Jedni mówią że stabilny drudzy ,że nie jedni mówią że dobrze zoptymalizowany
Przyznam właśnie, że bardzo dziwi mnie rozbieżność relacji w tej kwestii. Zew chodzi na moim nie-najnowszym-już-sprzęcie po prostu cudownie, bez ścinek, wypadów do windy, ani innych niespodzianek. Konfiguracja identyczna jak w Czystym Niebie, a tam często zdarzały się nieuzasadnione spadki framerate'u.
Natomiast co do wojen frakcji i innych pierdół - BARDZO, ale to bardzo lubię Clear Sky, ale GSC pokazali, że jeśli coś jest do wszystkiego to jest do niczego. Co z tego, że była ta wojna frakcja, masa losowych zadań itd, skoro wszystko to było ewidentnie niedopracowane?
W ciągu roku, jaki dzielił premiery CS i Zewu za Chiny Ludowe nie udałoby im się dopracować tego wszystkiego - dlatego bardzo się cieszę, że zrezygnowali z tego, co nie miało już szans ratunku.
W zamian skupili się na dopracowaniu zadań pobocznych i chwała im za to! Bagna klimatycznie były bardzo nierowne, ale podobały mi się rozmiary mapy oraz taka namiastka wolności i nieliniowości. W Zewie poszli tym torem i mamy 3 duże, dopracowane i porządnie wykonane mapy. Wg mnie to ogromny plus, że nie poszli na łatwiznę i nie wrzucili połowy gotowych map z poprzednich części.
Btw, nie czas utworzyć jakiś temat poświęcony recenzjom i ocenie CoP?