S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - Globalna Dyskusja

"Ogólnie rzecz biorąc, jest to niemożliwe." Odparł Profesor Wołodia, zapytany o możliwość obrony doktoratu w przypadku posiadania tytułu profesora.

Bedzie dobrze?

Da
553
75%
Niet
38
5%
Bedom bany!
150
20%
 
Razem głosów : 741

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Skreedi w 03 Paź 2009, 22:43

Hmmm... dobrze słyszeć o tych questach... ;D A z tymi lokacjami jak się ma sprawa?
FOLLOW ME ON Twitter

Czekam na Lost Alpha... ale chyba się nie doczekam... :d
"They'll know, Helghan belongs to the Helghast..."
Skreedi
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 03 Paź 2009, 21:48
Ostatnio był: 18 Cze 2016, 11:42
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -3

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez affliction w 03 Paź 2009, 23:20

Są trzy dosyć rozbudowane. Kilka podstron wstecz, szukanie nie boli.

mejk napisał(a):Mapy z CoP
Image Image

Mapa ogólna, wyschnięte koryto rzeki
Image Image
Prypeć, fabryka Jupiter
ImageImage
Awatar użytkownika
affliction
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 10 Wrz 2009, 10:54
Ostatnio był: 31 Sty 2016, 10:35
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez n3ro11 w 03 Paź 2009, 23:50

Nie będę się zbyt rozpisywać, wypowiem się dość krótko i treściwie.

Po pierwszych 10 minutach spędzonych z grą pomyślałem sobie "To jest to, GSC się postarało". Na pierwszy rzut oka gra wypada o niebo lepiej od poprzednich części cyklu. Od razu we znaki daje się świetna optymalizacja. Na moim leciwym pececie (1 gb ram, amd atchlon 64 2ghz, ati radeon 9550 128 mb) Zew Prypeci chodzi znacznie płynniej. Drugą rzeczą, która spotyka nas na wstępie, jest niezwykły klimat. Tak tak, pamiętamy tą niesamowitą atmosferę w SoC... I tu czeka nas niespodzianka, zona stała się bardziej dzika, szara i nieprzystępna. Teraz walka z niepozornym dzikiem jest wyzwaniem, trudno o amunicję, ekwipunek i co najważniejsze, życie.
Call of Pripyat prezentuję też nowy silnik AI. Stalkerzy eksporują zonę, mutanty walczą o dominację a my jesteśmy świadkiem niezwykłych wydarzeń pijąc kilka :wódka:(wódek) "Kozak" (zarcik) :wink:

Niestety stalker jak to stalker nie może obejść się bez błędów w kodzie (czyt. bugów).
Dotychczas spotkałem następujące bugi:
-widoczny "spawn" mutantów i stalkerów
-blokujące się mutanty i postacie
-zawodne AI (np. mięsacze zabijają niereagujących stalkerów)
-"rozciągnięcie" naszego bohatera po śmierci

Mimo tych nieznacznych niedociągnięć nowe dzieło zasługuje na miano najlepszej części stalkera.

Z niecierpliwością czekam na polską premierę i pozdrawiam forumowiczów. n3ro11
Image
Awatar użytkownika
n3ro11
Stalker

Posty: 75
Dołączenie: 03 Paź 2009, 23:15
Ostatnio był: 20 Mar 2015, 19:43
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez affliction w 04 Paź 2009, 00:06

Od samego początku bardzo optymistycznie podchodziłem do Call of Pripyat. Teraz po wstępnych recenzjach - tym bardziej nie mogę się doczekać by móc zagrać. Szlag by to trafił... Z jednej strony chciałbym wpaść do empiku, zakupić nowe pudełeczko i cieszyć się jak małe dziecko transportując je do domu, instalując i odpalając w cichym i ciemnym pokoju. Ale to nastąpi zapewne dopiero za kilka dobrych miesięcy.
Z drugiej strony, mam taką ochotę zaspokoić głód... nawet w sposób nielegalny, ale to nie to samo. God damn you CDP...

Nie ma to jak pograć w grę z szaroburym i przygnębiającym klimatem, kiedy z okna wieje chłód, deszcz obija się o - chciałbo by się - zardzewiałe rynny, ogólna melancholia i cisza wypełniająca zakamarki mego pokoju. Cisza, deszcz i szarobure klimaty spopielałe od wszendobylskich podumarłych liści... taak, Jesień - idealna pora na grę w Stalkera.
Szkoda że nie dane mi będzie wczuć się w ten klimat raz jeszcze, w okresie, w którym bym sobie tego najbardziej życzył. raz jeszcze przy dźwiękach dark ambientu sączącego się z głośników.

Zaopatrzenie się w nielegalną wersję? W języku angielskim, byle tylko zaspokoić głód? Nah.. to zbyt banalne...


...poczekam.
ImageImage
Awatar użytkownika
affliction
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 10 Wrz 2009, 10:54
Ostatnio był: 31 Sty 2016, 10:35
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Pomoc do misji

Postprzez Michu33 w 04 Paź 2009, 11:50

:

Potrzebuje pomocy w misji, gdzie trzeba przejść pod Jupiterem. Idziemy razem w 3 i za każdym razem oboje giną w tych samych miejscach :( . Teraz pytanie, bo mam sejwa z przed wyprawy :P , czy mogę zwerbować jeszcze jedną lub 2 osoby? Kasy mi starczy na kombinezony. Obecnie zwerbowałem tego wąsatego typa co stoi koło wejścia na stację, jakoś na W się nazywa :wink: . Dodatkowa pomoc by się przydała. Jeżeli nie da rady, to gdzie mógłbym skombinować jakąś zajefajną broń?


Odpowiedź proszę na PW


Edit. Są zmiany w trybie multiplayer. Można grać przez neta jak było wcześniej (tylko, że trzeba mieć konto na GameSpy) oraz na lanie :D. Mapy są te same co w CS, tyle, że dodali Prypeć. W trybie LAN można obejrzeć mapy bez cd-keya
Шэjdź do sтгэfy śmїeгcї! Hoггoг Czaгnobyla гozpoczął się w pїąтeк 13 кшїэтnїa 2007 гoкu!
Тuтај człoшїэк sтшогzył рїэкłо
Awatar użytkownika
Michu33
Stalker

Posty: 50
Dołączenie: 13 Cze 2007, 20:33
Ostatnio był: 29 Sty 2024, 00:23
Miejscowość: Karczew
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez decigner12 w 04 Paź 2009, 13:02

Kolejny spojler proszę bardzo, i od razu zaznaczam, że jest dla chętnych, bądź szukających pomocy. Ten akurat jest na temat przejścia pod Jupiterem
:

A więc tak, mamy za zadanie pójść do prypeci. Najpierw gadamy z Zulu pijąc wódkę. On każe nam zwerbować ekipę, z którą pójdziemy. Można iść w trójkę i to wystarczy, ale trzecia osoba nie może być jakimś nieudolnym stalkerem. A więc werbujemy ocalałego żołnierza z katastrofy helikopteru. Znajduje się on w bunkrze naukowców, niedaleko fabryki Jupiter. Niestety nie ma dobrego kombinezony, więc gadamy z naukowcem i dowiadujemy się, że da nam kombinezon naukowca dla Sokolova, jeżeli przyniesiemy mu zmutowaną roślinę. Zaznacza nam jej lokalizację na PDA, a jest to dokładnie chemiczne pole. Jeżeli mamy sevę, to wyjdziemy stamtąd nie tracąc ułamka zdrowia. Dostarczamy roślinę i dostajemy kombinezon. Dajemy go Sokolovowi. Możemy iść od razu do zulu, albo szukamy kogoś jeszcze, ale trójka łącznie z nami, o której już wspomniałem jest idealna i nie trzeba nikogo więcej. Znowu rozmawiamy z zulu i wybieramy się razem z mechanikiem, który otwiera nam wejście do tunelu. Potem wchodzimy w 3-kę. Na początku spotykamy szczurki i kilkanaście snorków. Niestety musimy mieć sevę, bądź kombinezon naukowców, bo w tunelu znajduje się gaz, który od razu zabierze na życie w zwykłym kombinezonie. Posuwamy się dalej i napotykamy halę z drzwiami, które nie mają źródła prądu. Zaraz obok jest generator. Jak go włączymy, to wyskoczy zmasowany atak monolitianów ok. 10. Gdy ich wybijemy trzeba odblokować drzwi, czeka nas ominięcie pola anomalii i wejście po schodach. I nagle jeden z naszych kompanów ginie, bo okazuje się, że kampią na nas czterej snajperzy monolitu i kilka szturmowców. Bijemy wszystkich i odblokowywujemy drzwi. Idziemy dalej, nie już trującego gazu, ale za to duża ilość zombi i kilka snorków. Wszystko czyścimy i wchodzimy po drabince. Jesteśmy już w prypeci.
|Intel Q6600|Geil Ultra DDR2 4x1 GB|GIGABYTE GA-EP35C-DS3R|XFX ATi HD4850 512MB|Barracuda 7200.11&10 500&250GB|CHIEFTEC CFT-600-14CS 600W

decigner12
Wygnany z Zony

Posty: 18
Dołączenie: 03 Paź 2009, 20:46
Ostatnio był: 08 Mar 2010, 00:47
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Michu33 w 04 Paź 2009, 13:34

:

^^^ udało mi się to zrobić, lecz jak wchodzę po drabinie to wywala do pulpitu :(

Końcówka logu:
Kod: Zaznacz wszystko
* phase time: 165 ms
* phase cmem: 342162 K
* phase time: 117 ms
* phase cmem: 345800 K
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 10126 v(20), 5368 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(197K), IB(31K)
* phase time: 48 ms
* phase cmem: 345800 K
* Loading HOM: d:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - Çîâ Ďđčď˙ňč\gamedata\levels\pripyat\level.hom
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : error handler is invoked!
[error]Function      : handler_base
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 754
[error]Description   : illegal instruction
 

stack trace:



Da radę coś z tym zrobić, czy mam szukać sejwa z Prypeci, czy coś zwaliłem :?:
Шэjdź do sтгэfy śmїeгcї! Hoггoг Czaгnobyla гozpoczął się w pїąтeк 13 кшїэтnїa 2007 гoкu!
Тuтај człoшїэк sтшогzył рїэкłо
Awatar użytkownika
Michu33
Stalker

Posty: 50
Dołączenie: 13 Cze 2007, 20:33
Ostatnio był: 29 Sty 2024, 00:23
Miejscowość: Karczew
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez decigner12 w 04 Paź 2009, 13:48

Ja na swoim pc nie zaliczyłem ani jednego crasha gry.
|Intel Q6600|Geil Ultra DDR2 4x1 GB|GIGABYTE GA-EP35C-DS3R|XFX ATi HD4850 512MB|Barracuda 7200.11&10 500&250GB|CHIEFTEC CFT-600-14CS 600W

decigner12
Wygnany z Zony

Posty: 18
Dołączenie: 03 Paź 2009, 20:46
Ostatnio był: 08 Mar 2010, 00:47
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Creedbay w 04 Paź 2009, 18:20

Witam mam taki problem ze S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat że nie mogę ustawić tekstur na maksa w CS i SOC moglem ustawić wszystko na full a tu nie i nie wiem czemu prosił bym o pomoc i plik konfigóracyjny

Warn - Michu
Creedbay
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 04 Paź 2009, 18:07
Ostatnio był: 21 Paź 2009, 12:21
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Michu33 w 04 Paź 2009, 18:25

^^^ Ja też nie mogę, mam na około 85 %

A Tobie mało brakuje - Michu
Шэjdź do sтгэfy śmїeгcї! Hoггoг Czaгnobyla гozpoczął się w pїąтeк 13 кшїэтnїa 2007 гoкu!
Тuтај człoшїэк sтшогzył рїэкłо
Awatar użytkownika
Michu33
Stalker

Posty: 50
Dołączenie: 13 Cze 2007, 20:33
Ostatnio był: 29 Sty 2024, 00:23
Miejscowość: Karczew
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez djcycu w 04 Paź 2009, 19:45

Hmm moje pierwsze wrazenia z "nowej" Zony wyglada tak...
:

Na samym poczatku wita nas nowy ekran wczytywania oraz dosyc odmienne intro. No brakuje nam tego co zwykle czyli filmiku no ale kiedy zobaczymy Strieloka przy antenach na zdjeciu to lezka sie w oczku zakreci :) Jesli chodzi o klimat to... Jest super! Nareszcie grac mozna w cos co wspomina starego dobrego SoC. Pelno ciekawych miejsc i wogole. Chociaz na poczatku (bo mozliwe ze w dalszej czesci gry to sie zmieni) mamy tylko 3 mapy to wyglada to calkiem przyzwoicie. Urzekla mnie pozycja startowa naszego bohatera. Wyglada to jak bysmy wyszli dopiero co z lasu... Ekwipunek mamy calkiem przyzwoity ktorym nie zgardze. Gadki innych stalkerow te same chociaz czasem slychac i nowosci. Najbardziej ucieszy was cos co mozna zobaczyc na zywo np stacje radarowa o kryptonimie "Kruh" Olbrzymich anten co prawda tam nie zobaczymy ale jest tam klimatycznie. Dla tych co interesowalo laboratorium polowe z nad Jantaru to mam dobrze wiesci :) ZWIEDZICIE je :) jest ono w calosci otwarte i w srodku sa rownierz inni stalkerzy :) Najbardziej klimatyczna lokacja jest fabryka "Jupiter". Cokolwiek tam produkowano to to miejsce jest straszne i widac ze opuszczone :) Nie bedziecie niczego zalowac. Ta gra to prawdziwy hit! Nie wierzcie w to ze zona to teraz pustynia. Jest i zolto jest i zielono i jest i czerwono jesnym slowem o niebo lepiej to wyglada niz poprzednie czesci.


Zamykaj w spoiler tego typu teksty... - caleb59
Przecież tu nie ma żadnego spoliera, człowieku to przecie zwykła recenzja - Michu
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez dorian w 04 Paź 2009, 19:52

w CS i SOC moglem ustawić wszystko na full a tu nie i nie wiem czemu prosił bym o pomoc i plik konfigóracyjny


Poczekaj na ORYGINAŁA wtedy pewnie ustawisz wszycho na max, bo ponoć CoP jest bardzo dobrze zoptymalizowany. Jak tak czytam forum i szałtboxa to jakieś spekulacje n/t gry, ten już grał i poszło, tamten coś ściągnął, ale mu nie idzie, tu się ściągnęło, tam nie, tu po rusku, tam po angielsku tylko..Nie lepijej poczekać na grę dopracowaną i oficjalnie wydaną po polsku ?
A, że poczekać nada? To czekam.
Osobiście uważam, że ruskie, eee sory ukraińcy, celowo grę opóźniają, żeby reklamę lepszą grze zrobić, bo wiadomo, że gra, co "podziemnymi kanałami" lata, ma wiekszą popularność niż grzecznie i terminowo wydana. Wydawcy o tym doskonale wiedzą, wydali grę u siebie i żeby zachęcić u naszych zachodnich sąsiadów, a reszta niech się ślini i czeka, ściąga piraty, spekuluje, to w końcu bardzo dobrze napędza sprzedaż..
Ja tam czekam na wer. PL.

Edit:
Do Michu j/w - szacun, ale moim zdaniem caleb miał rację, że to spoiler. Jak mnie post ustawia do gry i zapodaje czego mam się w grze spodziewać już od początku..
A recenzja gry przed jej wydaniem..?
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości