[Random Mod] (v1.1) Urozmaicenie Rozgrywki

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Raith w 09 Sie 2009, 10:57

Ta ilość mutantów trochę pier... niszczy zadania, np. wlazłem do Agroprom, i nie pogadałem sobie z dowódcą powinności bo przegrywali walkę z 10 zombi, 2 burerami, kotami, snorkiem i paroma połamańcami -.-. Tak samo z dziury do podziemi zamiast 5-8 snorków wyskakuje 15. Ale to chyba jedyne moje zastrzeżenie co do moda.
There are too many assholes but there is not enough of bullets
Image
Image
Awatar użytkownika
Raith
Stalker

Posty: 69
Dołączenie: 05 Cze 2009, 21:51
Ostatnio był: 05 Wrz 2024, 21:20
Miejscowość: Centrum Zony
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Alucard w 09 Sie 2009, 23:20

Potwierdzam.Gdyby nie ta duża ilość mutantów gralbym na tym modzie.Ale niestety przezucialem się na OGSM ...
Image
Awatar użytkownika
Alucard
Stalker

Posty: 122
Dołączenie: 04 Sie 2009, 00:34
Ostatnio był: 22 Wrz 2023, 14:49
Miejscowość: Zamość
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 5

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Windmaker w 10 Sie 2009, 16:44

Owszem w Agropromie jest sporo mutantów - ciut dużo, ale na Bagnach jest za to ciekawiej. Co do tego co napisał Alucard - ja odpaliłem OGSM-a i nawet nie udało mi się dojść do wieży - na poziomie Stalker, ledwo doszedłem w jej okolice to mnie napadło kilkanaście mutantów - byłem bez szans z strzelbą i pistoletem. Więc powiedziałbym, że w RM jest łatwiej :)
"Stałem się śmiercią; niszczycielem światów" - Julius Robert Oppenheimer
"Wojna jest sztuką, ma więc swoich artystów i mistrzów"

>>> SmartAge.pl - Portal ludzi ciekawych świata <<<
Awatar użytkownika
Windmaker
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 21 Wrz 2008, 16:26
Ostatnio był: 22 Maj 2019, 15:46
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Normalny celownik podczas celowania np. z pistoletu lub karb

Postprzez Kaniek w 22 Sie 2009, 11:34

Mam prośbę czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć np. co mogę zrobic aby miec celownik z oryginalnego cs ???

Hmm moze chodzilo Ci o to: http://stalker.filefront.com/file/Pisto ... Mod;102563 ? - caleb59


NIe nie, chodzi mi aby nie było kropki gdy mam wyjeta bron tylko normalny celownik. :P
Kaniek
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 22 Sie 2009, 11:25
Ostatnio był: 17 Lut 2019, 10:42
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 4

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez rafael w 11 Wrz 2009, 10:07

witajcie
wgralem wczoraj random mod. na patchu 09. zacząłem nową grę, uruchomiła sie normalnie. wyglada jakoś gorzej niż na czystym CS, ale to inna sprawa.
mam natomiast wkurzajacy problem, który pamietam z początków czystego nieba - nie działa f9 - czyli szybkie wczytywanie. klawiszologie mam ustawioną prawidłowo. za każdym razem trzeba wchodzic do menu, a to drażni.
mial ktoś może tak? i co z tym zrobić.
pozdrawiam
"zawsze znajdzie się stara wódka dla nowych ludzi"
Awatar użytkownika
rafael
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 04 Lut 2008, 01:02
Ostatnio był: 04 Lut 2012, 20:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Ogar w 13 Wrz 2009, 09:29

Ja natomiast uruchomiłem moda na pachu 9 i po jakimś czasie grania i uzbieraniu 30.000 kasy poleciała w kosmos, patrzę do inwentarza a tam 0 o_O Dodam że bandyci na wysypisku jeszcze mnie nie dojechali ;)
They move. They breathe. They suck. www.deadzone.pl
Awatar użytkownika
Ogar
Kot

Posty: 49
Dołączenie: 28 Gru 2008, 17:04
Ostatnio był: 09 Mar 2012, 21:02
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 5

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez stalker51 w 13 Wrz 2009, 22:12

no mod jest po prostu bajka grałem w niego trochę wcześniej i z radością i wypiekami na twarzy przeszedłem jeszcze raz starego dobrego stalkera wódka dla gościa który go zrobił :wódka:
I like me beat fast and my bas get low.


Airsoft ForEv'a <3
Awatar użytkownika
stalker51
Stalker

Posty: 192
Dołączenie: 31 Lip 2009, 13:30
Ostatnio był: 27 Sty 2014, 17:25
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Stalkier2020 w 09 Lis 2009, 20:44

Panowie, jak na razie, po paru minutach miód, ale dlaczego to mi tak ścina? Jestem na bagnach, wcześniej na tym, jak i na żadnym innym levelu tak nie ścinało. Czytałem i wywaliłem ten folder z shaderami, ale nic to nie daje... Jest na to rada? Proszę o szybką w miarę pomoc :)
Awatar użytkownika
Stalkier2020
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 15 Cze 2009, 22:22
Ostatnio był: 09 Lip 2011, 11:23
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Michu w 09 Lis 2009, 20:55

Jest to właśnie mankament finalnej wersji, na wersji beta nic takiego nie było. Co najlepsze wersja beta była okrojona tylko o kilka tekstów i jeden item jakim jest kukurydza + kilka tekstur. Po prostu NIE MAM POJĘCIA do dziś co jest przyczyną tych ścin.
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Stalkier2020 w 09 Lis 2009, 21:14

Wobec tego, czy mógłbyś podrzucić mi wersję beta, o ile jest stabilna?

Wersja 1.0.7 (przepraszam jeśli się mylę, na pewno jest 7), czy to może być powód?
Awatar użytkownika
Stalkier2020
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 15 Cze 2009, 22:22
Ostatnio był: 09 Lip 2011, 11:23
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Michu w 10 Lis 2009, 00:11

Kiedyś wysyłałem komuś wersję beta, niestety jej nie posiadam. WindMaker'owi bodajże, ale on pewnie też już od dawna nie ma.
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Stalkier2020 w 11 Lis 2009, 21:30

Po usunięciu tekstur drzew gra zaczęła chodzić normalnie, płynnie, nie wiem czy chodzi o którąś teksturę konkretnie, ponieważ usunąłem cały folder. W każdym razie, info dla wszystkich zainteresowanych modem:

Usunięcie folderu z teksturami dla roślinności z folderu gamedata rozwiązuje problem.
Awatar użytkownika
Stalkier2020
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 15 Cze 2009, 22:22
Ostatnio był: 09 Lip 2011, 11:23
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości