Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
Michu na jakiej wersji gry grasz?? Może ktoś podać kompletną listę zmian lub chociaż bardziej konkretną, chodzi mi głownie o dostępną broń i pancerze. A co do moda to choć jeszcze nie grałem to jednak jestem pod wielkim wrażeniem, zawsze brakowało mi możliwości skradania się i eliminowania po cichu pojedynczych przeciwników, w końcu posiadanie tłumika będzie miało sens...
W instrukcji instalacji moda jest informacja że potrzebny jest patch 1.0005
Mod przy każdej okazji się zawiesza i wyrzuca bugtrapa.Nie mal przy każdej rozmownie z npc bugtrap.Spotkałem przewodnika w budynku(tam gdzie jest lis) stało ich dwóch porozmawiałem z lisem.Ale gdy dałem |czy masz jakieś ciekawe informacji?" na przewodnika to już koniec(poza tym tam jego nie powinno być).A gdy chcę od swiderka jakieś zadanie tez bugtrap.Po za tym jestem nieśmiertelny
Jeżeli ktoś chce jeszcze bardziej podrasować grafikę to wklejcie to do \gamedata\shaders\r2\SkyGRAPHICS_options.cfg. Ale wcześniej usuńcie całą zawartość pliku. ;) Teraz możemy cieszyć się Motion Blurem (rozmycie obrazu) oraz Sun Shafts (promienie słońca, niezły bajer ;)).
//Only for testing. #define SCALE_X float(-0.03) // velocity ratio X #define SCALE_Y float(0.03) // velocity ratio Y #define START_DIST float(0.7) // start distance of interpolation #define FINAL_DIST float(1.3) // final distance of interpolation #define VEL_START float(0.009) //velocity softness start distance #define VEL_FIN float(0.02) //velocity softness final distance #define IMB_CLAMP float(0.01) //improved motion blur clamp ratio
// ////////////////////////////////////////////////////////////////// //--------------------------------------------------------------// ////////////////////////////////////////////////////////////////// //Depth Of Field
#define MAX_SAMPLES int(40) //number of maximum samples #define MIN_SAMPLES int(5) //number of minimum samples #define PARALLAX_OFFSET float(0.015) //height of extruded surface #define FINAL_INTERSECTION_LOOPS int(5) //Quantity of cycles of accuracy //#define USE_TEXTURE_PACK //use additional textures package(81mb) //#define CORRECT_PERSPECTIVE //WARNING!!! artifacts will appear if defined
//Only for testing. //These options for algorithm of increase in contrast parallax maps #define CONTRAST_COEF_Q1 float(0.6) #define CONTRAST_COEF_Q2 float(1) #define BRIGHTNESS_COEF float(0.25)
// ////////////////////////////////////////////////////////////////// //--------------------------------------------------------------// ////////////////////////////////////////////////////////////////// //Screen Space Ambient Occlusion
//Cook-Torrance intensity values #define CT_int 1.25f //CT sun #define CT_int_in 1.25f //CT indoors #define BLOOM_val 0.6h //Bloom brightness - Increases HDR brightness of the sky #define HDR_int 10.h //HDR cutoff - Total HDR brightness
//RADEON COMPATIBILITY MODE - For those who can not use Fetch4 or have issues! // To turn this mode on, remove the comment brackets "ex. // ". // If you need to ue NO_F4 then you need to comment out YES_F4 below!!!! //#define NO_F4 // ////////////////////////////////////////////////////////////////// /* ÎEńŕűGEEđŕEňđüA.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota" Wheeljack
Zainstalowałem tego moda wg. przepisu xKoweKx-a do moda AMK, bez usuwania pliku localization.txt . Do tej pory nie miałem żadnych problemów. Wgrałem fix'a na kiwanie się postaci, fix'a na sleeping baga i zwiększyłem trochę udźwig. Wydaje mi się, że przesadzili z tym realnym skalowaniem broni, zwróćcie uwagę na rozrzut pepeszy.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. Stanisław Lem
No a ja mam ciągle ten sam błąd! :/ FATAL ERROR'a nie mam więc dam, to co było napisane podczas wyskakiwania bugtrap'u.
XR_3DA.exe caused INT_DIVIDE_BY_ZERO in module "e:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\XR_3DA.exe" at 001B:0040BBD5, CEnvAmbient::get_rnd_sound_time()+21 byte(s)
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota" Wheeljack
xKoweKx napisał(a):No a ja mam ciągle ten sam błąd! :/ FATAL ERROR'a nie mam więc dam, to co było napisane podczas wyskakiwania bugtrap'u.
XR_3DA.exe caused INT_DIVIDE_BY_ZERO in module "e:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\XR_3DA.exe" at 001B:0040BBD5, CEnvAmbient::get_rnd_sound_time()+21 byte(s)
Mam to samo, testowałem i na wersji pl i na rus. ;/