[OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Handlarz w 26 Wrz 2009, 18:44

Jeśli się nie mylę to ten:

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 443
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'agr_stalker_zombied_1_default'


stack trace:
Dream Team :) - (drugi od prawej)
https://www.facebook.com/StalkerPL/phot ... =3&theater
Artefakty !
:

Tak artefakty są prawdziwe i mają nawet smaki... http://imgur.com/ITjxag3
Awatar użytkownika
Handlarz
Stalker

Posty: 171
Dołączenie: 26 Sie 2007, 19:34
Ostatnio był: 22 Gru 2023, 20:24
Miejscowość: Kordon - wioska
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 8

Reklamy Google

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez obwazranek w 26 Wrz 2009, 23:24

Witam
Też mam jakiegoś "buga"-jak mam misje "przynieść walizkę członka powinności"-podczas wczytywania podziemi wywala na pulpit......
Przeglądałem loga i niestety nie widziałem tam żadnych błędów więc nie bardzo wiem co wkleić:D-hmm-w takim razie wkleję może końcówkę tego loga........trochę się śmietnik zrobi no ale cóż....:

Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\levels\agroprom_underground\level.hom
* phase time: 156 ms
* phase cmem: 173458 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 382 ms
* phase cmem: 173458 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 271 ms
* phase cmem: 173458 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 572, 196980 K
* t-report - lmap: 2, 2048 K
* phase time: 5846 ms
* phase cmem: 184432 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 681 ms
* phase cmem: 184448 K
* [win32]: free[1266340 K], reserved[109500 K], committed[721248 K]
* [ D3D ]: textures[230979 K]
* [x-ray]: crt heap[184448 K], process heap[284067 K], game lua[44340 K], render[108 K]
* [x-ray]: economy: strings[15752 K], smem[1219 K]
stack trace:

001B:04AB14B8 xrGame.dll
obwazranek
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 08 Wrz 2008, 18:27
Ostatnio był: 02 Maj 2011, 12:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Handlarz w 27 Wrz 2009, 12:12

Ty masz o tyle dobrze że możesz grać, a ja w ogóle nie mogę ;[ i nie wiem czego to jest przyczyną.
Dream Team :) - (drugi od prawej)
https://www.facebook.com/StalkerPL/phot ... =3&theater
Artefakty !
:

Tak artefakty są prawdziwe i mają nawet smaki... http://imgur.com/ITjxag3
Awatar użytkownika
Handlarz
Stalker

Posty: 171
Dołączenie: 26 Sie 2007, 19:34
Ostatnio był: 22 Gru 2023, 20:24
Miejscowość: Kordon - wioska
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 8

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Panczos w 27 Wrz 2009, 12:49

Ja tam większych problemów nie mam. Tylko czasami sie gra zawiesi na dobre, że trzeba kompa zresetować. Nie wiem czemu tak sie robi. :?:
Zona is brutal and full of zasadzkas Sory za pisownie.
Core 2 DUO E8400 3.00GHz
2x2GB RAM DDR3 GoodRam 1333 MHz
Asus GeForce 9800GTX +
Windows XP Home Edition SP3
Awatar użytkownika
Panczos
Kot

Posty: 45
Dołączenie: 27 Wrz 2008, 09:22
Ostatnio był: 28 Cze 2012, 11:53
Miejscowość: Gostyń Ślask
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 1

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Windmaker w 27 Wrz 2009, 12:58

Też tak miewam, ot uroki wielu modów do Czystego Nieba. Wiele błędów jakie się pojawiają w OGSM-ie jest przypadkowa, czasami restart gry lub cofniecięcie się o jeden save pomaga.
"Stałem się śmiercią; niszczycielem światów" - Julius Robert Oppenheimer
"Wojna jest sztuką, ma więc swoich artystów i mistrzów"

>>> SmartAge.pl - Portal ludzi ciekawych świata <<<
Awatar użytkownika
Windmaker
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 21 Wrz 2008, 16:26
Ostatnio był: 22 Maj 2019, 15:46
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez obwazranek w 27 Wrz 2009, 13:32

Tak- grać mogę-bo to już po wypełnieniu zadań w podziemiach ..ale już mi się odechciało....
Sevy wczytywałem najróżniejsze i zawsze w tym samym momencie wywala;/
Ale jak kolega pisał takie uroki modów-skoro sama gra jest tak zbugowana dziwne żeby mody nie były:D.
Wniosek taki że szkoda czasu na mody;p no chyba że kto się zna i ma czas na ich "naprawianie";]
No nic-chyba lepiej będzie zagrać w Risen:D.
pozdro
obwazranek
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 08 Wrz 2008, 18:27
Ostatnio był: 02 Maj 2011, 12:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Roypen w 30 Wrz 2009, 20:16

Gram na najnowszym OGSM 09.08.09(pobranego z oficjalnej strony) ze spolszczeniem. Przy wejściu do podziemi Agropromu, po wczytaniu mapy(przy synchronizacji) wyskakuje bugtrap:

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ...l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\ph_door.script:34: attempt to index field 'joint' (a nil value)

stack trace:

Wczytywanie wcześniejszych save'ów nie pomogło. Gram na patchu 1.5.10 z zestawem tekstur SHARPER. Dodam, że wcześniej przeszedłem grę na OGSM chyba z lutego 2009(na patchu 1.5.9) i nie wystąpił u mnie ani jeden bugtrap.
Zetknął się ktoś z podobnym błędem?(oprócz Obwazranka, choć treść jego loga jest inna)

EDIT:
Gdzieś na ruskim forum znalazłem ten oto fix:

http://www.sendspace.com/file/3sjzs4

Po wgraniu, bugtrap nie występuje i wszystko działa jak powinno. :D
"Nieśmiertelność jest bardzo łatwa do osiągnięcia. Wystarczy nie umierać" - Woody Allen
Awatar użytkownika
Roypen
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 07 Maj 2009, 11:05
Ostatnio był: 14 Paź 2009, 11:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez molo9 w 13 Paź 2009, 20:23

Witam ledwo co wgrałem tego moda i muszę was prośić o pomoc ,gra w ogóle niestartuje jak tylko pokarze się intro mam error

FATAL ERROR

Expression : wave&&wave->length()
Function : CSoundRender_Source::LoadWave
File : E:\priquel\sources\engine\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
Line : 65
Description : Can't open wave file:
Arguments : c:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\video\intro_gsc.ogg

wcześniej miałem Random moda ale odinstalowałem patch 1.5.10 ,OGSM zciągałem z tej rus. stronki łącznie z patchem nr.3 pomóżcie bo mam chęć jeszcze dziś w niego pograć
molo9
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:30
Ostatnio był: 12 Mar 2011, 20:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Freeman w 13 Paź 2009, 21:09

Z loga wynika że brakuje pliku dźwiękowego lub\i jest uszkodzony, chodzi o intro_gsc.ogg, w logu masz ścieżkę gdzie to należy wrzucić. Popytaj userów o ten plik (nie mam tego moda), może ktoś Ci wyśle lub pobierz z innego źródła.
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez KoweK w 13 Paź 2009, 21:21

Jeżeli uruchamiasz grę przez skrót na pulpicie to dodaj do elementu docelowego "-nointro".
Powinno to wyglądać tak:
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5662
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 00:41
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez molo9 w 13 Paź 2009, 22:05

zrobilem jak radzisz ale niepomoglo,jak dopiszę nointro to pisze że ścieszka i nazwa pliku nieprawidlowa i niechce tego zapisać ,sprubuje ściągnąć jeszcae raz może to coś pomoże bo niemam pomysłu
molo9
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:30
Ostatnio był: 12 Mar 2011, 20:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez KoweK w 13 Paź 2009, 22:40

Jeżeli to nie pomaga to w takim razie skopiuj plik z załącznika (najpierw go rozpakuj!) do
gamedata\sounds\characters_voice\scenario\video\

Poza tym jeżeli pisze, że zła ścieżka to na pewno coś źle robisz... Przypatrz się uważnie, ścieżka powinna wyglądać np. tak:
Kod: Zaznacz wszystko
"E:\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrEngine.exe" -nointro
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5662
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 00:41
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości