Call of Duty

Dyskusje na temat gier i szeroko rozumianej rozrywki mieszczącej się w ramach powyższej kategorii.

Re: Call Of Duty 4 : Modern Warfare I i II

Postprzez dorian w 05 Paź 2009, 08:41

Najnowszy zwiastun Call of Duty: Modern Warfare 2 już Sieci


http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Najnowszy_zwiastun_Call_of_Duty...-23931.html

Grafika morduje..i pewnie nasze kompy też. Przekonamy się 10-go listopada. :wink:
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Reklamy Google

Re: Call Of Duty 4 : Modern Warfare I i II

Postprzez Soviet w 06 Lis 2009, 00:21

r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 19 Cze 2024, 22:59
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

Re: Call Of Duty 4 : Modern Warfare I i II

Postprzez Crisu w 06 Lis 2009, 09:55

Soviet, właśnie zniszczyłeś marzenia wielu graczom i dodatkowo wkurzyłeś Freezena, który i tak już dostał białej gorączki w kwestii tegoż CoD'a. xD

Nie no, teraz serio... Troszkę wątpię by tabelka była prawdziwa. Osobiście wydaje mi się, że zrobił to ktoś zawistny. Powodów nie będę zgadywał, ale CoD zawsze był podatny na modyfikacje. No, ale przeanalizujmy resztę.

Ping - powyżej stu? No jasne, nic nowego, tak więc nie zaliczam tego do minusów. W CoD'ach ping przekraczający wartość 100ms to standard. Owszem, często zdarza się być stabilny, ale spójrzmy prawdzie w oczy - bardzo często również potrafi nieźle zeźlić, nawet pod szybkim netem.

Brak możliwości używania komend w konsoli? To jest akurat niemożliwe, ponieważ nawet jeśli coś takiego wejdzie w życie to wystarczy dodać jedną linijkę do configu i tym sposobem umożliwimy sobie pełne korzystanie z konsoli. Tak więc jest to pierwszy znak, że tabelka to fake.

Dodatkowe mapy to kolejna kwestia, która pozostaje niejasna. Taka sama, dosłownie taka sama sytuacja była w CoD4:MW. Miało nie być wsparcia dla customowych mapek, a tu proszę, jest ich od nasrania. Fake numer dwa, wiarygodność tabelki wciąż spada.

Tłoku na serwerach nie będzie bo kwestia osiemnastu graczy w ilości maksymalnej na serwie to informacja oficjalnie już potwierdzona. Należę do osób, które nie lubią wszędobylskiego gnoju w każdym miejscu mapki, preferuję spokojną grę z pięknymi fragami, a nie sieczkę niczym Mohamed Atta. Cóż, istnieją różne charaktery, wciąż pozostaje ta druga strona, która w grze widzi prawdziwą wojnę. Te osoby na pewno zawiedzione są takim obrotem spraw.

Teraz problem wszelkich modyfikacji, tutaj odpowiedź dokładnie taka sama jak przy dodatkowych mapkach. Miało nie być wsparcia dla modyfikacji pod MW, a jednak. Wszystko jest możliwe, trzeba tylko chwilkę posiedzieć i odkryć jak dostać się do środka, a reszta idzie już szybciutko, tak więc brak możliwości modyfikowania MW2 to raczej fake.

Kontrolowanie bluzgów, wulgaryzmów i temu podobnych - no oczywiście, że będzie. Żaden z CoD'ów nie miał tego w standardzie, wymaga to napisania odpowiedniej modyfikacji, tak więc osoba pisząca ową tabelkę nie ma żadnego pojęcia o CoD'ach i pisze pierwszy lepszy argument. Tak więc kolejna ściema.

Ręczne wybieranie serwera w tabelce ukazane jako "nie"? Pozwólcie, że w tej chwili zabiję gościa, który to pisał śmiechem. xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

W tej chwili już nie chce mi się analizować tego dalej. Wniosek jest jeden, koleś najwidoczniej nie sikał rano i coś zepsuło mu humor, najprawdopodobniej zgarnął bana na GUID'a w MW za cheaterstwo, nie wiem... W każdym razie pewne jest to, że nie zna się zupełnie na CoD'zie i tak jak już powiedziałem - jest byle zawistnym 'graczem', który ma żal do MW. O co? Nie mam pojęcia, szczerze mówiąc mam to głęboko. Poza tym... Idiota piszący tę tabelkę najwidoczniej nie widział wywiadów z twórcami MW2, a wyraźnie powiedzieli oni, że w dużej mierze wykorzystywali sugestie graczy z ich forum implementując je do gry, a jak każdy wie graczom zależy na usprawnieniu rozgrywki, nie zje*anie jej doszczętnie.

Nie odbierajcie poważnie tej tabelki, poczekajcie te niecałe 4 dni, a dowiecie się wszystkiego.
Równie dobrze mogę napisać coś na wzór tego czegoś, co stworzył jakiś byle buc z tą jednak różnicą, że będę narzekał na to, że Modern Warfare 2 nie będzie odgrywało się w realiach drugiej wojny. Jaki byłby cel czegoś takiego? Żaden, dokładnie żaden. Tak samo jak cel tej tabelki.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: Call Of Duty 4 : Modern Warfare I i II

Postprzez Freezen360 w 06 Lis 2009, 17:48

Ja w tej chwili wykładam ch*** na tą gre. Może i ta tabelka to fake ale narazie wszelkie informacje na temat multiplayera nie są pozytywne dla graczy :| Zacytuje słowa jednego z ludzi Infinity Ward "Włożyliśmy wiele pracy i wysiłku w sieć IWNet, by doświadczenia płynące z grania na PC były jeszcze lepsze dla naszych użytkowników. Wierzymy, że MW2 jest lepsze od CoD 4: MW." MW2 będzie lepsze pod względem gry singelplayer ale nie multi ponieważ IW po kolei kroi multiplayer tak aby było lepiej grać na konsoli niż na PC. Ogólnie zawiodłem się, miał być hit na PC i konsole a tymczasem gracze piszą petycje aby przywrócić dedykowane serwery a i tak dzieje się coraz gorzej :|. Fail Infinity Ward Fail
Freezen360
Tropiciel

Posty: 254
Dołączenie: 08 Cze 2007, 16:08
Ostatnio był: 19 Gru 2016, 20:45
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 4

Re: Call Of Duty 4 : Modern Warfare I i II

Postprzez Soviet w 06 Lis 2009, 19:52

Mam nadzieję, że masz rację Crisu, jednak doniesienia są gorsze niż złe. Jeśli IW chce, żeby gracze "grali w grę, tak jak ją stworzyli", to znajdą sposób na nieudostępnienie linii komend, to samo tyczy się nowych map i modów.

A takich spraw jak niemożność kopania graczy z serwera, czy ta cała sprawa hostowania. Będzie to działać na zasadzie tego, że jeśli twórca gry rozłączy się z serwerem, nastąpi pięciosekundowa przerwa, podczas której gra sama, automatycznie wybierze następnego hosta. Nie mogę wymyślić żadnego gorszego rozwiązania na jakikolwiek problem we wszechświecie, ale to tylko moje zdanie :). Teraz wyobraź sobie, że co chwila grę opuszcza host, co powoduje kolejne pięciosekundowe przerwy... Dodatkowo (o to martwią się raczej w USA) co z tymi, których provider zabrania stawiania serwerów, skoro będąc hostem, automatycznie jest swego rodzaju serwerem?

http://static.arstechnica.com/drawing2.png
r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 19 Cze 2024, 22:59
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

Re: Call Of Duty: Modern Warfare I i II

Postprzez klawisz w 13 Lis 2009, 14:28

Taka fajna gra mogła być na multi... już nawet miałem iść do sklepu :mad:
Awatar użytkownika
klawisz
Retired

Posty: 684
Dołączenie: 16 Lis 2004, 14:27
Ostatnio był: 01 Sie 2024, 16:50
Miejscowość: Sopot
Kozaki: 87

Re: Call Of Duty: Modern Warfare I i II

Postprzez Crisu w 15 Lis 2009, 13:32



Króciutko i zwięźle. Sama prawda.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: Call Of Duty: Modern Warfare I i II

Postprzez klawisz w 15 Lis 2009, 14:54



;)
Awatar użytkownika
klawisz
Retired

Posty: 684
Dołączenie: 16 Lis 2004, 14:27
Ostatnio był: 01 Sie 2024, 16:50
Miejscowość: Sopot
Kozaki: 87

Re: Call Of Duty: Modern Warfare I i II

Postprzez Crisu w 15 Lis 2009, 15:23

Dokładnie Michu (bo dałeś dopisek, który został usunięty), dzięki za filmik.
Krótki, a jak świetny. Najwidoczniej meczyk klanowy i dużo farta.
Dlaczego? Ponieważ przede wszystkim nóż rzucony został na ślepo chwilę przed końcem rozgrywki.
Drugi fart - jest to ostatnie zabójstwo w rundzie, dzięki czemu sprawiło takie wrażenie.
Fart czy też zamierzony atak lub cheat - nieważne.
Coś takiego nie zdarza się często.
W każdym razie - chętnie zagram w MW1. Freez, szykuj się. xD
Ostatnio edytowany przez Crisu, 15 Lis 2009, 19:29, edytowano w sumie 1 raz
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: Call Of Duty: Modern Warfare I i II

Postprzez Soviet w 15 Lis 2009, 15:39

Chciałbym zaznaczyć, że w MW2 nie istnieje coś takiego jak rozgrywki klanowe, czy treningi :P.
r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 19 Cze 2024, 22:59
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

Re: Call Of Duty: Modern Warfare I i II

Postprzez Crisu w 15 Lis 2009, 15:44

Na lanie - owszem.
To oczywiste, że rozwiązania, które wybrało IW obcięły klanówki i temu podobne.
Cholerny minus, zaufanie spadło i gracze wolą ściągnąć grę za coś takiego.
Cena wzrosła, jakość spadła. To jest nie do przyjęcia.
Ale cóż, każdy ma swój sposób na zarobek. Trzeba coś jeść.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: Call Of Duty: Modern Warfare I i II

Postprzez Soviet w 15 Lis 2009, 18:22

Nie ma LANu, chyba, że masz na myśli jakiś kombinowany.

Mimo wszystko co zostało powiedziane, gra się świetnie. Single player jest chwilami genialny, a i multi jest wybajerzony i dopracowany (o ile, oczywiście, nastawiasz się na tylko na FFA). Krótko mówiąc - wydanych pieniędzy nie żałuję, choć matchmaking jest z dupy.
r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 19 Cze 2024, 22:59
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

PoprzedniaNastępna

Powróć do Inne gry

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości