SzramaX napisał(a):Także to, że komuś powiedzmy na GF GTX 260 czy nawet lepszym się tnie to nie wina wysokich wymagań, lecz zapewne słaba optymalizacja pod te lepsze karty, na (nie)szczęście ja mam starszą .
SzramaX napisał(a):Także to, że komuś powiedzmy na GF GTX 260 czy nawet lepszym się tnie to nie wina wysokich wymagań, lecz zapewne słaba optymalizacja pod te lepsze karty, na (nie)szczęście ja mam starszą .
utak3r napisał(a):SzramaX napisał(a):Także to, że komuś powiedzmy na GF GTX 260 czy nawet lepszym się tnie to nie wina wysokich wymagań, lecz zapewne słaba optymalizacja pod te lepsze karty, na (nie)szczęście ja mam starszą .
Nie, to wina komputera w całości... w niektórych miejscach, jak np. baza, o której mówisz, poza grafiką lata jeszcze całe mnóstwo skryptów logiki npców... karta to nie wszystko.
Gromitek napisał(a):rzeczywiście przespałem do 6 i są ładne promienie - szkoda że liczba klatek spada do 15
Jednak coś jest nie tak - po godzinie gry nagle zaczęło mulić - liczba klatek spadła o połowę. Wyjście z gry i załadowanie save'a rozwiązało problem. Może to wina tylko 0,5 mb pamięci karty graf (w sys. mam 4 gb)
Dziwnie trochę przetłumaczyli "handling" jako obsługa. Chodzi raczej o poręczność.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość