[PYTANIE]- kody

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[PYTANIE]- kody

Postprzez Stalciok* w 11 Paź 2009, 21:37

1 część- zmiana kodów

Mam pytanie- znudził mi się kod 1243 i 9524- w x18- znam je na pamięć i zwykłe wystukiwanie już nie sprawia takiej satysfakcji jak kiedyś. Chciałem je zmienić na dłuższe, lub po prostu inne- jak mam to zrobić ?

Jeśli już uda się zmienić kody fizycznie jak mam poprawić napis kodu w Pda.

Jak mogę po zmianie kodu wyeliminować rozmowę naukowca- który w x18- mówi z nagrania, że kod jest 1243- chcę wyłączyć ten dubbing i wprowadzić sam napis wiadomości PDA- z moim kodem.


2 sprawa-inny wątek dotyczący kodów

W jaki sposób sprawić, by ciała naukowców x18- w których znajdują się pda i kody do drzwi pojawiały się losowo w innych miejscach- znudziła mnie ich stała pozycja- tyle, że chciałem ograniczyć ich losowe rozłożenie, aby nie pojawiło mi się zaraz po wejściu, tylko, żeby na przykład raz było w pomieszczeniu "latającego ognia", raz w pomieszczeniu, gdzie jest anomalia "kwasowa", a raz tam gdzie zawsze- i z drugim podobnie- chciałem sam móc ustalić jakie to miejsca będą prawdopodobne do tego, aby ciało się tam znalazło. Co mam zrobić, aby tego dokonać ?

3 sprawa- Drzwi w czerwonym lesie- mają kod, ale nie pojawia się w ciele- w jaki sposób sprawić, aby się pojawiał.
Czy jest sposób na zmienienie zawartości za tymi drzwiami na karabin gaussa zamiast apteczek ? Jak ustalić w jakim ciele pojawi się kod do tych drzwi.

Pozdrawiam.
Stalciok*
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 21 Sie 2009, 23:55
Ostatnio był: 23 Gru 2010, 19:07
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [PYTANIE]- kody

Postprzez Czaro w 11 Paź 2009, 21:58

Sprawa 1:

Wszystko ogranicza się do edycji configów i skryptów. Należałoby zmienić w nich kody podawane przy przeszukiwaniu ciał (skrypty), wyciąc wpis o gadaninie doktorka (adres do pliku dźwiękowego/skrypt), zmienić plik tekstowy (config/text/pl) w którym zawarta jest informacja o kodzie.

Sprawa 2:

Wymaga edycji spawna, która nie należy do najprostszych :wink:. Mówiąc krótko, raczej Ci się nie uda.

Sprawa 3:

Skrypt. Jeśli apteczki leżą na ziemi to skrypt, a jeśli są w skrzynce (itp.) to config. [Nie pamiętam gdzie się znajdują owe apteczki]
Ostatnio edytowany przez Czaro, 11 Paź 2009, 22:01, edytowano w sumie 1 raz
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czaro
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 18:34
Ostatnio był: 15 Mar 2018, 22:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 24

Re: [PYTANIE]- kody

Postprzez Stalciok* w 11 Paź 2009, 22:01

Czaro16 napisał(a):Sprawa 1:

Wszystko ogranicza się do edycji configów. Należałoby zmienić w nich kody podawane przy przeszukiwaniu ciał, wyciąc wpis o gadaninie doktorka (adres do pliku dźwiękowego), zmienić plik tekstowy (config/text/pl) w którym zawarta jest informacja o kodzie.




Wie ktoś które dokładnie to są pliki ?
Jeśli ktoś wie jak to zespawnować, to proszę, aby tutaj zamieścił instrukcję.
Ostatnio edytowany przez Stalciok*, 11 Paź 2009, 22:04, edytowano w sumie 1 raz
Stalciok*
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 21 Sie 2009, 23:55
Ostatnio był: 23 Gru 2010, 19:07
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [PYTANIE]- kody

Postprzez Czaro w 11 Paź 2009, 22:03

Na chwilę obecną nie mam rozpakowanej gry. Jeśli nikt mnie nie ubienie jutro postaram Ci się odpowiedzieć :wink:.
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czaro
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 18:34
Ostatnio był: 15 Mar 2018, 22:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 24

Re: [PYTANIE]- kody

Postprzez Freeman w 11 Paź 2009, 22:08

Znajdź pliki dar_codelock1.ltx i dar_codelock2.ltx w config\scripts\dar , otwórz notatnikiem i wpisz jaki chcesz kod.
Przykład :

Kod: Zaznacz wszystko
[logic]
active = ph_code@lock

[ph_code@lock]
code = 1243  ------> Tu masz kod
on_code = {+dar_password_info1} %+dar_codelock1_unlock%


Nie próbowałem tego zmieniać, więc nie gwarantuję sukcesu.
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [PYTANIE]- kody

Postprzez Stalciok* w 12 Paź 2009, 16:17

Działa- kod zmienił się na taki jaki wpisałem.

Proszę jeszcze aby ktoś powiedział, który plik odpowiada za wyświetlające się PDA i który plik zmienić, aby wyłączyć ten dubbing- właściwie oba dubbingi do obu kodów.
Stalciok*
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 21 Sie 2009, 23:55
Ostatnio był: 23 Gru 2010, 19:07
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [PYTANIE]- kody

Postprzez Czaro w 12 Paź 2009, 19:07

1. Pliki odpowiedzialne za dubbing to door1_password.ogg i door2_password.ogg. Znajdują się one w folderze sounds/characters_voice/scenario/val. Musisz odnaleźć skrypty, które je uruchamiają albo poprostu wyciszyć te (audoacity, itp.)

2. Jeśli chodzi o pliki dodające wpisy do PDA to musisz poszperać w folderze config/text/pol.

Myślę, że wystarczająco pomogłem :). Odnalezienie konkretnych plików i ich edycję pozostawiam Tobie :wink:. Radość po udanym modowaniu gwarantowana!
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czaro
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 18:34
Ostatnio był: 15 Mar 2018, 22:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 24


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości