S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - Globalna Dyskusja

"Ogólnie rzecz biorąc, jest to niemożliwe." Odparł Profesor Wołodia, zapytany o możliwość obrony doktoratu w przypadku posiadania tytułu profesora.

Bedzie dobrze?

Da
553
75%
Niet
38
5%
Bedom bany!
150
20%
 
Razem głosów : 741

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez cadardzikk w 03 Lip 2009, 22:55

pojawiły się 3 nowe filmiki o call of pripyat dzięki BestPCgames
1 część z 3 http://www.youtube.com/watch?v=dK7Fozg8JpI
2 część z 3 http://www.youtube.com/watch?v=ooQRJ5P0p_Q
3 część z 3 http://www.youtube.com/watch?v=0MXHl7fyPfg
Głównie opowiadają o Call of pripyat ale obejrzeć zawsze można
cadardzikk
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 18 Kwi 2009, 23:32
Ostatnio był: 12 Paź 2009, 13:55
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Kebab w 05 Lip 2009, 13:18

Szkoda, że we wcześniejszych częściach nie umieścili tych chimer i burerów

PS Czytałem, że umieszczą, ale to czy tak zrobią to nie wiem ...
Powyższy post należy tylko do danego użytkownika i przedstawia jego myśli w danym momęcie i jakiekolwiek wykorzystywanie go przeciwko niemu, jest niezgodne z prawami autorskimi

POZDRAWIAM
Awatar użytkownika
Kebab
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 03 Lip 2009, 20:24
Ostatnio był: 24 Sty 2010, 16:01
Miejscowość: Bar 100 radów, kuchnia Barmana
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Michu w 05 Lip 2009, 14:00

Widać że po Clear Sky, który jak sami przyznali był niewypałem, nie wierzycie już w tą grę. Może faktycznie ShoC'a nie przebije, ale będzie lepsza od CS jestem tego pewien... Z tego co już oglądałem, mogłem usłyszeć i widzieć na własne oczy - Prypeć na prawdę ładny, jak sami mówili w ogóle nie będzie tam wielu osób ponieważ ten lvl jest ostatni i toczyć się tam będą tylko misje finalne. Dodali jeszcze że Stalkerów będzie mało, a gra będzie opierać się bardziej na penetrowaniu Zony, szukaniu artefaktów, zarabianiu i przeżyciu aby dotrwać do końca gry. Jeżeli chodzi o dialogi z NPC będą one teraz bardziej rozbudowane, we wcześniejszych grach "duże" misje mogliśmy brać tylko od Barmana itd, tutaj dużo misji rozbudowanych będzie dostępnych u zwykłych NPC.

I na 100% dobrze usłyszałem jeszcze jedno, będzie miała więcej elementów RPG.
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Samotny Stalker w 05 Lip 2009, 22:00

Mam nadzieję, że te elementy nie będą sprowadzały się do grindu, czyli robieniu jakiegoś questa lub robieniu czegokolwiek w kółko w celu osiągnięcia czegoś, aby dalej grać. Nie chcę S.T.A.L.K.E.R.'a w postaci MMORPG...
Awatar użytkownika
Samotny Stalker
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 05 Lip 2009, 11:59
Ostatnio był: 26 Gru 2009, 15:36
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Kebab w 10 Lip 2009, 08:59

Michu napisał(a):Widać że po Clear Sky, który jak sami przyznali był niewypałem, nie wierzycie już w tą grę. Może faktycznie ShoC'a nie przebije, ale będzie lepsza od CS jestem tego pewien... Z tego co już oglądałem, mogłem usłyszeć i widzieć na własne oczy - Prypeć na prawdę ładny, jak sami mówili w ogóle nie będzie tam wielu osób ponieważ ten lvl jest ostatni i toczyć się tam będą tylko misje finalne. Dodali jeszcze że Stalkerów będzie mało, a gra będzie opierać się bardziej na penetrowaniu Zony, szukaniu artefaktów, zarabianiu i przeżyciu aby dotrwać do końca gry. Jeżeli chodzi o dialogi z NPC będą one teraz bardziej rozbudowane, we wcześniejszych grach "duże" misje mogliśmy brać tylko od Barmana itd, tutaj dużo misji rozbudowanych będzie dostępnych u zwykłych NPC.

I na 100% dobrze usłyszałem jeszcze jedno, będzie miała więcej elementów RPG.


I mam nadzieję że tak będzie, bo niechcę powtórki z Shadowa, z którego wycieli połowę gry. Mam nadzieję, że questy będą trochę bardziej wymagające , a nie coś typu "przynieś dokumenty z Prypeci" czy "wybij bazę najemników", lub "zabij przywódcę burerów"
Powyższy post należy tylko do danego użytkownika i przedstawia jego myśli w danym momęcie i jakiekolwiek wykorzystywanie go przeciwko niemu, jest niezgodne z prawami autorskimi

POZDRAWIAM
Awatar użytkownika
Kebab
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 03 Lip 2009, 20:24
Ostatnio był: 24 Sty 2010, 16:01
Miejscowość: Bar 100 radów, kuchnia Barmana
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Polski zolnierz w 10 Lip 2009, 09:09

Powiem tak. Jak znam życie to w większości przypadków, czy to filmów czy gier, 3 część jest gorsza od 1, ale lepsza od 2 :P. Jeśli ma być opuszczone i ma być mało NPC, to mam nadzieje na dobre lvl. Bo zwiedzanie samemu Doliny Mroku i tym podobnym map mnie nie kręci. Brakowało tego w stalku. Tego klimatu opuszczonego, zarośniętego CCCP. Powinny być levele gdzie będzie więcej takich smakołyków jak parking z Kordonu, Hangar z Wysypiska, Bar, czy opuszczona baza w Magazynach Wojskowych (ale ma być opuszczona !!) Tak to nawet daruje małą ilość mutantów. Bo mała ilość NPC moim zdaniem ma sens tylko w takim wypadku. Właśnie marzy mi się takie zwiedzanie okolicy gdzie masz mnóstwo opuszczonych budynków. Czyt. parkingów, fabryk, farm czy opuszczonych baz. Taki powinien być klimat stalkera. Cisza i ty w miejscu gdzie kiedyś żyli ludzie. Bo jak mają być mapy typu Dolina Mroku czy Magazyny Wojskowe (jak na baze zbyt dużo w okolicy, powinien być oddzielny level) to ja już wole od cholery tych NPC. Zwiedzanie widoków zostanie niech przywilejem rajdówek, simsów i wakacji :soviet:
PS: A co do mutantów to jedna rzecz. Cholera, ale czy was to nie denerwuje trochę, że tam pijawka jest taka tępa ? Niby taka zgroza a ona leci prosto na ciebie, niby nie widzisz, a walisz po ryju całą serie i pada 2 metry przed tobą. Powinna mieć coś bardziej unikalnego, jakieś uniki na boki i szybciej biegać. Bo te pijawki robią się żałosne..to samo kontroler...
"Prawda wyłania się tak samo niespodziewanie jak deszcz popromienny Czarnobyla"
Awatar użytkownika
Polski zolnierz
Tropiciel

Posty: 376
Dołączenie: 01 Sie 2007, 13:59
Ostatnio był: 04 Kwi 2011, 09:37
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Powinnościowiec w 10 Lip 2009, 09:23

Co do tej pijawki to w nie wiem, czy dobrze Cię zrozumiałem, ale w Zewie Prypeci ma być to poprawione. Nawet gdzies tu filmik był i naprawdę ciężko pijawkę teraz ubić.

IMO lepiej by bylo gdyby zrobili cos takiego jak w CS gdzie w drodze na Agroprom zolnierzy Powinnosci napada Pijawka - zabija jednego i wyjac skacze na drzewo w kamuflarzu jak predator jakis xD - uniki tego typu bylyby fajne... - caleb59
Image
I am Little Jacob - Play Free Online Games
Awatar użytkownika
Powinnościowiec
Stalker

Posty: 112
Dołączenie: 01 Lis 2008, 18:37
Ostatnio był: 26 Cze 2010, 20:21
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 1

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez dorian w 10 Lip 2009, 12:29

Dokładnie zgadzam się z caleb59, pijawki w CoP mogły by być zaskakujące bardziej w swoim kamuflażu, atakować znienacka. Raz po cichu np. wciągać idącego stalkera za łeb z drzewa nagle, albo atakować z rykiem jak w CS, załatwiać gościa i hoda na drzewo, czy w krzaczory, albo zeskakiwać nagle z balkonu bloku, czy np. na niego wciągnąć klienta spowrotem. Wtedy, dużo bardziej trzeba by się było pilnować i mieć na baczności, zwłaszcza idąc bokiem drogi pod drzewami, albo w lesie czy też w mieście, koło bloku :wink:

Polski żołnierz :
Będąc snajperem nie ważna jest dla ciebie akcja. Liczy się cisza, spokój, tylko ty i twój karabin, tylko ty i cel. Celujesz, mierzysz i kiedy nadchodzi ten jeden jedyny moment... wstrzymujesz oddech i strzelasz. Nie liczy się nic prócz za trafionym celem. Snajper nie ma miejsca na uczucia.


W tej nie najnowszej już, ale bardzo fajnej grze tak właśnie jest :wink: :
http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=14&t=3873&p=52144#p52144
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez cadardzikk w 10 Lip 2009, 15:21

Fajnie by się grało gdyby pijawka w call of pripyat była taka jak piszesz Dorian ale według mnie wystarczyło by zwiększyć jej życie i usunąć okrzyk bojowy kiedy jest z 30 metrów od nas pijawka powinna się zakraść do nas od tyłu krzyknąć i nim gracz się obejrzy zabrać mu trochę życie uciec gdzieś w jakiś las i podążać za nami w ukryciu aż nie nadarzy się okazja do zaatakowania.
A żeby kontroler nie był taki słaby ja bym mu dodał z 5 zombi w egzoszkieletach które by stanowiły taką jakby ochronę dla niego wtedy trudno by było gdyż kontroler nas tak jakby przyciąga a te zombiaki w nas naparzają zabierając nam życie.
Co do twojego postu Kebab w wywiadach o call of pripyat twórcy informują że questy nie będą losowe tylko będzie aż 80 oryginalnych questów.
cadardzikk
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 18 Kwi 2009, 23:32
Ostatnio był: 12 Paź 2009, 13:55
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez cmlPL w 10 Lip 2009, 19:43

Ciekawe czy ten każdy quest to nie będzie coś w stylu, zanieś papiery dla barmana, oddasz to jeden quest, drugi to porozmawiaj z barmanem, trzeci to wykonaj misje lda barmana - w ten sposob latwo zebrac 80 questów ;d
cmlPL
Łowca

Posty: 468
Dołączenie: 19 Sie 2007, 21:33
Ostatnio był: 06 Paź 2013, 05:06
Miejscowość: Niedaleko KowKa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 2

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez cadardzikk w 10 Lip 2009, 19:57

nie to będą inne rodzaje questów i będzie wielu zleceniodawców jedyna misja lataj od 1 do 2 miejsca to tylko z tymi helikopterami tak mi się wydaje
bo zadania nie będą losowane tak jak u wilka typu zniszcz legowisko potworów znajdź artefakt itp.
cadardzikk
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 18 Kwi 2009, 23:32
Ostatnio był: 12 Paź 2009, 13:55
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez cmlPL w 10 Lip 2009, 21:31

Ekstra, wiadomo może jacy npc'e ze starej części bedą ? Tzn bohaterowie, npce.
cmlPL
Łowca

Posty: 468
Dołączenie: 19 Sie 2007, 21:33
Ostatnio był: 06 Paź 2013, 05:06
Miejscowość: Niedaleko KowKa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość