Człowiek się, aż uśmiecha pod nosem kiedy przypomni sobie te wszystkie żale i narzekania (vide HollowVooDoo & spółka), bezpodstawne narzekania, a następnie czyta optymistyczne posty osób, którzy w
Call of Pripyat już grali... Od początku byłem pozytywnie nastawiony i tym bardziej miło mi teraz oglądać obecną sytuację
Mam pytanie odnośnie gry - co jeżeli chodzi kwestię broni - Ile jest nowych modeli, jak się sprawuje mechanika (celnośc, odwzorowanie statystyk itp), czy są jakieś nowe możliwości dotyczące nie tylko samych broni co i ich ulepszania.
Swoją drogą powinni popracować nad dostępnością wszelkich modeli powiązane z nabojami NATO. Za przeproszeniem - żal dupe ściska jak się widzi kolejny raz M4, MP5, USP, M60 itp w kolejnej grze. Cenię
S.T.A.L.K.E.R.-a właśnie za tą indywidualność. Choć jako miłośnik broni uważam, że im więcej zabawek w grze tym lepiej (vide Jagged Alliance 2), ale powinno być uwypuklone to bardziej na korzyść typowego oręża w klimatach radzieckich. Wszelkie modele "nowego świata" powinny być i owszem dostępne, ale jako "exclusive" i trudne do zdobycia - rządkie.