S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - Globalna Dyskusja

"Ogólnie rzecz biorąc, jest to niemożliwe." Odparł Profesor Wołodia, zapytany o możliwość obrony doktoratu w przypadku posiadania tytułu profesora.

Bedzie dobrze?

Da
553
75%
Niet
38
5%
Bedom bany!
150
20%
 
Razem głosów : 741

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez KoweK w 14 Paź 2009, 22:20

Alvarin napisał(a):20 leveli??? śledzę stronę CDA na bieżąco, jak widzę jakiś news o Stalkerze (zresztą nie tylko o nim, coraz bliżej święta, więc jest coraz bliżej też kilku innych premier na które mi ślinka cieknie:P) to zawsze go dość uważnie czytam i nie pamiętam, żeby kiedykolwiek było gdziekolwiek takie coś. Chyba coś pokręciłeś.

Nadal twierdzisz, że coś pokręciłem?

Btw. grę ukończyłem i podczas całej rozgrywki... ani jednego BugTrapa. Do tego - w porównaniu do Czystego Nieba - jako tako ładnie zoptymalizowane wszystko! Z Cieniem Czarnobyla konkurować nie może, ale Czyste Niebo kładzie na łopatki.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5663
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 01:51
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Orenos w 14 Paź 2009, 22:57

Ta, Kowek news jeszcze sprzed wakacji :P <irony mode on>No bo w maju to już powinni podawać dokładne informacje o grze,listę przeciwników itp. itd....<irony mode off>
Awatar użytkownika
Orenos
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 06 Lip 2009, 01:22
Ostatnio był: 13 Wrz 2012, 17:07
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 2

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez LolekBolek w 15 Paź 2009, 02:08

[treść usunięta przez administatora]
No to zobaczymy spolszczenie kinowe, które bedzie miało bugi przy patchach i wyjdzie za dwa lata.

Ewentualnie dadzą dabbing i wyjdzie potwór gorszy od Fallout3
LolekBolek
Stalker

Posty: 83
Dołączenie: 10 Cze 2008, 18:37
Ostatnio był: 02 Cze 2016, 17:03
Kozaki: 1

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez affliction w 15 Paź 2009, 08:39

I znowu zaczyna się ta sama śpiewka... narzekają jak małe dzieci. Większość tak bardzo płakała jaki to CoP będzie beznadziejny... a jak miło mi teraz czytać jak się bardzo pomylili. Zaczyna się temat polonizacji Cenegi i znowu zaczynacie narzekać.

Wydadzą grę, spolszczenie będzie kiepskie - wtedy możecie szlochać. Nie spodoba Ci się spolszczenie? Nie kupuj gry, bądź zaopatrz się w egzemplarz z zagranicy. A teraz zamilczcie, bo się niedobrze już robi od tej dziecinady.

Ja akurat się bardzo cieszę, że w ogóle wydawca się znalazł i że są szanse na wydanie gry jeszcze w tym roku.
ImageImage
Awatar użytkownika
affliction
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 10 Wrz 2009, 10:54
Ostatnio był: 31 Sty 2016, 10:35
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez djcycu w 15 Paź 2009, 11:46

Mnie sie dubbing w Fallout 3 bardzo podoba. Taki jest amerykanski klimat i mysle ze to pasuje. Jesli stalker bedzie mial dubbing to... to ja sie nie przejmuje! Wytne sobie rosyjska sciezke dzwiekowo i wkleje do polskiej ot co. A moze cenega jednak nas mile zaskoczy? moze bedzie lektor? moze odpala dzialke temu kolesiowi co tlumaczyl tamte czesci? bo mowcie co chcecie ale SoC w takiej wersji jak polska to byl CUD! Klimat zalezal tylko od tego.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez impulse_101 w 15 Paź 2009, 19:52

Mam jakies 70-80% gry za soba, nie bede slodzil bo latwo wyczytac z innych watkow ze CoP jest naprawde dobry.
Napisze natomiast jakie mialem problemy...

-Zwiechy, naszczescie bardzo sporadycznie (lacznie moze z 7-8 jak do tej pory). Wyglada to mniej wiecej jak te sekundowe zmrozenia ekranu w stalkerze tylko ze obraz sie juz nie odmraza. Naszczescie te bugi sa w jakis sposob sprzezone z A-lifem bo wystarczy zaladowac save'a, a symulacja zycia w zonie potoczy innaczej i w dalszym graniu nie bedzie problemu.
-mikrozmrozenia ekranu przy blyskach w trakcie burzy... troche to irytuje.
-znanny wszystkim krag z cienie ...naszczescie jest na to rozwiazanie na forum.
-doczytywanie sie trawy 10m przed postacia. Ustawilem odleglos widoku na maxa ale to nic nie dalo. Jak sie biegnie to wyglada to tragicznie.
-znikaja trupy ...nie chodzi mi o trupy znikajace 3dni po zabiciu (to jest dobre rozwiazanie inaczej bysmy sie potykali o zwloki) tylko o te 30sekund po zabiciu. Wywalam 200szt ammo w pieciu gosci a znajduje dwa trupy z laczna amunicja 60szt. Unfair!
-problemy z sloneczna pogoda. Wyglada to tak: jest sliczna pogoda bloom, godrejsy, cieniowanie itp robie sava poczym zaladuje gre na nowo i lipa ...oswietlenie rodem z dx8.
-przycinki enginu gry. Ciezko to opisac ale w niektorych momentach jakby X-ray dostawal zadyszki.
-slaba jakos tekstur ....nie wazne czy jest 800x600 czy full HD i na high. Najgorsza jest roslinnosc zwlaszcza zdzbla trawy z pixeloza. ble!
-pokraczne animacje postaci. Zero plynnosci, takie animacje spotykalo sie w grach z 2003-2005r.

Podpisuje sie pod tym i wpelni popieram - mam tak samo - caleb59

W kwestii co usunieto z rozgrywki a co dodano nie bede sie szczegolowo wypowiadal. Kwestia gustu, jednym sie podoba innym nie. Ja naleze do tych pierwszych.

CoP testowany na:
Win7, CPU: Athlon x4 620, 3GB ramu, HD4850 512MB, Segate 7200 16MB. 1280x1024 ustawienia High. Chodzilo plynnie (jak na X-Ray) wiec nie czulem potrzeby mierzenia fpsow.
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Bambosz107 w 15 Paź 2009, 21:54

1. Co do tekstur się całkowicie zgadzam, są po prostu obrzydliwe, a trawa przegrywa z trawą z Counter Strike :facepalm: Masakra, ja tylko czekam na lepsze bumpmapy, bo do SoC i CS mam je wgrane.

2. X-Ray zawsze zadyszki dostawał przy burzy i błyskawicach, w CoP może troche mniej.

3. Animacje postaci paskudne!!!

4. Spawn postaci toporny, znikanie trupów.

5. Nie wiem czy wy też tak macie że kamera nagle zniża się prawie do poziomu gruntu (jakbyśmy byli niżsi) i po chwili powraca do normy.

Ogólnie czekam na patche i mody na tekstury. Grę całą przeszedłem, zabieram się za nią po raz drugi, bo nie lubie freeplay (oprócz OL). :)
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez impulse_101 w 15 Paź 2009, 22:50

Bambosz107 napisał(a):{...]
5. Nie wiem czy wy też tak macie że kamera nagle zniża się prawie do poziomu gruntu (jakbyśmy byli niżsi) i po chwili powraca do normy.

Ogólnie czekam na patche i mody na tekstury. Grę całą przeszedłem, zabieram się za nią po raz drugi, bo nie lubie freeplay (oprócz OL). :)


A ja czekam na nowy silnik :D Zadne mody nie pomoga. Niech lepiej kupia licencje na jakis zamiast robic swoj, na zdrowie by to wszystkim wyszlo. Na takim "Ego Engine" stalker wygladalby owiele lepiej.
Przyklad --> http://www.youtube.com/watch?v=9STsmq8uI9c otwarta przestrzen, pojazdy, podobna szata roslinna-ideal pod stalkera 2.
Moze ktos napisze ze sie czepiam ale porownujac z wspolczesna technologia ten x-ray to muzealny eksponat.

Co do tego znizania kamery to na samym poczatku myslalem ze przez przypadek wlaczylem jakas opcje skradania.. niestety zycie jest okrutne i owa nowa opcja okazala sie bugiem :|
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez KoweK w 15 Paź 2009, 22:53

impulse_101 napisał(a):
A ja czekam na nowy silnik :D Zadne mody nie pomoga. Niech lepiej kupia licencje na jakis zamiast robic swoj, na zdrowie by to wszystkim wyszlo. Na takim "Ego Engine" stalker wygladalby owiele lepiej.
Przyklad --> http://www.youtube.com/watch?v=9STsmq8uI9c otwarta przestrzen, pojazdy, podobna szata roslinna-ideal pod stalkera 2.

Wybacz, że to powiem, ale posrało cię? :P EGO engine nie będzie się nadawał do modowania - zresztą... Jeżeli poziomy miałyby być tak ubogie jak w OFP 2 to ja dziękuję - przestrzeń duża a wszędzie tak samo.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5663
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 01:51
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez sebacyw w 15 Paź 2009, 22:57

Silnik graficzny z nowego OF2 to jakieś nieporozumienie.
Grafika niby ładna, ale tak na prawdę nie jest świetna.
Do stalkera się nie nadaje-STALKER straciłby klimat, dzięki któremu gra jest tak popularna.
sebacyw
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 11 Paź 2009, 15:50
Ostatnio był: 23 Wrz 2012, 13:52
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Alvarin w 15 Paź 2009, 23:39

Ech... Narzekacie na stary engine graficzny, a czy pamięta ktoś z Was jeszcze pierwsze screeny, trailery i zapowiedzi Cienia czarnobyla? Moja pierwsza myśl jak zobaczyłem te screeny brzmiała "O k***a, takie coś jest już możliwe?????". Minął rok od pierwszej daty premiery, drugi roczek... i w końcu wyszedł . na silniku sprzed kilku lat. to co wtedy było dobre, teraz nieco trąci myszką... A potem jeszcze dwa uzupełnienia świata za pomocą CS i CoP na prawie tym samym silniku... I wiecie co? No i co z tego, skoro gra dalej ma to co najważniejsze, czyli grywalność? Że engine ma swoje lata? Kuźwa, każdy z Was ma przynajmniej 2-3 razy więcej, więc nie chcę wiedzieć jak wy wyglądacie:P Wiadome było już od CSa, że ta gra piękna nie będzie i grafikę można odłożyć na bok, kiedy przez klimat trudno odejść od kompa. A co do bugów w grze... Ja proponuje wziąć kilka pochodni, kilka wideł i się wybrać do siedziby GSC. Trzeba chłopakom wytłumaczyć jak gier robić nie wolno...

Alvarin
Wygnany z Zony

Posty: 278
Dołączenie: 24 Kwi 2009, 21:00
Ostatnio był: 20 Mar 2012, 12:14
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 12

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez SzramaX w 16 Paź 2009, 18:55

Wiadomość o trafieniu CoP do planu wydawniczego Cenegi jest już na 100% pewna!
http://www.cenega.pl/?ID=6683
http://www.cenega.pl/gra_opis.php?ID=3658
W okienku premiera widnieje rok 2009, więc może jest nadzieja, że przed świętami wyjdzie. :D

- - -

Na stronie Cenegi data wydania to już październik!
http://www.cenega.pl/katalog_gier.php?G ... iedzi&Lit=
ZASKOCZENI?


Masz problemy z emocjami, że tyle pytajników/wykrzykników wstawiasz? Poprawiłem. - xKoweKx

Teraz to wygląda jeszcze bardziej emocjonalnie. :wink:

Leciutko powiększony tekst, aby bardziej zwracał uwagę. Lepsze to, niż !!!!??? :P - xKoweKx
Image
"Death solves all problems, no man, no problem"

Joseph Stalin
Awatar użytkownika
SzramaX
Stalker

Posty: 68
Dołączenie: 31 Lip 2009, 23:36
Ostatnio był: 23 Lut 2012, 16:29
Miejscowość: Prypeć - wschodnia dzielnica
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość