Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
Opis Mod jest kontynuacją mojego starego projektu, właściwie to jego formą ostateczną. Żeby rozwiać wszelkie wątpliwości i rozjaśnić nieco sytuację Dima's MOD Enhenced tworzony przez The Witcher'a to rozszerzenie, rozbudowanie Dima's MOD, są to dwa różne (choć podobne) projekty. Nie Spodziewajcie się zbyt wiele po tej modyfikacji, po prostu stary poczciwy Oblivion Lost, ta sama stara baba z nowym makijażem (lub raczej kamuflażem).
-wiele innych nowych rzeczy, których nie będę opisywał żeby nie zepsuć niespodzianki.
Sugeruję zaglądać do PDA i robić główne misje jak należy. Większość "easter egg'ow" została usunięta lub zmieniona, jest kilka nowych więc można poszukać.
Większych bug'ów nie przewiduję, ale różnie bywa, ostateczne testy robiłem sam więc jeżeli coś Znajdziecie to proszę pisać, będą poprawki. Puki co modyfikacja nie ma wsparci dla monitorów panoramicznych (choć sam takowego używam), bezpieczne rozdzielczości to 1024 x 768, 1280 x 1024 i mniejsze, powyżej mogą pojawiać się problemy z wyświetlaniem niektórych rzeczy. W grze dostępne są 3 lornetki i 2 noże, aby je zmieniać należy wyrzucić wszystkie i wziąć to co nas interesuje, (ewentualnie sprzedać) w przeciwnym razie gra potraktuje nas bugtrapem. Lornetki można zmienić u mechaników (delikatny spoiler )
Instalacja:
Skopiuj folder gamedata do katalogu ze Stalkerem. Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:
fix naprawiający wyświetlanie ikon na kartach graficznych nie obsługujących tekstur większych niż 2048 na 2048: http://www.megaupload.com/?d=Q8XZKGZY(by The Witcher)
Wykorzystane modyfikacje: -Oblivion Lost -Arsenal MOD -Arena Extension -Inferno -Priboi Story -Super Mod Pack -MaxFu Mod -Narodnaja Solianka -Gosuke weapons -Additional nightvisions -Repair Kit -Modern Mod -Zenobian Mod -SWO 2.2
Wielkie dzięki dla: testerów: -PrzemoC (You simply the best) -Legat Martinus (szczególarz) -Caleb59 (wsparcie) -Michu (wsparcie duchowe) -BJ Blazkowicz (różnie bywało)
oraz: -Crisu (nic dodać nic ująć) -The Witcher (No... ) -insanelazares (pomoc przy skryptach) -ekipy stalker.pl -ekipy clearsky.p
Wymagania: Wersja gry (patch): 1.0005, ok. 2 GB miejsca na dysku (rozmiar moda)
Jeżeli kogoś pominąłem, lub po prostu czuje, że powinien się tu znaleźć proszę o kontakt.
Dymitr Izotop napisał(a):Wielkie dzięki dla: testerów: -PrzemoC (You simply the best)
Heh, dzięki, ale mówiąc nieskromnie zasłużyłem na to. Przeszedłem tę pre-ahphę wzdłuż i wszerz. Polecam się na przyszłość, i nie zapomnij opowiedzieć mnie znajomym! Z chęcią zagram w tego moda, jutro zassam, bo już godzina późna... Z ciekawości zainstaluje SoC, aby przekonać się o zmianach. Widzę, że miodzik jest znacznie większy niż przy testach. Świetna robota! Dobrze, ze postanowiłeś to dokończyć. Szkoda, że tego buga przy lornetkach nie dało rady naprawić.
Edit:Oczywiście chodziło mi o "modzik" a nie "miodzik" A tak BTW możesz mi napisać na PW gdzie schowałeś kuszę? Bo znalazłem strzały, ale kuszy ani widu ani słychu. I, jakbyś potrzebował, mam tę pre-alphe gdzieś na płytce. Edit2: Oczywiście, kusza strzela bełtami, a nie strzałami. Pójdę lepiej spać.
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Za ten post PrzemoC otrzymał następujące punkty reputacji:
Ja mam 4 pytania, bo nie jestem obeznany w temacie.
1: W "Wykorzystanych Modyfikacjach" pisze, że jest "Priboy Story" - to znaczy, że gdy zainstaluje tego moda będę miał nową fabułę? 2: Czy to wszystko jest po polsku? 3: Czy te wszystkie mody, które ze sobą połączyłeś są... jakby to powiedzieć ... całe? Chodzi mi o to czy np. z OL'a nie ma wyciętych jakichś elementów? 4: Co mam ściągnąć aby całkowicie się cieszyć modem? Tylko te 2 party i poprawkę? czy jeszcze to "coś" z linków niżej?
Putanie do Twórcy: co zrobić, żeby ikony w ekwipunku wyświetlały się normalnie - u mnie każda ikona to przypadkowy fragment innej - bandaże to fragment dokumentu, apteczka to lufa kałacha, itd...
A czy nie masz przypadkiem monitora panoramicznego? - caleb59
Otóż tak właśnie jest, ale sądzilem,że poprawka wnosi tylko jakieś zmiany typu wyświetlanie optyki czy coś w tym stylu. Sprawa się wyjaśniła, thanx caleb59.
P.S. radość była przedwczesna - fix niczego nie zfixował, jest jak było...
Ostatnio edytowany przez graf_art, 13 Lis 2009, 16:46, edytowano w sumie 1 raz
Alucard: Żaden z wymienionych modów nie jest cały (oprócz OL, który jest powiedzmy, bazą dla reszty). Wszystko jest po polsku, chyba że nazwy, np "Explorer". Do grania wystarczą te dwie części, reszta to dodatkowe upload'y.
wiewiur551: Podejrzewam, że 'Jesteś' w Barze przed Agropromem, Kabel daje zadanie zabicia stalkera, którego prawdopodobnie jeszcze nie ma. Wiele rzeczy, postaci spawnuje się w pewnej kolejności, dla tego właśnie sugeruję grać zgodnie z przewidzianym planem. To tylko teoria, bo tego akurat nie zmieniałem. 'Zwiechy' są w momencie kiedy gra wczytuje dane, w tym wypadku chodzi o Arsenal Mod gdy generowane są bumpmapy broni. Po części rozwiązałem ten problem, na końcu podam pewien trik.
graf_art : Spróbuj zmienić rozdzielczość, nic mądrego nie przychodzi mi w tej chwili do głowy. Sam gram na panoramicznym z rozdziałką 1024x768.
A teraz pewien trik: Jeżeli ktoś zaglądał do loga to pewnie widział komunikat w stylu: ! auto-generated bump map: arsenal_mod\fnc_d1_bump# w tym momencie generowana jest bumpmapa co obciąża nieco komputer, stąd zwiechy. Moja rada jest taka: Zajrzeć do loga, sprawdzić co się generowało, brakującą teksturę zastąpić tym, trzeba zmienić nazwę na tą z loga i wstawić gdzie trzeba.
"mod się robi, oj jak ciężko się robi, o Jezu, Bożesztymój - ale raczej nie powstanie nigdy" P77