A mi by sie podobały np: sporządź mapę anomalii na danym terenie albo znajdź drogę gdzieś tam itd.
Dochodziło by poznawanie mutantów, artefaktów "może jakies reaserche jak np w systemshocku 2"
I giera była by zaje*ista bez strzelania do stalkerów.
Ze zmniejszeniem udźwigu się nie zgadzam. Nie przepadam za dylematami typu: wrócić do sprzedawcy, czy iść dalej? Jeśli iść dalej, to zostawić sprzęt, który używam, czy rzecz mi kompletnie w tej chwili nie przydatną, ale duuużo wartą?
Ale dokładniej, to nastawiłbym bardziej Stalkera na surrvival horror, zona powinna być dużo mroczniejsza, bardziej zaskakująca i przerażająca, moim zdaniem jedno laboratorium to za mało. Powinniśmy się bać za każdym razem gdy zapada zmierzch.
This video shows how the city is today … it is an extremely emotional footage, and if it wasn’t for the radiation still present in the area, I’d love to visit the place someday.
P.S.2 Ciekawe co wy na to, ale na filmie widać jaki bajzel jest dookoła i przede wszystkim w pomieszczeniach. Myślę, że porównując film do gry to gra jest wporzo, ale jakby za bardzo "schludna i poukładana", jakby ktoś już posprzątał. W pomieszczeniach powinno być jednak trochę więcej śmiecia i pełno porozwalanych, walających się rzeczy, coś jak w Fallout 3, albo podobnie.
Jakieś pozostawione w pośpiechu zeszyty, pamiętniki, zdjęcia jakiś ludzi, czy rodzin, porzucone zabawki, czy walizki...To chyba dodało by klimatu jeszcze bardziej.
ciekaw jestem jak to będzie w wypadku Stalkera 2, czyżby chłopaki mieliby stworzyć X Ray 2... Oby, bo moim zdaniem silnik ten prezentuje się lepiej niż CryEngine, może porównując go niema tyle bajerów, ale mimo wszystko, grafika wydaje mi się lepsza, tzn. bardziej dopasowana do klimatów czarnobylskich.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości