[Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez smok61 w 21 Paź 2009, 18:06

Witam.
Przyłączam się do prośby Strzelca. Od kilku dni próbuję pobrać tego moda z Filefronta. Dzisiaj pobrało się 400mb i koniec.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez smok61 w 21 Paź 2009, 18:30

Witam.
Przyłączam się do prośby Strzelca. Od kilku dni próbuję pobrać tego moda z Filefronta. Dzisiaj pobrało się 400mb i koniec.
Ostatnio edytowany przez smok61, 28 Wrz 2011, 21:48, edytowano w sumie 1 raz
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez sola sideris w 21 Paź 2009, 19:55

Jeśli autor wątku się zgodzi, to chętnie wrzucę tego moda-kompilację na inny serwer.

EDIT:
Ze swojej strony mam pytanie. Czy ktoś kto pobrał moda i zainstalował też ma problem z ikonami ekwipunku? Wszystko jest porozrzucane i pomieszane.
http://i.imagehost.org/0797/stalkerSOC.jpg
Kiedyś miałem już podobny problem na jakimś modzie do Cienia Czarnobyla, ale już nie pamiętam na jakim.
StalkerSoC 1.005 + aktualna kompilacja modów Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.

P.S. Np. na Dima's Mod było prawie dobrze, niektóre tylko ikonki było lekko pomieszane.
Ostatnio edytowany przez sola sideris, 21 Paź 2009, 20:32, edytowano w sumie 1 raz
не скроешься враг монолита
Awatar użytkownika
sola sideris
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 19 Paź 2009, 12:12
Ostatnio był: 22 Wrz 2013, 18:02
Miejscowość: Czerwony Las
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Strzelec w 21 Paź 2009, 20:08

A co on ma się zgadzać, wrzucaj :D Najwyżej podasz linki prywatnie. Poza tym nie widzę żadnych przeszkód żeby wrzucić, a nam bardzo zależy na tym modzie. Także proszę o inny mirror, dziękuję Ci z góry! :)
Image
Awatar użytkownika
Strzelec
Stalker

Posty: 69
Dołączenie: 06 Lis 2008, 22:26
Ostatnio była: 21 Lip 2018, 21:22
Miejscowość: Kinsela
Frakcja: Wojsko
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez dorian w 21 Paź 2009, 21:05

sola sideris,
Oczywiście, zgadzam się wrzucaj tak, żeby inni mogli ściągać. Może z innego mirrora będzie szło lepiej.To dość obszerny plik i się pewnie zejdzie z uploadem, ale warto.

Ze swojej strony mam pytanie. Czy ktoś kto pobrał moda i zainstalował też ma problem z ikonami ekwipunku? Wszystko jest porozrzucane i pomieszane...StalkerSoC 1.005 + aktualna kompilacja modów Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.


Mod jest pod 1.0004/1.0005, ale koleś co go zrobił pisze, że lepiej działa na paczu 1.0004 + fix. Jak masz 1.0005 to zmień i wgraj tego fixa do 1.0004 co zapodałem. Ja tak gram i nic nie mam poprzestawiane w plecaku a mod idzie o.k..
I jeszcze jedno. W skrócie do gry (właściwości) w/g autora moda powinien być na końcu wpis: -noprefetch :

S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\XR_3DA.exe" -noprefetch

Nie wiem, co to zmienia, bo kawałek gry przeszedłem bez tego wpisu i też dobrze szło, ale wpisać nie zaszkodzi.
Ostatnio edytowany przez dorian 21 Paź 2009, 21:32, edytowano w sumie 3 razy
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Normandia w 21 Paź 2009, 21:09

Pobrałem moda bez problemów i z ikonami też nic mi się nie dzieje. A co do samego moda to masakra. Pierwsze zadanie uwolnić Żwawego, idę do oddziału gdzie miałem się zgłosić i napadają nas trzy chimery gość z którym miałem pogadać ginie na miejscu. W podziemiach Agropromu miałem emisję, ale nic mi nie zagrażało póki nie zechciałem ich opuścić. Niby nic wielkiego kilku żołnierzy zdjąć i po sprawie tyle że chłopaki w szybie gdzie trzeba wchodzić po schodach o góry strzelali do mnie przez ściany a raczej podłogi, dla jasności byłem kawałek od wejścia na samym dole i nikogo przy mnie nie było. Myślałem że nie wyjdę co krok to koniec gry i tak bez końca, aż uzyskałem pomoc od czterech przypadkiem przechodzących pijawek. Załatwiły za mnie wojaków, niestety z rozpędu chyba chciały załatwić też mnie, na szczęście miałem dużo apteczek i Saigę 12k bez tego było by po mnie. W bazie też nie było najciekawiej ale w końcu się udało, choć znów wpadłem na zbłąkaną pijawkę. Ogólnie mówiąc łatwo zginąć jest. Przed wychyleniem się zza rogu robię szybki zapis tak na wszelki wypadek. Co ciekawe wszyscy, a raczej prawie wszyscy są przyjaźnie nastawieni mówię tu o samotnikach, wolności i powinności. Wojsko i bandyci to nadal wróg. Nie wiem jak z mutantami bo z żadnym jak na razie nie udało mi się pogadać. Jak na razie siedzę w barze i topię stres w butelce kozaka, jak obudzę się z kacem to ruszę dalej, aż strach myśleć co będzie dalej...
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Normandia
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 25 Maj 2009, 21:16
Ostatnio był: 09 Cze 2013, 20:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez dorian w 21 Paź 2009, 21:27

..chłopaki w szybie gdzie trzeba wchodzić po schodach do góry strzelali do mnie przez ściany a raczej podłogi, dla jasności byłem kawałek od wejścia na samym dole i nikogo przy mnie nie było.


Ten akurat bug, że walą przez chwilę z góry przez sufit zanim dojdziesz do schodów jest w podstawce i w prawie każdym modzie też. Nie wiem czemu.
A mój ekwipunek wygląda tak :

Image

Żadnych problemów jak na razie.
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez stalker51 w 21 Paź 2009, 21:53

Dobra zdaję raport:
ściągnąłem moda (swoją drogą ściągał sie 9 godz :facepalm: ) ale warto było!!!
1.prześliczna przepiękna grafika - coś świetnego ! Najlepiej prezentuje sie poranna mgła która dodaje zonie swoistego klimatu jeszcze fajniej wygląda to kiedy na drzewach nie ma tych ochydnych soczyście zielonych liście nareszcie liście w zonie wyglądają tak jak należy czyli mrocznie i strasznie ;) (oczywiście jeżeli ktoś lubi więcej zielska to istnieje możliwość wszczepienia go)
2.Poziom trudności - nareszcie jakiś mod w którym trzeba sie na pocić żeby w ogóle wyjść z kordonu a dalej jest coraz lepiej ;) wystarczy tylko lekko wyjść zza ściany i momentalnie jest się trupem... (oczywiście według mnie to wielki +)
3.Ogólna ocena (jak doczytałeś dotąd to jesteś niezły :wink: ) 9,5/10
modzik jest świetny i nawet jeżeli ściąga się 9 godzin to warto je poświęcić dla czegoś takiego zdecydowanie POLECAM!!!! :) :) :D :D
I like me beat fast and my bas get low.


Airsoft ForEv'a <3
Awatar użytkownika
stalker51
Stalker

Posty: 192
Dołączenie: 31 Lip 2009, 13:30
Ostatnio był: 27 Sty 2014, 17:25
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Strzelec w 22 Paź 2009, 02:38

No udało mi się wreszcie ściągnąć. Jeżeli kolega Sola Sideris nie wrzuci gdzieś na serwer, ja to mogę zrobić, jeśli będę pamiętał :)

A wrażenia z gry potężne! Sama gra zrobiła się naprawdę bardzo trudna, zginąć możemy już od jednego strzału, broń doskonale zbalansowana. Kasy jeśli się postaramy, to zarobimy od groma, głównie ze sprzedaży broni. Grafika powala na kolana, poza tym wszystko po staremu (jeśli ktoś grał w Oblivion Lost).

Możecie mieć małe kłopoty z instalacją, więc kilka porad ode mnie.
- Standardowo zmienić gamedatę w fsgame.ltx, wrzucić gamedatę z moda do folderu Stalkera;
- Wrzucić fix pod daną wersję gry, jest w archiwum z modem;
- Z folderu Shaders wybrać odpowiednią konfigurację shaderów, wrzucić do gamedata/shaders/
- Można jeszcze wrzucić fix celowników na normalne monitory, ale na standardowej rozdzielczości gry nie powinno to sprawiać problemów, w ogóle tego nie widać.

No to tyle z mojej strony, polecam się na przyszłość!
Image
Awatar użytkownika
Strzelec
Stalker

Posty: 69
Dołączenie: 06 Lis 2008, 22:26
Ostatnio była: 21 Lip 2018, 21:22
Miejscowość: Kinsela
Frakcja: Wojsko
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez sola sideris w 22 Paź 2009, 07:50

Dobra, tu są linki alternatywne.

Kod: Zaznacz wszystko
http://odsiebie.com/pokaz/6330922---8556.html
http://odsiebie.com/pokaz/6332514---9cdb.html
http://odsiebie.com/pokaz/6333886---bde5.html
http://odsiebie.com/pokaz/6334859---4906.html
http://odsiebie.com/pokaz/6335662---7b62.html
http://odsiebie.com/pokaz/6336260---8aae.html
http://odsiebie.com/pokaz/6336836---6ec0.html
http://odsiebie.com/pokaz/6337165---7d0e.html
http://odsiebie.com/pokaz/6337192---b802.html


EDIT:
linki spakowane 7zip'em
http://www.7-zip.org/
Ostatnio edytowany przez sola sideris, 22 Paź 2009, 20:29, edytowano w sumie 1 raz
не скроешься враг монолита
Awatar użytkownika
sola sideris
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 19 Paź 2009, 12:12
Ostatnio był: 22 Wrz 2013, 18:02
Miejscowość: Czerwony Las
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez dorian w 22 Paź 2009, 09:09

Strzelec napisał:
Wrzucić fix pod daną wersję gry, jest w archiwum z modem;


Nie, jeśli chodzi o fixa 1.0004 z gamedata moda !! Jest zwalony. Miałem z nim problemy. Autor o nim napisał:
"#10 - Sorry... - Posted by: Majorsoft (Member) on 10-14-2009 at 12:10
...I found this error. I forgot upload good version for 1.0004 FIX. Sorry...download this : http://www.megaupload.com/?d=VIEMRTTV"


tyle, że z tego linku nie idzie, więc ściągnąłem to samo z Filefronta i póki co idzie mi mod o.k. (jestem w barze). Jednak jeśli chodzi o tego fixa znowu napisał kolejną poprawkę, a jego skomentował tak :

#1 - Bad file - Posted by: Majorsoft (Member) on 10-18-2009 at 10:14
Dont download this FIX because is really bad !!! Wrong file !!!!
Correct is this:
http://www.megaupload.com/?d=SXLCC7IF


Więc już teraz wypada wgrać z kolei ten ostatni.
Jadę na razie na tym wcześniejszym, ale nie z gamedata moda tylko z Filefronta i jest git. Jak się będzie dalej kaszaniło wgram ten j/w z megaupload.
P.S. Dobrze jest w ogóle poczytać posty z uwagami pod downloadem moda na Filefroncie. Jest tam wiele wskazówek.
Czy u Was też rzucane granaty wybuchają z dużym opóźnieniem? Słychać jak upada mi, albo kolesiowi pod nogi, a wybucha dopiero po dobrych paru sekundach..
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez wiewiur551 w 22 Paź 2009, 18:14

jak otworzyc pliki od sola sideris z alternatywnych linkow?? nie mam pojecia jak to zlozyc do kupy.
Awatar użytkownika
wiewiur551
Stalker

Posty: 93
Dołączenie: 01 Paź 2009, 21:09
Ostatnio był: 13 Sty 2016, 04:27
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości