[Pytanie] Klucz od Dzika, jak dodać?

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[Pytanie] Klucz od Dzika, jak dodać?

Postprzez maorys w 30 Wrz 2009, 19:52

Proszę o pomoc
Po zabiciu Dzika (wersja 1.005) nie znajduję u niego klucza i nie zalicz mi misji
mam wgrany mod:
[No Time Limits] Brak limitu czasowego w zadaniach.
*Better Items With Wolf - Ten mod dodaje lepsze przedmioty na początku gry u Wilka.

w których plikach i gdzie konkretnie można sprawdzić, czy nie jest usunięty ten klucz? albo go ewentualnie dodać?

bardzo proszę o radę - nic nie skutkuje :(

PS Piszę tu, bo w dziale pytania, nikt mi skutecznie nie pomógł :( http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=5&t=5957
maorys
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 23 Wrz 2009, 08:05
Ostatnio był: 22 Cze 2010, 22:58
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Pytanie] Klucz od Dzika, jak dodać?

Postprzez Freeman w 30 Wrz 2009, 20:17

Przejrzałem temat wskazany w linku - klucz jest na prawdę elektroniczny a nie fizyczny czyli jest to kod który nota bene się nie wyświetla, od barmana dostajesz 1 połowę od Dzika 2 ale jakby to zawiodło to jest pewien trick z drzwiami, działa wszędzie(z drzwiami które można otworzyć) - TU jest to pokazane, w Twoim przypadku : idziesz po RPG 7 - jest na górze w tym samym budynku (naładowane - musi być długie) i kombinujesz z drzwiami do X18, wrzucasz w drzwi i zabierasz (nie zawsze wychodzi za pierwszym razem - istotne jest właściwe umiejscowienie broni ). Działa bo sprawdzałem.
Pozdrawiam.
Ostatnio edytowany przez Freeman, 13 Lis 2009, 09:50, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [Pytanie] Klucz od Dzika, jak dodać?

Postprzez maorys w 30 Wrz 2009, 21:38

wielkie dzięki :)
Twój sposób zadziałał :)

Ale problem z kluczami nadal nie rozwiązany :( tym razem nie dostaję klucza z ciala naukowca - zero wpisu, kod 1243 też nie działa, bo nie pojawia się zaliczenie misji - znajdź kod-.

Podejrzewam, że gdzieś w plikach mam błędy

Ponawiam więc prośbę:
Gdzie w plikach można to znaleźć i zmodyfikować?
maorys
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 23 Wrz 2009, 08:05
Ostatnio był: 22 Cze 2010, 22:58
Kozaki: 0

Re: [Pytanie] Klucz od Dzika, jak dodać?

Postprzez Michu w 30 Wrz 2009, 22:30

Może spróbuj pójść od bardziej wcześniejszego sejwa, bo jak widać z grą się coś rypnęło no i raczej nic nie poradzisz.
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Re: [Pytanie] Klucz od Dzika, jak dodać?

Postprzez Freeman w 30 Wrz 2009, 22:39

Znalazłem kilka możliwości rozwiązania Twojego problemu, jedną z opcji jest edycja pliku/plików handlarzy inna to odpowiedni wpis w task_manager.ltx co podaje poniższy przykład :

Kod: Zaznacz wszystko
[tm_find_artefact_1]
type = artefact
community = actor
text = tm_find_artefact_1_text
description = tm_find_artefact_1_descr
parent = trader
target = af_medusa
reward_money = 1500
reward_reputation = +5
reward_rank = 1
reward_item = vodka, val_key_to_underground
;time = 86400
;idle_time = 84000
prior = 1 


Istotny jest wpis: val_key_to_underground -----> to jest indeks klucza Dzika, możesz go dodać również do handlu. Efekt tego wpisu: po dostarczeniu meduzy Sidorowicz prócz wódki da Ci klucz Dzika do X18.
Przejdź się do handlarza, weź zadanie i spróbuj z tym kluczem.
Oto dowód na klucz.
To co podałem zaprzecza mojemu poprzedniemu postowi ale...klucz jest tak czy inaczej :wink:
Pisz jak by i to nie działało.
Pozdrawiam.
Ostatnio edytowany przez Freeman, 13 Lis 2009, 09:49, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [Pytanie] Klucz od Dzika, jak dodać?

Postprzez maorys w 02 Paź 2009, 16:46

Dzięki , spróbuję coś pokombinować

Po wykorzystaniu sposobu z wrzuceniem w drzwi długiego przedmiotu (np. RPG) otwierałem kolejne drzwi w laboratorium nie używając kodów. Przy ciele naukowca w X18 też nie znalazłem kodu - podobnie, jak przy Dziku
mimo zdobycia dokumentów tym sposobem - nie zalicza mi misji z dokumentami z X18
Zastanawiam się , czy nie reklamować gry :)
maorys
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 23 Wrz 2009, 08:05
Ostatnio był: 22 Cze 2010, 22:58
Kozaki: 0

Re: [Pytanie] Klucz od Dzika, jak dodać?

Postprzez Freeman w 02 Paź 2009, 18:50

Zobacz motyw z kluczem za meduzę, jak masz w PDA zadanie z X18 to powinno wystarczyć by popchnąć grę do przodu, nie miałem takich problemów więc to eksperyment ale teoretycznie może się udać.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości