Przemek77 napisał(a):Crew napisał(a):W modzie coś jest zrypane , bo jak chce się porozmawiać z Generałem powinności do wywala do windowsa
Gdyby ktoś jeszcze nie wiedział to podaję:
Oto poprawki pozwalające na bezstresowe zapoznanie się z gen. Woroninem i jego ofertą w kwaterze "Powinności" w Barze - gra już nie wychodzi do pulpitu podczas próby rozmowy z generaełem.
Poprawki nie są mojego autorstwa, znalazłem je po dłuższym przeglądaniu forum board.oblivion-lost.de.
U mnie działa to jak najbardziej na czystym "ABC Inferno 1.1" z polskimi tekstami.
Poprawka Nr 1:
W pliku gamedata\scripts\abc.script w linii 3627 - zamienić:
- Kod: Zaznacz wszystko
if fac == "dol" then fac_npc = ban[math.random(5)] end
na
- Kod: Zaznacz wszystko
if fac == "dol" then fac_npc = dol[math.random(5)] end
Poprawka Nr 2:
Do pliku gamedata\scripts\bar_dialogs.script wkleić ten text (najlepiej na samym końcu):
- Kod: Zaznacz wszystko
function dont_have_rg6(first_speaker, second_speaker)
return first_speaker:object("wpn_rg-6") == nil or not has_alife_info("mil_svoboda_rg6_gain")
end
Miłego grania.
nati20 napisał(a):tu masz polską wersje moda
http://rapidshare.com/files/85479352/ABC_INFERNO_PL.rar
http://odsiebie.com/pokaz/4790746---6d8a.html
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości