S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - Globalna Dyskusja

"Ogólnie rzecz biorąc, jest to niemożliwe." Odparł Profesor Wołodia, zapytany o możliwość obrony doktoratu w przypadku posiadania tytułu profesora.

Bedzie dobrze?

Da
553
75%
Niet
38
5%
Bedom bany!
150
20%
 
Razem głosów : 741

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez lamborghini w 06 Paź 2009, 19:23

Pokornie odszczekuje, baz jest dużo, każde kółko na mapie, bronie można ulepszać, jest gites, gra nadal wydaje się trudniejsza od poprzednika, świat gry jest trochę mniejszy, ma 3 duże lokalizacje, szkoda że zabrakło czerwonego lasu.
Ja jak to ja, muszę się przyczepić, szkoda że nie ma nowych broni, brakuje trochę karabinów wyborowych i pistoletów maszynowych, niemaszynowych zresztą też, ale i tak jest w miarę git. :wódka:
lamborghini
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 11 Paź 2008, 09:29
Ostatnio był: 09 Lis 2010, 15:33
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez djcycu w 06 Paź 2009, 19:53

To jak ja mam PKM-em strzelac seriami po 2 strzaly to ja dziekuje... co to wiec za KM? Stalker chodzi z nim jak rambo trzymajac go za raczke i przyciskajac chyba do brzucha... Przy przykucnieciu karabin ten w rzeczywistosci sieje spustoszenie strzelajac ciaglym ogniem no ale tutaj niestety nie... No chyba ze poprawimy fabryke a to kosztuje i zachodu i pieniedzy. Co do nowosci to mozemy porozmawiac z pewna grupka stalkerow z frakcji... MONOLIT! o tak! nareszcie mozna pogadac z tymi szajbusami :) sa dla nas neutralni ale tylko w lokacji innej niz
Prypec i podziemny tunel do Prypeci... Dziwi mnie tylko fakt czemu w tej grze nie ma AK47... Przeciez to podstawa... Co do mutantow to na kazdego jest odpowiednia bron :) np na burera jest NOZ! bo jedynie to nie wypadnie nam z reki :)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez bosstonX w 06 Paź 2009, 20:50

Jestem w podziemiach "Jupiteru" i przy wchodzeniu po drabince zaczyna sie ladowac poziom Prypeci i niestety wywala Buga pod koniec ladowania... :( Ktos mial cos podobnego? Jak zaradzic? Probowalem juz nawet wczesniej ladowac i innaczej przechodzic, ale nic nie pomaga...

Nie zadajemy tutaj pytań, póki gra się nie ukaże w Polsce będę warnował, i to właśnie czynię teraz - Michu
bosstonX
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 06 Paź 2009, 20:12
Ostatnio był: 01 Lis 2009, 11:09
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez atikabubu w 06 Paź 2009, 21:05

AK-47 nigdy nie było w żadnym Stalkerze :P (oprócz modów)
Mamy za to AK-74 który jest jego 'dzieckiem' i który jest nieco nowszy.
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 19:15
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Crisu w 06 Paź 2009, 22:35

Hmm, ktoś wesprze akcję z tytułu "Dodajcie CoP'a"...? xD

http://www.xfire.com/xf/modules.php?nam ... c&t=254386
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez djcycu w 06 Paź 2009, 23:10

Wiem ze nie ma "czterdziestki siodemki" no i wlasnie pytam czemu jej od samego poczatku nie ma? :) toz to korzenie jest przeciez :) mogli by zainwestowac prace w jakies uczciwe radzieckie bronie jak to juz ktos tu wspomnial. Mowie np o Degtarevie, Bizonie, Scorpionie no a goscinnie izraelskie Uzi bylo by dobre i moze nawet duzo bardziej klimatyczne niz np mp5... No ale nie bede narzekal bo jest ok. Modow na bron na tyle wyszlo ze to juz zostalo spelnione i mozliwe ze ktos skonwertuje to wszystko do CoP`a :) oby bo tesknie za moim starym kalaszkiem :D
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez impulse_101 w 07 Paź 2009, 11:45

Jak juz jestesmy przy broniach to jak wyglada sprawa z kosa? W SoC to byla moja ulubiona bron, swietna na poczatku gry gdy dysponowalo sie slaba pukawka. Nie zuzywa ammo, nie psuje sie (btw mogliby zrobic opcje ostrzenia noza :) ) Zamiast pakowac dwa magi w opancerzonego NPCisa wystarczylo jedno pchniecie nozem ...cicho, szybko i profesionalnie. W CS jakis ten noz byl zbugowiony, nie dosc ze trzeba bylo kilka razy dzgnac to jeszcze czasasami przenikal nie zadajac w ogole ran :| czy w CoP jakos to poprawili?

a tak na marginesie czy sa jakies wiesci o patchu? jak ogladam wstawki na YT to ten podazajacy krag z cienia mnie dobija, tak samo znikajace zwloki i npc'sy ktore nie widza mutantow.
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez kok88 w 07 Paź 2009, 12:24

Ten "podazajacy krag z cienia" miałem w CS od początku gdy zainstalowałem gre, kolejne patche nie pomagaly, lacznie z ostatnim. Poroblem rozwiazal sie gdy przeinstlowalem gre jeszcze raz, wrzycajac tyllko ostatniego patcha. Wczesniej zrobilem update directx online. Wspominam o tym dlatego, byc moze to zjawisko nie jest wina gry.
kok88
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 07 Paź 2009, 12:10
Ostatnio był: 03 Gru 2009, 12:41
Frakcja: Czyste Niebo
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Crisu w 07 Paź 2009, 13:15

Co do noża - jest wszystko tak samo jak w CS, zmienili tylko nieco animację. Super Dymoman oczywiście ma całkiem zwinne i szybkie ruchy, jednak my go zawstydzamy - prędkość cięcia nożem jest cholernie szybka, aż niefajnie się to prezentuje. W sprawie zadawania obrażeń jest wyjaśnienie. Pancerze są różne. słabsze, mocniejsze... Upgrade pancerza jest obecny, a więc logiczne, że nie pociachamy Stalkera w mocnym pancerzu za pierwszym razem. Cięcie w twarz to odmienna kwestia, ale zadawanie obrażeń w korpus jest według mnie stratą czasu, gdyż można w tym momencie wyciągnąć shotguna i strzelić, a jeśli jest się ninja to wystarczy zwykła Beretta z tłumikiem, która załatwia sprawę po jednym celnym trafieniu w głowę.

Podążający za nami cień faktycznie jest wkurzający, czasem w promieniu jakichś 10m teren ogarnia cień, choć nie zawsze. Problemy z cieniami są takie jakie były, a i nie zmieniono także przycinek w czasie burzy. Gdy błyska gra na króciutką chwilę się zacina. Szkoda...

Znikające zwłoki - owszem, znikają. Jednak nie na oczach tak jak było to w CS. Znikają dopiero po długim czasie gdy sobie poleżą i odejdziemy gdzieś daleko, ale nie zdarzy się coś takiego, że trafiliśmy kogoś w pyszczek, ten ktoś upadł, chcemy wygrzebać z niego fanty, podchodzimy, a jego cielska zwyczajnie nie ma. Wszystko jest okej, przynajmniej u mnie.

Kolejnym bugiem - bo wątpię by był to zabieg celowy - jest noktowizja w Sevie, a raczej jej brak. Zupełny. Nie użyjemy noktowizora ani w standardzie, ani po upgradzie. Zwyczajnie noktowizji nie ma.

- - -

A teraz uwaga, spoilerki cztery.

:

*Pierwszy...
Jednak w CoP jest pewien ślad Streloka. Doszukiwałem się wszędzie jego obecności i w końcu znalazłem. Jest to list od niego do Ducha, jednak niestety z powodu marnego tłumaczenia wiadomo z niego tylko po części o co chodzi. Pewnie ktoś z Was już wie o co chodzi, jednak jeszcze nikt nie wspomniał o tym, tak więc pozwolę sobie wrzucić screen'a...

- - - - -

*Drugi...
Pewne pytanko, gdyż spotkałem się z dziwną sytuacją w Janovie. Jest tam pewien kompleks, śmigałem troszkę w tym terenie i zastanawiało mnie czy coś znajduje się pod nim. Znalazłem więc wejście do podziemi, które okazały się być właśnie tymi, które szukałem. Kilka zombiaków, chmara Rodentów, nic wielkiego... Jednak jest jedna rzecz, która sprawia, że nie do końca wiadomo o co chodzi. Anomalia przestrzenna. Działa w dziwny sposób.

Ale najpierw jak to było...
Przemierzam owe podziemia równając z ziemią Rodenty, jeden po drugim. Gdy piski ucichły - czyt. wybiłem wszystko - poszedłem dalej i trafiłem do korytarza, po czym wtargnąłem do czegoś jakby zasypanej hali z filarami. Na drugim jej końcu drzwi, wchodzę więc w nie, skręcam raz, skręcam drugi raz, skręcam ponownie, wchodzę w kolejny korytarz, słyszę *wziuuum* i nagle znajduję się w korytarzu, w którym już byłem. Idę więc przed siebie i trafiam do tej hali. Jednak między filarami pojawiło się dziwne... Coś. Proszę, tak to wygląda: magia. Ot, sypiące się, błyszczące gwiazdki. Żadna anomalia, żaden efekt. Po prostu gwiazdki, które sypią się z wspornika między filarami. Gdy stoję w tej niby hali jest spokojnie, ale gdy już wyjdę z niej wracając do podziemnych korytarzy słyszę, że ta anomalia cały czas coś jest aktywna, jak by cały czas coś wysyłała.

Ma ktoś pojęcie o co chodzi? Przecież te stosunkowo niewielkie, ale klimatyczne podziemia nie mogły zostać stworzone tylko po to by ubić parę Rodentów. Coś tu musi być, czego jeszcze nie rozkminiłem.

- - - - -

*Trzeci...
Gauss, a no Gauss panie. Tak jak i każdy inni, kto dotarł do Prypeci dostałem zadanie odnalezienia informacji odnośnie "dziwnej broni" - jaką jest Gauss. Szlajam się po budynkach, łażę bez celu i żadnej informacji póki co nie dorwałem. Odnalazłem tylko PDA naukowca, które jest zbędne jak na razie. Nie wiem, może przyda się później, ale wracając... Może jakaś podpowiedź co do lokalizacji info o Gaussie? Nie uśmiecha mi się nosić 6kg ni to karabinu, ni to jebutronu, ponieważ nie używam tej broni wcale, a nie można odłożyć jej do osobistego schowka.

- - - - -

*Czwarty...
Dziwny fenomen, zadanie od Naukowców. Chodzi o Oasis - prawdopodobnie legendarne źródełko gdzieś w grze. Faktycznie legendarne bo rady innych stalkerów są ni w piz*ę, ni w oko. Jeden z nich na pytanie czy wie coś o Oasis'ie odpowiedział, że "każdy wie gdzie to jest - przy diabelskim młynie w Prypeci". Gorzej, że ta część jest w grze niedostępna, zamknięta. Uporał się ktoś z tym?
Ostatnio edytowany przez Crisu 07 Paź 2009, 14:10, edytowano w sumie 4 razy
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez djcycu w 07 Paź 2009, 14:26

CrisuSPW moge ci pomoc w kazdym problemie ze spojlera:) "padhadzi" i zagladnij w spoiler u mnie:)

:

CrisuSPW napisał(a):*Pierwszy...
Jednak w CoP jest pewien ślad Streloka. Doszukiwałem się wszędzie jego obecności i w końcu znalazłem. Jest to list od niego do Ducha, jednak niestety z powodu marnego tłumaczenia wiadomo z niego tylko po części o co chodzi. Pewnie ktoś z Was już wie o co chodzi, jednak jeszcze nikt nie wspomniał o tym, tak więc pozwolę sobie wrzucić screen'a...


To jest notatka ktora znajdziemy na PDA przeszukujac schowek grupy Strieloka w CS. Pisal tu o wyprawie do centrum zony. Mowi ze doktor go uzdrowil i ze woli isc niz zazywac jego leki. Pisze o pewnym najemniku (Prawdopodobnie o Szramie) ze depcze mu po pietach. Na koncu pisze ze idzie spotkac sie z Klem z ktorym pojda po dekoder. Jesli zdazy to spotka sie z nim (z Duchem) tam gdzie zwykle. Co do Strieloka to sie zdziwisz jak bedziesz konczyl gre :)

CrisuSPW napisał(a):*Drugi...
Pewne pytanko, gdyż spotkałem się z dziwną sytuacją w Janovie. Jest tam pewien kompleks, śmigałem troszkę w tym terenie i zastanawiało mnie czy coś znajduje się pod nim. Znalazłem więc podziemia, które okazały się być właśnie tymi, które szukałem. Kilka zombiaków, chmara Rodentów, nic wielkiego... Jednak jest jedna rzecz, która sprawia, że nie do końca wiadomo o co chodzi. Anomalia przestrzenna. Działa w dziwny sposób.


Z ta anomalia to jest dziwna sprawa... Poczatkowo myslalem ze bede musial z kims pogadac o tym ale nie!
Lazilem od poczatku do konca i ciagle ogladalem te gwiazdki... zauwazylem ze ciagle ta anomalia funkcjonuje. W ktoryms z kolei kursie gra przyciela sie i zapisala stan... To oznaczalo jedno! Udalo mi sie przejsc dalej i anomalia ta nie przeniosla mnie na poczatek tunelu... Wejdziesz wiec do srodka tej duzej sferycznej budowli i na drzewie zobaczysz artefakt... To wlasnie jest OASIS! :) Wlasnie o to chodzi z ta anomalia przestrzenna :) Nawet sami tworcy gry mowili ze robili anomalie specjalnie dla celow pobocznych.

CrisuSPW napisał(a):*Trzeci...
Gauss, a no Gauss panie. Tak jak i każdy inni, kto dotarł do Prypeci dostałem zadanie odnalezienia informacji odnośnie "dziwnej broni" - jaką jest Gauss. Szlajam się po budynkach, łażę bez celu i żadnej informacji póki co nie dorwałem. Odnalazłem tylko PDA naukowca, które jest zbędne jak na razie. Nie wiem, może przyda się później, ale wracając... Może jakaś podpowiedź co do lokalizacji info o Gaussie? Nie uśmiecha mi się nosić 6kg ni to karabinu, ni to jebutronu, ponieważ nie używam tej broni wcale, a nie można odłożyć jej do osobistego schowka.


Z ta bronia musisz isc do mechanika ktory znajduje sie w Zatonie (w tym wraku w pierwszej mapce). Po kilku gadkach zabierze od ciebie ta bron i w pozniejszym etapie gry ja naprawi a potem bedziesz mogl na niej troche zarobic ;)

CrisuSPW napisał(a):*Czwarty...
Dziwny fenomen, zadanie od Naukowców. Chodzi o Oasis - prawdopodobnie legendarne źródełko gdzieś w grze. Faktycznie legendarne bo rady innych stalkerów są ni w piz*ę, ni w oko. Jeden z nich na pytanie czy wie coś o Oasis'ie odpowiedział, że "każdy wie gdzie to jest - przy diabelskim młynie w Prypeci". Gorzej, że ta część jest w grze niedostępna, zamknięta. Uporał się ktoś z tym?


Ja sie uporalem :) Oasis to artefakt. Znajdziesz go na drzewie w sferycznym kompleksie w Janovie (z tymi korytarzami z anomalia przestrzenna) Zreszta wczesniej to opisalem :)

Niewiem czy wiesz ale w Janovie mozna znalezc bezzalogowy samolot szpiegowski zaraz na polnocy Janova za wzgorzem ktore jest nad tunelem. Za to znalezisko masz cos dodatkowo u mechanika. Pewnie nowe uleprzenia. Wiesz moze jak wykonac zadanie dla monoliciarzy?? bo ja niewiem dalej co z tym zrobic :( Dodatkowo zapytam... Na polnocy Janova miedzy tunelem a stacja jest taki wielki kompleks z taka jakby cwiartka kola i wysokim kominem... Tam ktos nieustannie wzywa pomocy... Wiesz o co chodzi? jest tam jakies wejscie?
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez decigner12 w 07 Paź 2009, 14:54

Oto sejw przed prypecią zorganizowana 4 osobowa grupa. Ulepszona seva 30kRU, do tego kałach też ulepszany i spas 12 to samo. 1200 ammo do AK i 2xx do strzelby. Proszę bardzo.
:

http://www.przeklej.pl/plik/desktop-rar-00047j0or40i
|Intel Q6600|Geil Ultra DDR2 4x1 GB|GIGABYTE GA-EP35C-DS3R|XFX ATi HD4850 512MB|Barracuda 7200.11&10 500&250GB|CHIEFTEC CFT-600-14CS 600W

decigner12
Wygnany z Zony

Posty: 18
Dołączenie: 03 Paź 2009, 20:46
Ostatnio był: 08 Mar 2010, 00:47
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez bosstonX w 07 Paź 2009, 20:09

A ja mam pytanie..
:

Gdzie moge znalesc instrumenty (te 3, ostatnie) dla mechanika, zeby robil mi juz te ostatnie usprawienia?
bosstonX
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 06 Paź 2009, 20:12
Ostatnio był: 01 Lis 2009, 11:09
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości