Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu. Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs
Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].
Jeżeli chcesz zadać pytanie na temat fabuły, to sprawdź najpierw, czy odpowiedzi nie znajdziesz w SOLUCJI.
Polecam jeszcze tego kolesia z Monolithu Walendera - w czwórke jest zaj*****, 3x szybciej niz w trójke (nie chwaląc się mi wszyscy czterej przezyli - spoko jest filmik jak wychodzi sie z tych kanałów:D)
A do mnie noe tez sie nie chcial dołączyć, nie wiem czemu...
NOE jest na rozwalającej się "arce" o ile się nie mylę to na mapie ten obszar nazywa się Barge na północ od SKATA ileś tam leży one w prawym dolnym rogu.
I nic dziwnego. Noe ma zwyczaj strzelać do niespodziewanych gości więc taki gość może w obronie własnej, nie znając jego zwyczajów podziurawić mu cała chałupę razem z właścicielem i psem . Ciężko wpaść na pomysł że z facetem który na powitanie wali z dwururki można pogadać. Pierwszym odruchem jest myśl : -Ja ci k.... pokażę co to jest strzelanie...
Ostatnio edytowany przez MiedzianeJaja, 23 Paź 2009, 12:42, edytowano w sumie 1 raz
MiedzianeJaja napisał(a):Ciężko wpaść na pomysł że z gościem który na powitanie wali z dwururki można pogadać.
Ja jakoś wpadłem na to bez problemu. Mam zwyczaj stania z boku gdy otwieram drzwi, więc nie "przeżegnał" mnie swoją giwerą a gdy zajrzałem do środka zobaczyłem gościa, który jest żólty a to oznaczało możliwość rozmowy