S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - Globalna Dyskusja

"Ogólnie rzecz biorąc, jest to niemożliwe." Odparł Profesor Wołodia, zapytany o możliwość obrony doktoratu w przypadku posiadania tytułu profesora.

Bedzie dobrze?

Da
553
75%
Niet
38
5%
Bedom bany!
150
20%
 
Razem głosów : 741

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez portals w 27 Wrz 2009, 09:29

Cenega będzie wydawcą na 99%
Dowód
Image
To strona z instrukcji obsługi która znalazłem w internecie
Pisze Cenegda i polskie nazwiska

Cenega nie jest tylko wydawcą w Polsce. - F360

A Polskie nazwiska?
Projekt "Zew Prypeci PL" pomyślnie zakończony )
Projekt "Narodnaya Solyanka dla mas" wydana wersja RC3.
Informacje na temat polonizacji Soljanki, Download, Poradniki, Zgłaszanie błędów w Polonizacj - zapraszamy do odwiedzin.
Tu można podziękować Arharze, twórcy Soljanki
Projekt "Nowy Scenariusz 5 PL" pomyślnie zakończony
portals
Tropiciel

Posty: 227
Dołączenie: 07 Sty 2008, 17:47
Ostatnio był: 25 Mar 2012, 11:30
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Powinnościowiec w 27 Wrz 2009, 12:42

Według mnie ten filmik to intro to nic nadzwyczajnego. Ot opowiedziana historia zony
Image
I am Little Jacob - Play Free Online Games
Awatar użytkownika
Powinnościowiec
Stalker

Posty: 112
Dołączenie: 01 Lis 2008, 18:37
Ostatnio był: 26 Cze 2010, 20:21
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 1

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez HollowVooDoo w 27 Wrz 2009, 15:35

No dobrze, a czy ten cały zew będzie chodzić również z SoC czy tylko i wyłącznie z CN.
Awatar użytkownika
HollowVooDoo
Tropiciel

Posty: 207
Dołączenie: 20 Lip 2008, 22:09
Ostatnio był: 11 Lip 2021, 21:50
Miejscowość: Zona,Wysypisko
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez yozue w 27 Wrz 2009, 16:09

HollowVooDoo napisał(a):No dobrze, a czy ten cały zew będzie chodzić również z SoC czy tylko i wyłącznie z CN.


Addon można zainstalować gdy jest zainstalowany SoC lub CS inaczej instalka się nie odpali.
Awatar użytkownika
yozue
Stalker

Posty: 198
Dołączenie: 10 Lis 2008, 11:31
Ostatnio był: 13 Sie 2023, 17:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 34

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez caleb59 w 27 Wrz 2009, 17:18



THX @Michu ;)
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2694
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: Wczoraj, 23:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez impulse_101 w 27 Wrz 2009, 18:07

Dobra to ja dorzuce swoje 5gr :|

1. To intro jest moim zdaniem tak troche na odczepnego, nawet im sie animacji nie chcialo zrobic. Koncepcja fajna, taki ponure sepi moze byc ale powklejanie jakis arto-podobnych obrazkow to pojscie na latwizne. Naszczescie to tylko intro wiec mozna to zignorowac.
2. Wymagania .....WYMAGANIA!! Jak zobaczylem tego GTX260 to malo z krzesla nie spadlem. Jak mozna optymalizacje moca obliczenia nadrabiac. Wstyd. I po co tam na sile wsadzili DX11 zeby im jeszcze wiecej sie na tym smiesznym x-ray kasztanilo kosztem FPSow.
3. AI ...te schizofremiczne NPC'ysy tylko biegaja w kolko i sapia jakby przezywaly ogazm za orgazmem. Nawet to zabawne ale nie o to przecierz chodzi.
4.Grafika ...DX11 blahaha :D Ciekawe czy ktos zauwazy roznice miedzy 10 a 11 w stalkerze? Ba jak jest dzien, pochmurne niebo to i tak wszystko wyglada jak w DX8.1. Dopiero przy mocnym sloncu lub sztucznym oswietleniu jest na czym oko zawiesic a i tak wiekszosc jest nadrabiana przez filtrowanie anizotropowe. Woda na bagnach jest tragiczna, trawa wyglada jak wycieta z kartonu, w ogole textury slabej jakosci. Postacie koslawo animowane a o samym modelu broni nie wspomne. Ten engine mozna porwnac do 50latki ktora ubiera mini i naklada kilka warst tapety nieudolnie pozujac na 20ke i robiac z siebie posmiewisko. Miom zdaniem "X-ray" (tak samo jak "sourse") nadaja sie do kosza(swoje juz wysluzyly), w ostatecznosci na jakies projekty klasy B ktore po mc beda dodawane gratis do CD-Action.

Jesli chodzi o nowosci w grze to jestem pozytywnie zaskoczony, nowe mapy poprawiony A-life, dodane nowe opcje do rozgrywki, misje poboczne, usunieto niepotrzebne "pomysly" z CS ...no jednym slowem miod. Bede sie godzinami zagrywal :mad: i psioczyl na punkty nr 2, 3 i 4. :(
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Szpagin w 27 Wrz 2009, 18:47

Trochę przesadziłeś. Co prawda Source jest dość starym silnikiem (nie czarujmy się, jest to silnik pierwszego Quake po gigantycznym tuningu), o tyle X-Ray jeszcze świetnie się spisuje, lepsze są chyba tylko CryEngine2 (Crysis) i Diuna (Far Cry 2). A optymalizacja? Miejmy nadzieję, że do światowej premiery to naprawią.
Image
Awatar użytkownika
Szpagin
Legenda

Posty: 1187
Dołączenie: 26 Wrz 2009, 11:39
Ostatnio był: 15 Gru 2021, 23:24
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 238

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez impulse_101 w 27 Wrz 2009, 19:08

Szpagin napisał(a):X-Ray jeszcze świetnie się spisuje, lepsze są chyba tylko CryEngine2 (Crysis) i Diuna (Far Cry 2).


Mysle ze duzo pomoglaby wymiana textur na jakies w wyzszej rozdzialce i bardziej ostre oraz dodanie do modeli wiecej poligonow. Cieniowanie i oswietlenie jest na dobrym poziomie.
Nie wyobrazam sobie kolejnej odslony pod tym silnikiem i mam nadzieje ze nastepcs SCoP bedzie juz sie dumnie prezentowal cyferki 2.1 :D
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez dorian w 28 Wrz 2009, 09:20

Na filmie z gameplay'a?
Dla mnie za pusto, za "sucho", za "żółto", za dużo rozległych i mało ciekawych przestrzeni, trzeba chetać kilometry i pustynia prawie wszędzie na ogół, za dużo piasku i wszędzie jednakowej ziemi, za duża mapka w rogu ekranu (najlepiej wcale), za dużo biegania, za dużo pustych przestrzeni, przez co mało niespodzianek się robi (dobrze, że chociaż mgła jest), za mało skał, kamieni i jeziorek, za mało powyginanych drzew, za mało trawy i krzaczorów, albo chociaż częściej takich miejsc, za mało tajemniczych i opuszczonych zabudowań, starych fabryk z porzuconymi maszynami i pordzewiałym sprzętem, za mało rozwalonych domów i opuszczonych, sypiących się chatek, "nieprzytulnie", nieciekawie, wszędzie raczej jednakowo, za mało urozmaiconych miejscówek, za mało walającego się złomu, żelastwa i śmiecia, za bardzo "wysprzątane" to wszystko i za schludnie, za jasno i za mało ponuro, za mało burz, ciężkich i ciemnych chmur, deszczu i błyskawic, bez klimatu.
Żółty step na ogół.
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez BJ Blazkowicz w 28 Wrz 2009, 10:02

Jestem tego samego zdania co Dorian: za dużo piasku, za żółto, za nudno... zrobili z Ukrainy pustynię.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Alvarin w 28 Wrz 2009, 14:45

Niektórym się nigdy nie dogodzi. Fakt, że wygląda na to, że panowie z GSC wpadają ze skrajności w skrajność i z tłumów przewalających się przez mapki w CS niczym turyści przez Krakowski rynek zrobili pustkowia, ale z drugiej na co narzekała spora część z Was? że wolałaby wyludnione mapy, bo są bardziej klimatyczne... No to macie. Zresztą jak możecie tak ciągle krytykować grę, którą widzieliście tylko na filmikach? Zaczekajcie aż pogracie i wtedy się wypowiadajcie...

Alvarin
Wygnany z Zony

Posty: 278
Dołączenie: 24 Kwi 2009, 21:00
Ostatnio był: 20 Mar 2012, 12:14
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 12

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez BJ Blazkowicz w 28 Wrz 2009, 14:55

Alvarin ja się nie czepiam rozmiarów map czy zaludnienia (zanpcowienia?) map tylko tego że poszli w złym kierunku i zrobili pustynię.... kto wie może sama zmiana pogody na pochmurniejszą by wystarczyło.... bo teraz to nie jest Ukraina tylko słoneczna pustynia.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości