S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - Globalna Dyskusja

"Ogólnie rzecz biorąc, jest to niemożliwe." Odparł Profesor Wołodia, zapytany o możliwość obrony doktoratu w przypadku posiadania tytułu profesora.

Bedzie dobrze?

Da
554
75%
Niet
38
5%
Bedom bany!
150
20%
 
Razem głosów : 742

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez cmlPL w 28 Wrz 2009, 14:58

Mam nadzieje, że Prypeć wynagrodzi wszystkie inne błędy : )
cmlPL
Łowca

Posty: 468
Dołączenie: 19 Sie 2007, 21:33
Ostatnio był: 06 Paź 2013, 05:06
Miejscowość: Niedaleko KowKa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez dorian w 28 Wrz 2009, 15:08

jak możecie tak ciągle krytykować grę, którą widzieliście tylko na filmikach?


W moim poście nie krytykowałem gry tylko napisałem o tym, co mi się nie podobało na załączonym wyżej filmie z gameplay'em i ewentualnie wcześniej już widzianych w necie trailerach. Gry nie znam jeszcze, więc się na jej temat nie wypowiem, ale na podstawie filmów można już jakieś zdanie ogólne mieć i ja takie właśnie mam. Dla mnie osobiście prawie zero klimatu.
Dlaczego?
Bo na tzw. klimat składają się pewne "nibydrobiazgi" jak..patrz mój post wcześniejszy, a nie latanie po pustych, do tego wypalonych pięknym słoneczkiem łąkach i hałdach piachu.

Zaczekajcie aż pogracie i wtedy się wypowiadajcie...


I wtedy wypowiem się o całej grze na bank. A to, że mi się na filmach nie podobało, to wcale nie znaczy, że gra będzie cienka, i że jej nie kupię, bo i tak kupię i w całości może jednak będzie git.
Obadamy, miejmy nadzieję, że już nie długo.
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Alvarin w 28 Wrz 2009, 19:44

I tu jest problem. Nawet jeżeli dorian czy blazkowicz (ech, a propo, miała być taka dobra gra z tego nowego wolfa, a wyszedł w najlepszym razie przeciętniak...:( ) nie ocenialiście bezpośrednio samej gry, tylko materiały (a propo nasłonecznienia, coś takiego jak zmiana warunków pogodowych i pór dnia była już w SoCu. Może trafisz do tej lokacji przy okazji jakiejś mgły, albo podczas burzy?:P) to było już sporo głosów takich, że to będzie badziew czasem tylko dlatego, że nie spodobał im się CS:( Zainteresowanych odsyłam do samodzielnej lektury tego tematu i wyszukiwania marud i ich argumentacji...

Alvarin
Wygnany z Zony

Posty: 278
Dołączenie: 24 Kwi 2009, 21:00
Ostatnio był: 20 Mar 2012, 12:14
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 12

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez linqor w 28 Wrz 2009, 23:09

Patrzcie na to http://www.youtube.com/watch?v=VX6n2MgVL3Q
ktoś już częściowo spolszczył CoPa najwidoczniej przeniósł opis Broni i menu z innych części może moderzy zrobią tak samo ????? ściągną Copa i go spolszczą bo nie czarujmy się nie chce czekać roku aż wyjdzie CoP z dennym spolszczeniem A same spolszczone napisy były by bardzo klimatyczne
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.

W społeczeństwie owiec, to my jesteśmy wilkami...

Stalkerzy-przyszłość polski
Awatar użytkownika
linqor
Stalker

Posty: 85
Dołączenie: 24 Lip 2009, 18:32
Ostatnio był: 17 Lis 2009, 16:52
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 1

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez yozue w 29 Wrz 2009, 01:43

Nic nie spolszczył, zamienił plik lokalizacyjny CoPa na CSa. Po polsku jest menu, paru tekstów w pda, bardzo częściowych opisów broni i kombinezonów. Poza tym żeby ktoś się wziął za to, to musi wyjść najpierw angielski plik lokalizacyjny (teoretycznie powiedzmy że już jest).

Osobiście dla mnie klimat budował lektor.
Awatar użytkownika
yozue
Stalker

Posty: 198
Dołączenie: 10 Lis 2008, 11:31
Ostatnio był: 13 Sie 2023, 17:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 34

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez dorian w 29 Wrz 2009, 09:27

Trochę więcej o directX 10 i 11 :

http://www.benchmark.pl/aktualnosci/S.T.A.L.K.E.R._Call_of_Pripyat_-_porownanie_wersji_DX10_i_DX11-23777.html

Różnicy nie widzę prawie żadnej. :facepalm:
Najlepsze zostawili na koniec.
:mad:
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Crew w 29 Wrz 2009, 09:58

Też nic nie widzę, po cholerę dodali tam dx11 jak g*wno widać.
Może trza zrobić zooma x32 żeby zobaczyć coś
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 10 Mar 2024, 11:52
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez yozue w 29 Wrz 2009, 10:09

Poczytajcie sobie trochę o DX11 a później się udzielajcie, DX11 w większości wypadków wprowadza ułatwienia dla programistów, poza tym, efekt napisany pod DX11 będzie szybszy niż pod DX10(9), czyli oszczędność fpsów.

Jak nie widzicie efektów tesselacji to naprawdę pokupujcie dobre okulary. :)
Awatar użytkownika
yozue
Stalker

Posty: 198
Dołączenie: 10 Lis 2008, 11:31
Ostatnio był: 13 Sie 2023, 17:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 34

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez dorian w 29 Wrz 2009, 13:26

Jak nie widzicie efektów tesselacji to naprawdę pokupujcie dobre okulary


yozue:
Noszę cyngle na co dzień i widzę w nich doskonale z bliska i z daleka i na zdjęciach widać, że są tak znaczne różnice w obrazie, że muszę dodatkowo lupę od mojej babci pożyczyć, wtedy pewnie dojrzę. A ty, jak będziesz podczas gry latał i napi%$alał do pijawek, albo snorka to już na pewno tą teselację będziesz widział, możesz być pewny. :D
No, ale za to gry będą szybciej latały.
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez KoweK w 29 Wrz 2009, 14:48

Dorian, podczas gry efektów na pewno nie dostrzeżesz... DirectX 11 dopiero wchodzi, trochę poczekamy na gry, które wykorzystają go w 100%

Choć swoją drogą nie wiem, czy w ogóle kiedyś doczekamy się takiej rewolucji, jaką był DirectX 9...
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5673
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 03:27
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1477

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez yozue w 29 Wrz 2009, 15:12

Dostrzeże, a na pewno teselacje, przecież bez przesady, stalker nie jest aż tak dynamiczną grą, tu sporo się rozmawia z innymi npc i zobaczysz że model ich nie jest kanciasty, tylko ładnie pozaokrąglany.

Poza tym poczekajcie na gry w pełni wykorzystujące teselacje, Ray tracing czy Compute Shader.
Awatar użytkownika
yozue
Stalker

Posty: 198
Dołączenie: 10 Lis 2008, 11:31
Ostatnio był: 13 Sie 2023, 17:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 34

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Michu w 29 Wrz 2009, 17:36

Chce ktoś tutaj warna zarobić?

Gra będzie działać na XP, Viście czy 7.

Usunalem 3 poprzednie posty - nie siejcie zametu i nie gadajcie w tym temacie na temat "wycieku"... - caleb59
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość