[Oblivion Lost]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Caparzo w 27 Maj 2009, 22:48

Witam wszystkich.Jestem tu nowy, ale mam konkretne pytanie.Dlaczego w moim Oblivion lost'cie nie ma Blowout ani samochodów.Wszystko inne działa bez problemu.Nie wyskakuje mi żaden błąd tylko po prostu tego nie ma.Moda zainstalowałem jak należny skopiowałem gamedata i tyle nic więcej nie robiłem.Można coś z tym zrobić. Z góry dzięki za odpowiedź.pozdro
Caparzo
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 27 Maj 2009, 22:43
Ostatnio był: 13 Cze 2009, 14:10
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Balance IL 86
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Ropasiak w 28 Maj 2009, 16:33

Hmm... może zacznij grę od pocztątku? ( New Game)
Ropasiak
Tropiciel

Posty: 333
Dołączenie: 29 Mar 2008, 18:02
Ostatnio był: 14 Lis 2024, 08:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 13

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez pietrucha w 28 Maj 2009, 16:34

Caparzo napisał(a):Dlaczego w moim Oblivion lost'cie nie ma Blowout ani samochodów.


Blowouty są losowe raz nie miałem żadnego a czasami jeden po drugim a co do samochodów jeden stoi przy starej fabryce w Kordonie.
Awatar użytkownika
pietrucha
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 13 Maj 2009, 17:59
Ostatnio był: 31 Gru 2011, 18:42
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Caparzo w 29 Maj 2009, 13:16

Sprawdzę. Kolega zaczął nową grę i też tego nie ma.Zbadałem cały Kordon i nie ma tam pojazdów
Caparzo
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 27 Maj 2009, 22:43
Ostatnio był: 13 Cze 2009, 14:10
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Balance IL 86
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez pietrucha w 29 Maj 2009, 15:11

A którą masz wersje OL?
Awatar użytkownika
pietrucha
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 13 Maj 2009, 17:59
Ostatnio był: 31 Gru 2011, 18:42
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Dubbing

Postprzez KaczR w 29 Maj 2009, 15:51

Po zainstalowaniu moda w ogóle nie mam polskiego dubbingu. Tylko Sidorowicz na samym początku, a reszta jak coś gada to nie ma dubbingu (np. Wilk). To wina OL czy SWO? Bo mam oba zainstalowane.
KaczR
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 28 Maj 2009, 18:51
Ostatnio był: 29 Maj 2009, 16:19
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez caleb59 w 29 Maj 2009, 15:57

@KaczR: trzeba bylo przed dodaniem OL usunac folder "scenario" z "gamedata\sounds\characters_voice" w OL...
W spolszczeniu od @xtyro (jesli z niego korzystasz) usun caly folder "sounds" przed dodaniem spolszczenia...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 20:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Caparzo w 30 Maj 2009, 16:16

Mam wersje moda 2.2 a wersję gry 1.0005
Caparzo
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 27 Maj 2009, 22:43
Ostatnio był: 13 Cze 2009, 14:10
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Balance IL 86
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez pietrucha w 30 Maj 2009, 16:21

Też mam 2.2 i są pojazdy i blowouty jeszcze raz powtarzam pod fabryką w kordonie po wzięciu misji od wilka stoi zielona NIva :!:
Awatar użytkownika
pietrucha
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 13 Maj 2009, 17:59
Ostatnio był: 31 Gru 2011, 18:42
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Caparzo w 01 Cze 2009, 13:54

Jeśli chodzi o to miejsce gdzie na samym początku wysyła nas Wolf to dokładnie sprawdzałem i niema.
Caparzo
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 27 Maj 2009, 22:43
Ostatnio był: 13 Cze 2009, 14:10
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Balance IL 86
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez pietrucha w 02 Cze 2009, 18:37

Wejdź w gamedata i folder spawn i zobacz czy jest plik allspawn czy jakoś tak jak jest to nie mam pojęcia co to może być.
Awatar użytkownika
pietrucha
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 13 Maj 2009, 17:59
Ostatnio był: 31 Gru 2011, 18:42
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Caparzo w 03 Cze 2009, 15:04

Jest ten plik.:/
Caparzo
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 27 Maj 2009, 22:43
Ostatnio był: 13 Cze 2009, 14:10
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Balance IL 86
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość