Initializing File System...
FS: 2194 files cached, 215Kb memory used.
'xrCore' build 1469, May 9 2003
* mailSLOT successfully created.
Initializing Engine...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
Executing config-script "user.ltx"...
Starting INPUT device...
Starting RENDER device...
* GPU: NVIDIA GeForce 9600 GT
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 742 M
* DDI-level: 9.0
* GPU vertex cache: recognized, 24
* DVB created: 1024K
* DIB created: 512K
* PCACHE: start for 0...
Starting engine...
SERVER: Starting...
! sv_Connect: lm02_factory_/single
! sv x-directplay:/provider=%7BEBFE7BA0-628D-11D2-AE0F-006097B01411%7D;port=5445
CLIENT: Connecting to 'localhost'...
! cl x-directplay:/provider=%7BEBFE7BA0-628D-11D2-AE0F-006097B01411%7D;port=5446
! en x-directplay:/provider=%7BEBFE7BA0-628D-11D2-AE0F-006097B01411%7D;port=5445;hostname=localhost
* New reparse point received
- SERVER: Player 'localhost' connected
Opening virtual stream...
Description string:
Loading CFORM...
! xrCDB: model still isn't ready
* Level CFORM memory usage: 0K
* SSample: 2048x1536
* SSample: disabled
Loading geometry...
* [Loading VB] 65272 verts, 2294 Kb
* [Loading VB] 28336 verts, 996 Kb
* [Loading IB] 216441 indices, 422 Kb
Loading spatial-DB...
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
Not enought textures for shader. Base texture: 'veh\veh_kamaz_kabin1a'.
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Internal Error ***
Saved dump file to 'logs\xray_Cristo17pro™_07-22-09_13-28-23.mdmp'
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Internal Error ***
monolit1935 ściągnij ten plik http://209.85.227.132/translate_c?hl=pl ... 2k5EmyH5DA i wklej go to głównego katalogu jeżeli nie pomoże to trundo ja u kumpla na starym Radonie odpaliłem Alphe ale tak cieła że szkoda mówić (Słaby proc ) i nie było textur nieba tylko czarne : <
Piszecie, że są tam interesujące tekstury, a jakieś ciekawe modele ktoś odnalazł?
monolit1935 napisał(a):nie wszystko stracone,przypomniało mi się że w alphach wciskając enter widać było obiekty nie pokryte teksturami(linie same).Próbowałem,jednak tak się cholernie tnie,niech ktoś spróbuje na GF6 lub wyżej
Powróć do S.T.A.L.K.E.R. Dream
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość