S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - Globalna Dyskusja

"Ogólnie rzecz biorąc, jest to niemożliwe." Odparł Profesor Wołodia, zapytany o możliwość obrony doktoratu w przypadku posiadania tytułu profesora.

Bedzie dobrze?

Da
553
75%
Niet
38
5%
Bedom bany!
150
20%
 
Razem głosów : 741

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez cadardzikk w 17 Cze 2009, 10:25

PLAGIAT.

To nie jest Twoje tłumaczenie, a pod nim się podpisujesz. Dostajesz warna, bo nie lubię czegoś takiego.

Pozdrawiam,
xKoweKx
cadardzikk
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 18 Kwi 2009, 23:32
Ostatnio był: 12 Paź 2009, 13:55
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez nismoztune w 17 Cze 2009, 11:30

Obejrzałem gameplay'a. Zdecydowanie lepiej prezętuje się, niż poprzednie, lecz wciąż mapa jest pusta. Za dużo tam piachu. Ciekawą nowością jest to, że poltergeisty będą reagowac na ruch, a pijawki napiją się trochę i ucirkają i tak kilka razy, aż do śmierci. Trochę dziwne, że poltergeisty są na powierzchni, a nie w budynkach, czy laboratoriach.
Awatar użytkownika
nismoztune
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 18 Paź 2008, 22:20
Ostatnio był: 30 Sie 2023, 19:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 19

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez cadardzikk w 18 Cze 2009, 21:00

Dzisiaj na stronie http://cop.stalker-game.com pojawił się wpis o dobrze nam znanym Snorku lub skoczku bazując na S.T.A.L.K.E.R Clear Sky
Notka brzmi następująco:
Wydaje się że te kreatury były ludźmi ale trudno sobie wyobrazić jakie warunki mogły by doprowadzić człowieka do takiego stanu.
Snorki są szalonymi kreaturami prowadzącymi zwierzęcy styl życia nie różnią się zbytnio od dzikich zwierząt zony.
Poruszają się na czterech kończynach skaczą nad ziemią i czując zapach swej zdobyczy.
Polują one bardzo ostrożnie i rozważnie i czekają na stalkerów polujących na dzikie zwierzęta.
Błyskawiczny refleks i silne mięśnie pozwalają im skakać na duże odległości dokładnie lądować i rozrywać na strzępy swą ofiarę.
Czasem na snorkach znajdują się części wojskowych mundurów i amunicji na ich ciele dzięki czemu można zasugerować że są to zaginieni stalkerzy.
Image
tłumaczenie przy pomocy słownika.
cadardzikk
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 18 Kwi 2009, 23:32
Ostatnio był: 12 Paź 2009, 13:55
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Greyeeh w 19 Cze 2009, 21:54

Oby się nie okazało że to jest jakaś porażka. A rozszerzenie? Skoro może być do CS - to kto wie co tam mogą dać.
Dużo miejsc nie dodano do normalnego stalkera, może coś tam będzie.
Awatar użytkownika
Greyeeh
Redaktor

Posty: 557
Dołączenie: 29 Gru 2008, 21:08
Ostatnio był: 08 Sty 2014, 19:48
Miejscowość: Jaworzno
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 66

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez cadardzikk w 19 Cze 2009, 22:49

To nie jest rozszerzenie do CS tylko do SoC i wiadomo mniej więcej co się znajdzie w grze będą to min takie lokacje jak:
- dorzecze Prypeci i wszystkie statki stojące tam przez ponad 20 lat
- wioska Kopachi kompletnie spalona poprzez wypadek
- fabrykę Jupiter znajdującą się na obrzeżach miasta duchów
- stację kolejową Yanov a to wszystko obejmie cały powiat miasta, zrobiony i odwzorowany bardzo dokładnie.

Ps. Greyeeh nie baw się w wielkiego znawce Stalkera jak nie znasz tematu na bieżąco.
Takie jest moje zdanie gdyż dzięki wielu wywiadom np. tym który przetłumaczyłem z pcgames.de Oleg Yavorski tłumaczy że:
Fabuła Call of Pripyat dziać będzie się po wydarzeniach z Shadow of Chernobyl, tuż po wyłączeniu Mózgozwęglacza przez Strieloka.
Nie chce cię obrażać ale pisanie że rozszerzenie może być do CS to dla mnie niedorzeczność.
cadardzikk
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 18 Kwi 2009, 23:32
Ostatnio był: 12 Paź 2009, 13:55
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Duddits w 20 Cze 2009, 11:56

Z tego co się orientuję to wywiad z pcgames.de a raczej jego tłumaczenie na język polski jest autorstwa Elvisa Scatter'a z innej stronki poświęconej Stalkerowi.
A tu nowy filmik http://rutube.ru/tracks/2043020.html?v= ... 0a7b897f82 w tym poraz pierwszy CoP nocą (po koniec). Gra coraz bardziej mi się podoba mam tylko nadzieję, że będzie trochę więcej NPC'ów :| .
Image
Image
Awatar użytkownika
Duddits
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 20 Cze 2009, 11:49
Ostatnio był: 13 Cze 2016, 11:58
Miejscowość: Olsztyn
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez cadardzikk w 20 Cze 2009, 12:41

Dzięki Duddits za tego posta po filmiku wiem że gra będzie super najbardziej mi się podobała walka w okręcie.
Tłumaczyłem wywiad za pomocą słownika więc tłumaczenia mogą być podobne.
cadardzikk
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 18 Kwi 2009, 23:32
Ostatnio był: 12 Paź 2009, 13:55
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez KoweK w 20 Cze 2009, 14:52

cadardzikk napisał(a):Tłumaczyłem wywiad za pomocą słownika więc tłumaczenia mogą być podobne.

Są identyczne. Jeszcze jeden taki wybryk twój, a dostaniesz kolejnego warna. Kolega na górze już zauważył:
Z tego co się orientuję to wywiad z pcgames.de a raczej jego tłumaczenie na język polski jest autorstwa Elvisa Scatter'a z innej stronki poświęconej Stalkerowi.



Pozdrawiam,
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5662
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 26 Wrz 2024, 00:41
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Alvarin w 20 Cze 2009, 17:26

Duddits napisał(a):(...) Gra coraz bardziej mi się podoba mam tylko nadzieję, że będzie trochę więcej NPC'ów :| .


No i mamy najlepszy dowód na to, że wszystkim się nie dogodzi. Tobie npców jest za mało, jak zwiększą to z kolei inni zaczną biadolić, że za dużo... A co do samej zony nocą, czy mi się wydaje, czy z każdą częścią noc jest coraz ciemniejsza? :P

Alvarin
Wygnany z Zony

Posty: 278
Dołączenie: 24 Kwi 2009, 21:00
Ostatnio był: 20 Mar 2012, 12:14
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 12

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Duddits w 20 Cze 2009, 19:24

Alvarin napisał(a):No i mamy najlepszy dowód na to, że wszystkim się nie dogodzi. Tobie npców jest za mało, jak zwiększą to z kolei inni zaczną biadolić, że za dużo... A co do samej zony nocą, czy mi się wydaje, czy z każdą częścią noc jest coraz ciemniejsza? :P


Ta, zawsze trzeba trochę ponarzekać ;). Na razie w Zonie jest pusto. Może zmieni się to jak zobaczymy w końcu Jupiter i samą Prypeć. Czy jest pusto czy jest gęsto od Stalkerów grę i tak kupię pewnie w pre-orderze i się zobaczy :). Jak napisałem coraz bardziej mi się to wszystko podoba chociaż dopiero poznajemy Darkwater a biadolić trzeba bo już nie raz ambicje twórców przerosły ich możliwości i dostaliśmy półprodukt :| .
Co do ciemniejszych nocy to nie sadzę. W CS też bywało naprawdę ciemno gdy księżyc skrył się za chmurami a nibypsy świeciły w ciemności o radiacji ;)
Image
Image
Awatar użytkownika
Duddits
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 20 Cze 2009, 11:49
Ostatnio był: 13 Cze 2016, 11:58
Miejscowość: Olsztyn
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Alvarin w 20 Cze 2009, 21:43

E tam nibypsy. W którymś stalkerze npc proponowali kotlet z dzika. Obiecywali, że latarka już nie będzie potrzebna. Szkoda, że nie dało się tego sprawdzić:P Hej właśnie, a może właśnie dodaliby artefakt, umożliwiający widzenie w ciemności? Nie chodzi mi o takie ala noktowizor, bo nigdy go nie cierpiałem, ale takie normalne, prawie jak dzienne? Wtedy i kot byłby syty i myszy całe, bo ja, który lubi widzieć gdzie idzie dobrze by widział bez dziwacznej zmiany kolorów, a ci, co jednak wolą noktowizor, mieliby kolejny artefakt, którego nie szkoda sprzedać za grubą forsę;)

Alvarin
Wygnany z Zony

Posty: 278
Dołączenie: 24 Kwi 2009, 21:00
Ostatnio był: 20 Mar 2012, 12:14
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 12

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat - Globalna Dyskusja

Postprzez Powinnościowiec w 21 Cze 2009, 09:14

Co do widzenia w nocy to lepiej by było, gdyby dali mocniejszą latarkę, taką na przykład jak w priboi story.
Wtedy i klimat by był i widać by było gdzie się idzie.
Image
I am Little Jacob - Play Free Online Games
Awatar użytkownika
Powinnościowiec
Stalker

Posty: 112
Dołączenie: 01 Lis 2008, 18:37
Ostatnio był: 26 Cze 2010, 20:21
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość