[Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez KrzychuPL7 w 11 Lis 2009, 00:29

Bender napisał(a):Witam,
Na początek chciałbym powitać wszystkich Stalkerów.
I już przechodzę do sedna sprawy xd po zainstalowaniu OL U.L.T.I.M.A.T.E. i w ogóle wszystkich fixow itp. itd.
po wczytywaniu error

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CRender::texture_load
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line : 295
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't find texture 'wpn\bak\bak'

Widać brakuje jakiejś texturki wiecie może jak naprawić ? a może ktoś podeśle albo coś w tym stylu.


Wklej to do folderu z grą
http://www.speedyshare.com/901438341.html
KrzychuPL7
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 30 Paź 2009, 15:33
Ostatnio był: 17 Lis 2011, 19:23
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Majorsoft w 11 Lis 2009, 19:11

Witam Stalkerov.

Sorry but I dont know "po Polski" Im from the CZ ZONE. I see what is some problem with FileFront.

Here is my last update Stalker OL Ultimate from megaupload:

http://www.megaupload.com/?d=8UTIU3EK

After that you can download last add-on with Mosin-Nagant and RUGER GP-100 :

http://www.megaupload.com/?d=AU5EE8QZ

If you want send me some ideas this you can here :arrow: [email protected] :arrowl:

Thanks and enjoy ZONE DANGEROUS :wink:

Za ten post Majorsoft otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive KriegsMajor.
Awatar użytkownika
Majorsoft
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:22
Ostatnio był: 07 Wrz 2010, 01:37
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Freeman w 11 Lis 2009, 21:08

Hi Majorsoft, on Filefront my nickname is magnum500, thanks for the advice on this mod.
Ostatnio edytowany przez Freeman, 13 Lis 2009, 09:29, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Majorsoft w 11 Lis 2009, 23:23

Hi magnum500 I remember you. What is with ammo settings for Clear Sky ??? Work you on that ???

For All - In this archives what I send in the last post ( first on this forum ) is everything ok....inclusive of Arena_Fix for 1.0004 patch. If you have some problem ( download filefront or patch fix version ) download this archives and everything must be ok.
Awatar użytkownika
Majorsoft
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:22
Ostatnio był: 07 Wrz 2010, 01:37
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez dorian w 11 Lis 2009, 23:44

Hi, Majorsoft ! :D
I was playing with your mod and Arena_fix for 1.0004 and I think everything was o.k. I made some screenshots here : http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=49&t=6131
I love this mod and one of the best moments for me it was when suddenly bloodsucker came to me up on the gard tower. Also great is that only one shut is enough to kill anybody so mod is such difficult.
Excellent work, congratulations :wódka:
Znaczy, eee, no, że polecam moda. :D
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Majorsoft w 12 Lis 2009, 11:00

Bloodsucker on the tower - interesting ! One time in the Agroprom I watch from the roof for some soldiers and maybe 20 Rodents ladder on roof and attack me!!!! - I must jump down, quickly, ( because it was shock for me) and few soldiers kill me :mad:

I'm glad for this random situations because it was plan. Everyone who played Ultimate doesn't know what happens :wink:

But "Real ZONE" started after what you return from Chernobyl ( Sarcofag ) and only Best Ending !!! After that isn't easy kill Stalkers ( a lot of Veterans and Masters ).

My plan for future is implementation some Bosses. Monster-Bosses and Stalker-Bosses. They must be really HARD-TO-KILL. :+:

Presently I work on insertion old-new weapons. Today M-1918 and KAR-98 and few new unique.
Awatar użytkownika
Majorsoft
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:22
Ostatnio był: 07 Wrz 2010, 01:37
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez dorian w 12 Lis 2009, 11:45

Bloodsucker on the tower - interesting !


Yes, it was in Agroprom. I was hidden on the guard tower and Bloodsucker climbed up, we "had fun" for a while and then immediately I was dead of course. Your plan to make some additionall Bosses in this mod is fine, but can you also make for example a mist streaking down on the ground? I also thought about thunders, when it's rainy it is only upon the sky in clouds, so can you make in your mod that suddenly thunder or fireball (maybe during blowout?) from the sky hit and burn a trees or a car near us during our mission. Why not? I think it would be so horrible and spectacle, for example like in Intro of this game I mean. :wink:
B.Regards,
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Freeman w 12 Lis 2009, 17:58

Majorsoft:

Just as you wrote on Filefront, change the settings of ammunition + weapons stats increase the difficulty level, it also operates in Clear Sky, where the ammunition settings are very similar to a SHOC. For example, I changed the settings of ammunition:
Kod: Zaznacz wszystko
[ammo_9x19_fmj]

k_dist         = 1.25
k_disp         = 2.3
k_hit         = 2.3
k_impulse      = 0.2
k_pierce      = 1.35
impair         = 1.25
buck_shot      = 1
tracer         = off
wm_size                 = 0.05


It got really hard, one shot kill with PM.
Thanks again Majorsoft.
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez RazoRetti w 13 Lis 2009, 13:55

Wiem, że najpewniej można będzie mnie po tym poście nazwać niepoprawnym idealistą, jednak zastanawiałem się nad możliwością połączenia moda opisanego w tym wątku oraz Stalker Complete. Z tego drugiego oczywiście najważniejsze to grafika i dzwięki. ;) Ktoś chętny? :D
RazoRetti
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 16 Kwi 2008, 18:43
Ostatnio był: 19 Kwi 2011, 00:41
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Freeman w 13 Lis 2009, 16:04

RazoRetti napisał(a):
Wiem, że najpewniej można będzie mnie po tym poście nazwać niepoprawnym idealistą...

Nie powiedziałbym, właśnie z takich pomysłów biorą się dobre mody, ale roboty z modem było by sporo, zarówno U.L.T.I.M.A.T.E. jak i Complete 2009 są dużymi modami, pytanie czy łatwiej przenieść configi, skrypty (oczywiście nie tylko z nich składa się mod) do Complete 2009 czy odwrotnie. Jeżeli mod ma być nastawiony na grafikę to zacząłbym od tekstur i sukcesywnie implementował je w U.L.T.I.M.A.T.E, folder za folderem - łącząc pliki. Autor moda - Majorsoft siedział nad nim pół roku - wiem bo gadałem z nim.
Taka modyfikacja nie byłaby o tyle trudna co czasochłonna. Pytaj moderów o pomysł.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Messiah w 13 Lis 2009, 18:16

Wgrałem to spolszczenie co autor tematu, no i pech.

Nowe iteny/bronie itp. nie mają swoich nazw, tylko nazwy plików (zamiast opisu jest np. wpn_costamcostam_costam)

Co tera ? :D

Do tego, co chwila na dole ekranu pojawia mi się jakaś nazwa pliku (costam_costam_costam) i nie wiem o co hozi o0

lokalizatjon.ltx usunąłem :P
Awatar użytkownika
Messiah
Tropiciel

Posty: 338
Dołączenie: 20 Sie 2008, 20:44
Ostatnio był: 22 Lip 2013, 23:47
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 3

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Bender w 13 Lis 2009, 21:05

Dobra sciągnąłem z innego źródła i jest git xD A mam pytanie można jakoś przywrocić zwykły poziom trudności ? xD
Bo temu chyba nie podołam xD
Image
Image
Awatar użytkownika
Bender
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 10 Lis 2009, 22:16
Ostatnio był: 26 Lis 2009, 10:04
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości