S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - Globalna Dyskusja

"Ogólnie rzecz biorąc, jest to niemożliwe." Odparł Profesor Wołodia, zapytany o możliwość obrony doktoratu w przypadku posiadania tytułu profesora.

Bedzie dobrze?

Da
553
75%
Niet
38
5%
Bedom bany!
150
20%
 
Razem głosów : 741

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Idaho w 27 Cze 2009, 13:56

Liczba gatunków mutantów jest ok. Ja od zewu oczekuje przede wszystkim powrotu i wzmocnienia klimatu cienia... bo czyste niebo gdzieś tego klimatu trochę zgubiło po drodze. Bagna imo było pomysłem dobrym, ale wyszedł z tego kompletny niewypał, tak jak wojny frakcji.

A jeszcze wracając do mutantów, to zamiast powiększać rodzinkę, mogliby zrobić potwory unikatowe, a raczej więcej ich, żyjące i podróżujący po różnych częściach zony, mające unikalne właściwości. Sprawiłoby to na pewno walkę z nimi bardzo interesującą.

Boli mnie też fakt, że (nie wiem czy to informacja potwierdzona, ale znalazłem ją jakiś czas temu) będzie mniej poziomów podziemnych, a eksploracja głównie będzie przebiegała na słoneczku. Szkoda, bo podziemne levele były niesamowicie klimatyczne. Szkoda, bo w tym klimacie, całej "mroczności", atmosferze zagrożenia się zakochałem. Mam tylko nadzieję, że te co będą, będą trzymały klimat :]

A co do S.T.A.L.K.E.R.A. II, to czekam, czekam. Może z numerkiem dwa w nazwie stalker będzie tym czym miał być kiedy wyciekały pierwsze zapowiedzi lata temu. Czego sobie i wam życzę :)
Image
Awatar użytkownika
Idaho
Stalker

Posty: 137
Dołączenie: 29 Mar 2009, 04:10
Ostatnio był: 18 Sie 2019, 08:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez barin w 28 Cze 2009, 07:27

Dwa filmiki, zanim jednak się podniecicie - nic nowego się z nich nie dowiecie ...

1. AVI 825,3 MB 31 minut - w formie wywiadu (po rosyjsku oczywiście) - nic nowego, o fabule, systemie alife, multiplayerze, etc ... przez chwile widać nawet screen z Pripyatu (level editor)

http://narod.ru/disk/10344142000/STALKER_Pripyat%2520(copy%25202).avi.html

2. WMV 119,5 MB 5 minut - przegląd, pani szprecha po niemiecku, nic nowego, tylko o mapie Zaton i generalnie o fabule

http://stalker.gameru.net/downloads/Preview_StalkerCallofPrypiat.zip

Przy okazji, wywiad z Sergei Grigorovich - ogólnie o stalkerze, cossacks itd

http://progames.mail.ru/press_conference/3/view
barin
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 31 Sty 2008, 07:03
Ostatnio był: 07 Gru 2010, 22:15
Kozaki: 7

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez cmlPL w 29 Cze 2009, 21:13

A ja mam taką myśl, kurcze - czy meile, któe wysyła się na adres GSC, developerzy gry jakośprzeczytają ? Tzn projektanci leveli, programiści itp. Jeśli mielibyśmy pewność, że tak to można by było im te wspaniałe nasze pomysły powysyłać tak na mase. Mały spam nie zaszkodzi. Oczywiście wszystko oprawione w English lengłydż. Bo znając życie to zrobią po swojemu, włącza jakies do dupy piosenki podczas strzelania itp itd.

Postaw sie w roli tworcy gry - czytalbys setki o ile nie tysiace maili wyslanych w sprawie gry? - bo ja nie! xD Od tego postawili oficjalne forum by tam mozna bylo sie wypowiedziec choc osobiscie sadze ze raczej w malym procencie autorzy sugeruja sie czyimis opiniami przyciskani jednoczesnie przez Deep Silver... - caleb59

Deep Silver w żadnym stopniu, w przeciwieństwie do THQ, nie "przyciska" GSC Game World, ani nie miesza się w produkcję etc. - xKoweKx

A @Kowek to szataniuk!xD - caleb59
cmlPL
Łowca

Posty: 468
Dołączenie: 19 Sie 2007, 21:33
Ostatnio był: 06 Paź 2013, 05:06
Miejscowość: Niedaleko KowKa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 2

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Powinnościowiec w 30 Cze 2009, 13:04

A ja mam takie pytanie(może i głupie :P ).
Czy wiadomo coś czy w tym dodatku będzie sama elektrownia czy nie?
No jako oddzielnej lokacji nie będzie, ale może będzie w Prypeci czy coś...
Image
I am Little Jacob - Play Free Online Games
Awatar użytkownika
Powinnościowiec
Stalker

Posty: 112
Dołączenie: 01 Lis 2008, 18:37
Ostatnio był: 26 Cze 2010, 20:21
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 1

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez cadardzikk w 30 Cze 2009, 19:21

Na razie nie wiadomo ale według mnie jej nie będzie no chyba że 1 z helikopterów które mamy znaleźć rozbije się na dachu elektrowni albo w jej pobliżu.
Znalazłem ciekawy i bardzo ładny gameplay na youtube z serwisu gamestar.de dodany przedwczoraj
http://www.youtube.com/watch?v=eO4SyqyCABM
cadardzikk
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 18 Kwi 2009, 23:32
Ostatnio był: 12 Paź 2009, 13:55
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez barin w 01 Lip 2009, 01:35

~13 minut, po rosyjsku w formie wywiadu, ogólnie o COP, mapie Zaton, troche o Prypiat, przyznali się że Czyste Niebo to był eksperyment do wypróbowania nowych algorytmów i rozwiązań, wspominają również dlaczego wybrali nazwę Call of Pripyat

http://rutube.ru/tracks/2082777.html
barin
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 31 Sty 2008, 07:03
Ostatnio był: 07 Gru 2010, 22:15
Kozaki: 7

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Medium w 01 Lip 2009, 11:28

Ten link na Rutube wymaga rejestracji. Niestety nie mogę się z tego komputera rejestrować. Czy jest może ten wywiad jeszcze w innym miejscu umieszczony?

Pozdrawiam

Medium

Cos Ci sie pomylilo - filmik odpala sie od razu po wejsciu na strone - nie trzeba sie rejestrowac... - caleb59

Przeprowadziłem wywiad, chyba masz rację, jestem w pracy i nasz informatyk zablokował kilka funkcji, a żeby ściągnąć na dysk od nich trzeba podać hasło i się zarejestrować, też jest blokada. Przepraszam za zamieszanie.

Pozdrawiam

Medium

(...), zanim jednak się podniecicie - nic nowego się z nich nie dowiecie ...

1. AVI 825,3 MB 31 minut - w formie wywiadu (po rosyjsku oczywiście) - nic nowego, o fabule, systemie alife, multiplayerze, etc ... przez chwile widać nawet screen z Pripyatu (level editor)

http://narod.ru/disk/10344142000/STALKE ... copy%25202).avi.html


Obejrzałem a trochę nowego się dowiedziałem. Niektóre postacie charakterystyczne były robione z „żywych obiektów”. Kilka osób z GSC spotkamy w grze, a oprócz tego kilka znaczących osób ze światka AirSoft’owego (genialne połączenie Ojca Waleriana a lewej w grze z prawej – film z nim w roli głównej). Dodatkowo wydaje mi się, że na podstawie tego filmiku – wywiadu były napisane obydwa opisy w prasie rosyjskojęzycznej (linki do pierwszego na dziewiątej, do drugiego na dziesiątej stronie tego tematu). Mam też wrażenie, że w tej jakości nie ma innych filmików z Zewu Prypeci.
Opisy trzech lokacji i ich odwzorowanie z realnego terenu – przyjemnie posłuchać. Oczywiście informacja ciekawa Prypeć nie będzie cała, miejsc charakterystycznych takich jak główny plac, czy prospekt nie będzie. Twierdzą, że chcą pokazać inną część Prypeci niż ta, po której poruszają się wycieczki. Wg informacji – do wielu budynków można wejść, niestety nie do wszystkich, podobno będzie można wejść nawet do niektórych budynków mieszkalnych. Co jeszcze zasługuje na uwagę w Prypeci – nie będzie to „korytarz” jak w „Cieniu” czy Limańsk w „Niebie” po mieście będzie się można swobodnie poruszać.

Broń została „poprawiona” w sensie strzelania w „Cieniu” walka odbywała się na dystansie ok. 30 m tutaj ma być nawet 60-70 metrów a broń snajperska, ma być taką rzeczywiście. Z broni nowości ma nie być zbyt wielu. System udoskonalenia ma jednak być tak zrobiony, by być intuicyjnym i dopuszczać ma pomyłki (w „Niebie” jak nastąpiła pomyłka nie można było już tego cofnąć i niektórych rzeczy nie dało się poprawić). Ma się pojawić nowa automatyczna strzelba gładkolufowa.

Zmniejszenie ilości postaci spowoduje, że strzelanie będzie bardziej do obrony i zabijania mutantów. O dwóch slotach na dowolną broń już chyba w temacie było.

Ktoś pytał o elektrownię nie zapowiadają jej, więc prawdopodobnie jej nie będzie.

Zadanie główne będzie można wykonać w czasie 3-4 dni stalkerskich a dodatkowe wrócić i zrobić w freeplay’u. Wręcz tak zostały skonstruowane, by jeśli ktoś chce poznać zakończenie jak najszybciej miał taką możliwość i później wrócił by połazić, poszukać i wykonać inne zadania poboczne.

Pozdrawiam

Medium
Medium
Stalker

Posty: 127
Dołączenie: 01 Wrz 2008, 08:29
Ostatnio był: 30 Gru 2009, 23:59
Miejscowość: Ełk
Kozaki: 1

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Wolność i Swoboda w 03 Lip 2009, 13:24

Moim zdaniem grafika w nowym S.T.A.L.K.E.R.'ze jest naprawdę imponująca, światło, tekstury, mutanty, po prostu miodzo. Mam nadzieję, że nie zmienią silnika, bo ten co był dotychczas był super, a po co zmieniać coś co jest idealne? Podoba mi się też to, że questy zaczną być skryptowane, oznacza to, że będą bardziej logiczne, ciekawsze i bardziej dopracowane, jedyną wadą jest to, że będzie ich mniej na 100%.
Ci co mówili, że nie będzie trzeba zmieniać części są w błędzie. Szczerze mówiąc to marzyłem o całej mapie naraz wczytywanej, tak jak GTA IV, bo dzięki A-life będzie na całej mapie, a nie tylko na skrawku, na którym jesteśmy, przecież kiedy jesteśmy w Kordonie, to na Wysypisku nic się nie dzieje. Brak wczytywań pomiędzy mapami skutkuje tym, że szykujcie się na zakup nowych procków, bo to one dostaną najbardziej po dupie :D Bardzo bym się cieszył, gdyby zleceniodawcy po przypadkowej śmierci mieli nagrodę za zadanie w zwłokach, bo bardzo mnie to wkurzało, jak robiłem jakieś zadanie-party i mój ziomek zdechł, bo nie umiał walczyć, a ja nie dostaję nagrody...Tak to mógłbym se wziąć nagrodę z jego zwłok :D Bardzo mi się podobają pomysły dotyczące mutantów, jak widziałem w jednym filmiku jak banda "nibykrów" (nie pamiętam jak się nazywają) atakuje w SZYKU, w równych odległościach to naprawdę zrobiło to na mnie wrażenie.
Sądzę, że to będzie świetny przedsmak przed S.T.A.L.K.E.R.'em 2!
Pozdrawiam!
Wolność i Swoboda
Kot

Posty: 35
Dołączenie: 25 Cze 2009, 20:37
Ostatnio był: 05 Lip 2009, 10:26
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Powinnościowiec w 03 Lip 2009, 14:37

A ja jestem trochę zawiedziony, że nie będzie tego mistycznego obiektu jakim była Czarnobylaksa Elektrownia Jądrowa. Ona w dużej mierze(przynajmniej dla mnie) nadawała klimat rozgrywce w poprzednich częściach, ale z drugiej strony to może i dobrze, bo gdy jest ta lokacja to w fabule musimy ją odwiedzić, a jak ją odwiedzamy to zazwyczaj robimy coś niezwykłego, przełomowego. W Zewie Prypeci będziemy zwykłym wojakiem, który ma określoną misje, którą skończy w pare dni i będzie mógł wrócić do domu, a po jego wyjeździe zona nie przeżyje wstrząsu :P
Chociaż...jest chyba trochę za wcześnie, aby snuć takie przypuszczenia :P

edit. A i mam do was pytanie.
jak myślicie? Będą jakieś wzmianki o np. Naznaczonym itp?
Czy będzie powiedziane co się stało z tamtą części zony?
Według mnie coś takiego powinno być, bo to niesamowicie buduje nastrój.
Image
I am Little Jacob - Play Free Online Games
Awatar użytkownika
Powinnościowiec
Stalker

Posty: 112
Dołączenie: 01 Lis 2008, 18:37
Ostatnio był: 26 Cze 2010, 20:21
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 1

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Medium w 03 Lip 2009, 16:05

Powinnościowiec napisał(a):(...)W Zewie Prypeci będziemy zwykłym wojakiem, który ma określoną misje, którą skończy w pare dni i będzie mógł wrócić do domu, a po jego wyjeździe zona nie przeżyje wstrząsu :P
Chociaż...jest chyba trochę za wcześnie, aby snuć takie przypuszczenia :P (...)

Masz rację - za wcześnie tym bardziej, że już wiadomo, że będziemy Majorem SBU (jeśli dobrze zrozumiałem Służby Bezpieczeństwa Ukrainy, nawet imię i nazwisko bohatera się już przewinęło). Jego wcześniejsze powiązania z Zoną i stalkerstwem też już były podane. Raczej zatem nie jest to moim pojęciu "zwykły wojak". A czego się spodewałeś - wszyscy zawsze po wypełnieniu głównego celu gry chcieli freeplay'a. Więc go dostali.

Odnośnie map i ich wczytywania. Pomiędzy poszcególnymi mapami będziemy się poruszać jedynie z pomocą przewodników - nie będzie już takich przejść jakie znamy z połączeń map w "Cieniu" czy "Niebie".

Pozdrawiam

Medium
Medium
Stalker

Posty: 127
Dołączenie: 01 Wrz 2008, 08:29
Ostatnio był: 30 Gru 2009, 23:59
Miejscowość: Ełk
Kozaki: 1

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Powinnościowiec w 03 Lip 2009, 16:22

Chyba nigdzie nie było podane, że ten major ma jakieś związki z Prypecią...przynajmniej ja nie zauważyłem.
Image
I am Little Jacob - Play Free Online Games
Awatar użytkownika
Powinnościowiec
Stalker

Posty: 112
Dołączenie: 01 Lis 2008, 18:37
Ostatnio był: 26 Cze 2010, 20:21
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 1

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Medium w 03 Lip 2009, 17:23

To akurat znajomomość rosyjskiego pozwala mi to napisać.

Ale może nie z samą Prypecią ile z zoną.

Pozdrawiam

Medium
Medium
Stalker

Posty: 127
Dołączenie: 01 Wrz 2008, 08:29
Ostatnio był: 30 Gru 2009, 23:59
Miejscowość: Ełk
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość