S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - Globalna Dyskusja

"Ogólnie rzecz biorąc, jest to niemożliwe." Odparł Profesor Wołodia, zapytany o możliwość obrony doktoratu w przypadku posiadania tytułu profesora.

Bedzie dobrze?

Da
553
75%
Niet
38
5%
Bedom bany!
150
20%
 
Razem głosów : 741

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez caleb59 w 22 Cze 2009, 19:50

Na oficjalnej stronie gry pojawil sie kolejny nowy wpis (same pierdoly ale wspomniec warto):

http://cop.stalker-game.com/?page=duty

Tlumaczenie najwazniejszego:

Powinność:

Czysto militarna grupa znana ze zdyscyplinowania żyjąca zgodnie z określonymi, surowymi regułami. Tylko członkowie Powinności [Specjal for @Andarak ->]odmawiają handlu zdobyczami Zony ze światem zewnętrznym. Zgodnie z plotkami wszystkie artefakty jakie udało się pozyskać Powinności są transportowane do badań naukowcom. Każdy członek Powinności jako priorytet określa sobie ochrone świata zewnetrznego przed Zoną. Większość ich czasu pochłania walka z mutantami i pomoc innym stalkerom, którzy wpadli w tarapaty. Frakcja prowadzi regularną wojnę z Wolnością.
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2694
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 24 Wrz 2024, 23:15
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Andarak w 22 Cze 2009, 20:37

Bardzo ładne tłumaczenie, aż miło popatrzeć. :) Jedyne, do czego można się przyczepić, to "odmówili handlu", zamiast "odmawiają handlu" ("refuse" jest w Present Simple), ale to drobna pierdółka.
Swoją drogą, podobają mi się te historyjki, które są publikowane pod każdym z tych artykułów - szkoda, że w grze nie uświadczymy tego rodzaju opowieści.

Co do widzenia w nocy to lepiej by było, gdyby dali mocniejszą latarkę, taką na przykład jak w priboi story.
Wtedy i klimat by był i widać by było gdzie się idzie.


Mogliby tak zrobić, ale fajnie by było, jakby latarka czasem się psuła - niezły klimat byłby, jakby wysiadła w budynku, w którym kręci się krwiopijca. ;)

Edit - Yay! Mam dedykację. :D
Awatar użytkownika
Andarak
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 20 Wrz 2008, 20:03
Ostatnio był: 03 Lut 2013, 11:33
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Wesker w 22 Cze 2009, 23:55

A ja wciąż liczę na wprowadzenie jednego małego detalika, którego bardzo mi brakowało- możliwości położenia się i strzelania z nosem w trawie. Dodajmy do tego snajperkę z dwunogiem... Ech, marzenia...
Awatar użytkownika
Wesker
Stalker

Posty: 68
Dołączenie: 16 Sty 2009, 14:17
Ostatnio był: 06 Lis 2022, 20:15
Miejscowość: Tam, gdzie wrony zawracają
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Duddits w 23 Cze 2009, 08:48

Wesker napisał(a):A ja wciąż liczę na wprowadzenie jednego małego detalika, którego bardzo mi brakowało- możliwości położenia się i strzelania z nosem w trawie. Dodajmy do tego snajperkę z dwunogiem... Ech, marzenia...


Też się nie dawno nad tym zastanawiałem czemu nie ma takiej możliwości. Leżysz sobie z Dragunovem na wzgórzu w krzakach przysłonięty siatką maskującą i polujesz na zbłądzonych bandytów :D . Taki mały smaczek. Ale cóż, to co powinno być standardem jest mrzonką.
Image
Image
Awatar użytkownika
Duddits
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 20 Cze 2009, 11:49
Ostatnio był: 13 Cze 2016, 11:58
Miejscowość: Olsztyn
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez cadardzikk w 23 Cze 2009, 14:44

Caleb59 ubiegłeś mnie z tłumaczeniem powinności ale zapomniałeś dodać screena
Image
Jeżeli chcecie to mogę przetłumaczyć resztę artykułu jak to zrobiłem ze snorkiem.

A po co komu screen? - Jakbys nie wiedzial jak czlonek Powinnosci wyglada... ;) - caleb59
cadardzikk
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 18 Kwi 2009, 23:32
Ostatnio był: 12 Paź 2009, 13:55
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Medium w 26 Cze 2009, 10:41

Przeczytałem cały temat szukając konkretów i prawdę mówiąc wiele nie znalazłem. To chyba dziwne, że "Zew Prypeci" jest owiany, szczególnie w Polsce, aż taką tajemnicą. Najwięcej danych zawierają dwa artykuły w prasie rosyjskojęzycznej. Ponieważ większość informacji się pokrywa - raczej będzie to prawda (to, co tam opisali). Ciekawostką jest, że można dopatrzyć się wiele podobieństw do przecieków informacji dotyczących kolejnej części serii S.T.A.L.K.E R. , ale nie wszystko na pokrycie. Niestety informacja, że po Czystym Niebie zdecydowano się w celu dotrzymania terminów zrezygnować z niedopracowanych funkcji powoduje, że część zapowiedzi nie będzie miała pokrycia. Bardzo pozytywną informacją jest to, że zdecydowali się, ponieważ sami nie mają zbyt wielkich możliwości, zlecić betatesty innym firmom. Wyciągają wnioski z niezadowolenia graczy.
Te ponad siedemdziesiąt misji podocznych z możliwością różnego rozwiązania (i przywołany przykład) też chyba będą czymś przyjemniejszym i oczywiście możliwość kontynuacji eksploracji zony po zakończeniu by wykonać wszystkie dodatkowe misje poboczne jest ukłonem w stronę graczy. Wszyscy chyba o to postulowali.
Cykl życia zony – bardzo ciekawe urozmaicenie.
Podział mutantów na trawożerne i drapieżniki oraz łączenie się ich między sobą w stada i staje. Współpraca i sposób zachowania (w tym opis postępowania jednego z nowych mutantów) bardzo mi się podoba, tak jak opisywane walki między mutantami które mają wyglądać jak sceny z Animal Planet. Inny sposób udoskonalania broni pozwalający tworzyć hybrydy nas satysfakcjonujące, a nie albo szturmówkę albo pseudosnajperkę – tego mi brakowało w Czystym Niebie.

Zapowiedzi szumne, pożyjemy zobaczymy, zbyt często pojawia się stwierdzenie, że ta część jest najbliższa pierwszym oczekiwaniom. Z tego, co zauważyłem na forum, chyba każdy ma inne oczekiwania, wszystkich się chyba zadowolić nie da …

Pozdrawiam

Medium
Medium
Stalker

Posty: 127
Dołączenie: 01 Wrz 2008, 08:29
Ostatnio był: 30 Gru 2009, 23:59
Miejscowość: Ełk
Kozaki: 1

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez BJ Blazkowicz w 26 Cze 2009, 10:50

Akurat ulepszanie broni w Czystym niebie jest rozwiązane dobrze, bo nie można mieć broni idealnej - gra stała by się wtedy za łatwa. Nie można mieć idealnej szturmówki i snajperki w jednym, ulepszanie uzbrojenia straciło by wtedy sens, bo przecież nie musiał byś podejmować wyborów, tylko po prostu ulepszał byś broń jak leci.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Medium w 26 Cze 2009, 11:22

To prawda, ale brakowało mi np. możliwości podczepienia granatnika pod karabinek zrobiony na psedudosnajperkę. Uważam, że to było złe. Na razie nie mamy jeszcze informacji o pełnych drzewach modyfikacji broni - zobaczymy w jakim zakresie bedzie można tworzyć hybrydy.

Pozdrawiam

Medium
Medium
Stalker

Posty: 127
Dołączenie: 01 Wrz 2008, 08:29
Ostatnio był: 30 Gru 2009, 23:59
Miejscowość: Ełk
Kozaki: 1

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez caleb59 w 26 Cze 2009, 17:13

Kolejny bezsensowny news na oficjalnej stronie CoP tym razem na temat wystepowania anomalii elektro w grze...
Nie rozumiem taktyki "webmasterow" tej strony - nie moga raz porzadnie zrobic update'u dzialow?Kazdy taki pier*ol wypuszczac w formie newsa to juz smiech na sali IMO i troche zenada bo zeby to choc bylo cos nowego i ciekawego (unikalnego) a to stare odgrzewane kotlety jak opisy poszczegolnych postaci czy wlasnie anomalie...Dziwna polityka i prowadzenie serwisu...Bezsensem jest to tlumaczyc wiec ostrzegam ze jesli ktos przetlumaczy takie glupoty jak wyzej opisana "anomalia elektro" jako nowy news i da to w tym temacie to automatycznie kasuje bez ostrzezenia bo to juz zaczyna sie robic nieco glupkowate...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2694
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 24 Wrz 2024, 23:15
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez cadardzikk w 26 Cze 2009, 19:32

Caleb masz rację tak odgrzewane kotlety są nie smaczne i trochę żenujące ze strony GSC.
Ale jeżeli według ciebie bezsensem jest tłumaczenie tych artykułów i dodawanie ich w tym dziale to poco przetłumaczyłeś część tego tekstu o powinności.

Nie sadzilem ze GSC zacznie dodawac po kolei jako nowe newsy pojedyncze info o pojedynczych postaciach, anomaliach, mutantach itd. rozdrabniajac sie bezsensownie - myslalem ze to tylko przykladowo opisane bedzie ale widze ze skurpulatnie zaczynaja opisywac kazdy odrebny aspekt zamiast skupic sie i raz ale porzadnie zrobic jeden dzial a nastepnie inne...Chyba im sie nudzi i nie maja nic ciekawego na prawdziwego newsa stad te pierdoly i "odgrzewanie kotleta"...Dno dna moi drodzy panowie szlachta! - caleb59
cadardzikk
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 18 Kwi 2009, 23:32
Ostatnio był: 12 Paź 2009, 13:55
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Alvarin w 27 Cze 2009, 12:05

Masz dwie możliwości dlaczego tak robią:
a) Ktoś się zwyczajnie minął z życiowym powołaniem i został webmasterem, a powinien kierowcą TIRa... Albo jego pasażerem:P i po prostu musi to zrobić, ale nie chce mu się od razu, więc działa metodą małych kroczków.

b) Jest to przemyślana (najwyraźniej nie do końca) strategia marketingowa GSC, bo w ten sposób chcę podgrzewać powoli atmosferę (i zaczynają od bubli, by im bliżej premiery rzucać coraz ciekawsze mięsko) i przy okazji skłonić graczy do częstego odwiedzania strony domowej.

Jak myślicie, która opcja jest bliższa prawdzie?

Alvarin
Wygnany z Zony

Posty: 278
Dołączenie: 24 Kwi 2009, 21:00
Ostatnio był: 20 Mar 2012, 12:14
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 12

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez MeZZerschmitt w 27 Cze 2009, 12:09

Cykl życia zony – bardzo ciekawe urozmaicenie.
Podział mutantów na trawożerne i drapieżniki oraz łączenie się ich między sobą w stada i staje.

To brzmi bardzo ciekawie.
Szczególnie, że Stalker niestety zawsze powodował u mnie smutek z jednego głównie powodu:
MAŁO MUTANTÓW.

Naprawdę, czy tak trudno jest wymyślić chociaż 5 stworów więcej?
Na pewno nie. Sam na razie wymyśliłem 2, na potrzeby opowiadania "Cultor Noctis", ponieważ chcę je kontynuować (zresztą o jednym z nich wspomniałem w opowiadaniu).
Przecież jeżeli GSC chce tylko przywrócić Burera, Chimere i Izloma,a resztę mutantów trochę podpicować graficznie to jest to żałosne. Chyba, że nowości pod tym względem znajdą się dopiero w S.T.A.L.K.E.R. II.
"Niektórzy ludzie po prostu nie szukają logicznych korzyści, takich jak pieniądze. Nie sposób ich kupić, zastraszyć czy przekonać, nie sposób w ogóle z nimi negocjować. Niektórzy ludzie po prostu lubią patrzeć, jak świat wokół płonie."
Awatar użytkownika
MeZZerschmitt
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 21 Lis 2007, 18:52
Ostatnio był: 09 Gru 2013, 22:51
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 4

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość