Szykuję się ciekawa gra, robi ją 450 osób. Akcja zostanie przeniesiona do renesansowych Włoch, Assasin's Creed 2 ma się rozgrywać w północnych krainach Półwyspu Apenińskiego, jedyną potwierdzoną lokacją jest Wenecja. Twórcy obiecują jako tereny podmiejskie Toskanię. Każde miasto ma zawierać charakterystyczne budowle jak np. Most Rialto. Głównym bohaterem jest młody szlachcic florencki nazwiskiem Ezio Auditore de Firenze. Początkowo wcale nie było wiadomo, czy Ezio to rzeczywiście kolejny krewny Desmonda, jednak niepewność wyjaśnili ostatecznie sami twórcy, potwierdzając pokrewieństwo. Assassin's Creed 2 rozpoczyna się w 1473r. we Florencji, w chwili gdy Ezio staję się jedynym żyjącym członkiem swej rodziny. Jest jednak kimś więcej niż zwykłym szlachcicem. W istocie to obdarzony licznymi wpływowymi przyjaciółmi członek (bez skojarzeń!) sekretnego bractwa asasynów.
Wśród jego sprzymierzeńców znajdą się prawdziwe symbole renesansu, jak choćby Leonardo da Vinci, który wyposaży Ezio w wysuwane ostrza i machinę latającą. Innym przyjacielem rodziny Auditore okaże się Niccolo Machiavelli, który przekona Ezio, że w polityce, a więc i wojnie cel uświęca środki. Ważną rolę w fabule odegrają także próby skrytobójstwa Lorenzo Medycejskiego, który jako twórca systemu bankowego nauczy Ezio, że można kupić wszystko i każdego. W grze pojawi się jeszcze Katarzyna Sforza. Swoboda poruszania się ma być większa niż w pierwszej części, stanie to się dzięki wyskokowi podczas wspinaczki po to aby sięgnąć niedostępnej w inny sposób podpory. Ma zostać dodana możliwość pływania, nurkowania i latania na lotni. W arsenale znajdą się wysuwane ostrza, rapier, młoty, topory, pałki, a nawet halabardy. Możliwe przy tym ma być nie tylko podnoszenie broni z ziemi, ale i wyrwanie jej wrogowi. Ma być też dostępna rozbudowana walka bez broni. Poważne obrażenia nie będą leczone automatycznie, tylko będą wymagały wizyty u lekarza. Opcja krycia się w tłumie ma być bardziej rozbudowana np. poprzez manipulowanie tłumem - przekonania postronnych, by robili właśnie to na czym nam zależy, możliwe będzie też skokowe przemieszczanie się od grupy do grupy w celu zgubienia pościgu. Dobre stosunki z grupami wymagać będą czegoś więcej niż pomagania przechodniom dręczonym przez strażników. W dwójce ma istnieć cały system reputacji. System reputacji pozwolił także opracować nowe typy zadań - które zmniejszają zainteresowanie, jakim cieszy się Ezio wśród lokalnych przedstawicieli prawa. To odbywać się będzie choćby poprzez zrywanie plakatów z podobiznami asasyna, przekupywanie światków itp. W grze pojawi się 16 różnych typów misji, znikną kradzieże kieszonkowe i podsłuchiwanie, łącznie ma być ponad 200 misji! W grze ma się pojawić pełen cykl dobowy.
Zupełnie nową jakość stanowić mają przy tym tereny podmiejskie w których będą się rozgrywać rozbudowane misje. Tym razem zbieranie bonusów się opłaca - odblokowują szkice koncepcyjne, nowe funkcję mapy itp. Ma się pojawić możliwość przebierania się. Ma być podniesiony poziom trudności przez lepszą inteligencję strażników i tłumów - np. poprzez umiejętność zapamiętywania. Pojawią się też nowe typy wrogów jak uzbrojeni wyłącznie w sztylety "freerunerzy" niemal tak sprawni jak Ezio (biegają za nami po dachach itp.) czy "paranoicy nakłuwający" halabardami miejsca w których ich zdaniem może się ktoś ukrywać, przez to nawet nowe kryjówki nie będą tak bezpieczne jak w jedynce. Grafika również ma zostać podana ulepszeniu.
Info zostało wzięte z czasopisma "CD-ACTION", jakieś pytania?
Fajny znaczek
Soviet he he.
Please respond.