SRP + AEM + Faction Change and Reset

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

SRP + AEM + Faction Change and Reset

Postprzez DarkAvenger1989 w 22 Kwi 2009, 22:42

Próbowałem połączyć te 3 mody czyli SRP MOD[STALKER REBORN PROJECT] + Arena Extention Mod + Faction Change and Reset i po uruchomieniu pojawia sie taki błąd:
Kod: Zaznacz wszystko
Expression    : no_assert
Function      : CXML_IdToIndex<class CCharacterInfo>::GetById
File          : e:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrgame\xml_str_id_loader.h
Line          : 112
Description   : item not found, id
Arguments     : aem_arny

i z niego można wywnioskować że czegoś brakuje najprawdopodobniej ma to związek z modem AEM dodam że konflikt jest pomiędzy SRP a AEM bo już wcześniej korzystałem z AEM + FCaR(Faction Change and Reset) i było wszystko ok. starałem sie znaleźć błąd ale go nie znalazłem, 2 razy łączyłem oba mody, co prawda omijałem tekstury ale to nie one widać są problemem, i pytanie do ludzi którzy grali w AEM,
1) czy jest warty zachodu, niechce opini ale podsumowanie, jak wyglądają walki, jak dużo jest walk z ludzmi,bo walka z mutantami mnie nie interesuje, jest zbyt nudna ale walka ludzi np 5 vs 5 może myć ciekawa, wszyscy w exo + Pm + 500 amunicji i prawdziwa jadka hehe
2) i pytanie co sie dostaje za wygraną, bo jak da sie zauwazyć mod nie wprowadza żadnych nowym itemów
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
DarkAvenger1989
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 02 Kwi 2009, 14:57
Ostatnio był: 13 Mar 2015, 21:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: SRP + AEM + Faction Change and Reset

Postprzez caleb59 w 22 Kwi 2009, 23:20

AEM dziala na zasadzie bukmacherstwa lub udzialu wlasnego w walce...
Walki dziela sie na pojedynki z mutantami i ludzmi i sa generowane losowo kazdego dnia (z reguly)...
Totalizator - tutaj obstawiasz walki miedzy frakcjami lub miedzy ludzie vs. mutanty (obstawiasz sume i zostajesz przeniesiony na "balkonik" skad podziwiasz pojedynek)...
Zyworodnia - tutaj wybiera sie pojedynki z ludzmi badz z mutantami (do wyboru szerego roznych walk typu Ty vs. snorki, kontroller z zombiakami, szczury, dziki, psy, chimera, pijawki itd.
Drugim rodzajem walk sa walki z ludzmi i podobnie Ty vs. bandyci, wolnosc, powinnosc, samotnicy oczywiscie bedziesz miec wybor np. 1 vs. 1 albo nawet 1 (Ty) vs. 6 itd...
Naturalnie mozesz wybrac dodatkowo limit czasowy w jakim chcesz pokonac przeciwnikow (do 40 sekund o ile pamietam - bardzo malo czasu i ciezko jest sie zmiescic bez dobrej giwery)...
Dodam ze obydwa tryby kazdego dnia uaktualniaja sie o nowe pojedynki o czym jestes na bierzaco powiadamiany przez PDA lecz z reguly sa to powtorki pojedynkow juz przebytych ale zdarzaja sie tez nieco inne (inne mutanty badz frakcje)...
Sa jeszcze wojny frakcji i tam obstawiasz pieniadze na konkretna frakcje (wymagana pewna ilosc gotowki inaczej nici z zakladow)...
Arena Extension Mod rozgrywa sie wokol pieniedzy - zarabiania ich lub tracenia przez zle obstrawianie...
Nagroda sa tylko pieniadze i nic innego - jedno ograniczenie - nie mozna uzywac granatow recznych podczas walk na arenie...
Wedlug mnie mod jest genialny gdyz potrafi przedluzyc zywotnosc gry w sposob zadowalajacy i warto sie nim zainteresowac - niestety jest tak skonstruowany ze gryzie sie z wiekszoscia popularnych modow do SoC...
Moze i cos nie dokladnie zapamietalem i opisalem ale tak wlasnie wyglada AEM...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 20:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: SRP + AEM + Faction Change and Reset

Postprzez DarkAvenger1989 w 22 Kwi 2009, 23:38

czyli wystarczyło napisać "stary zaje***** dużo tracisz" bo z opisu wynika że mod jest naprawde niezły, a ja jeszcze raz posprawdzałem zmiany w plikach i nadal nie ma błędu
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
DarkAvenger1989
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 02 Kwi 2009, 14:57
Ostatnio był: 13 Mar 2015, 21:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 1

Re: SRP + AEM + Faction Change and Reset

Postprzez zebredee11 w 22 Kwi 2009, 23:41

Witam.Niestety nie potrafię ci pomóc, ale jestem ciekawy czy grałeś w samego SRP . Świetny mod, grałem w niego i pamiętam, że wywalało na pulpit przy wejściu do lab X-18. Jeśli rozwiązałeś ten problem to napisz.
zebredee11
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 10 Mar 2009, 20:03
Ostatnio był: 15 Wrz 2009, 17:29
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: SRP + AEM + Faction Change and Reset

Postprzez DarkAvenger1989 w 23 Kwi 2009, 09:36

i tu też moje pytanie, jak więlkie rozruby sie dzieją jak naprzykad wolność atakuje powinność, bo jak ich 5 wyskoczy to nuda jak choler* ale jak powiedzmy 20 sie pojawi to jest co robić, gralem w SRP ale Sidorowicz mi zniknąl, niechcialo mi sie grać ponownie więc postanowilem tym razem coś sobie zmiksować i tu tu wlaśnie pojawil sie problem, bo glównie z SRP zalezy mi na wypadach, powinnosc leci na wolnosc, wojsko leje sie ze wszystkimi, bandyci swoje itd. AEM to wiadomo, a FCaR to mozliwość zresetowania statusu, rozwale cala baze wolnosci, pujde do Sidorowicza, resetuje status i nadal sa neutralni,
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
DarkAvenger1989
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 02 Kwi 2009, 14:57
Ostatnio był: 13 Mar 2015, 21:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 1

Re: SRP + AEM + Faction Change and Reset

Postprzez caleb59 w 23 Kwi 2009, 09:58

Nie ma az tak duzych walk (IMO kretynsko by sie gralo gdyby na jednej arenie bylo 20 przeciwnikow ghe)...
Nie potrafie Wam pomoc odnosnie scalenia modow gdyz sam tez nie potrafie scalic AEM z OL 2.2 i musze korzystac z gotowca @Dymitra Izotopa (ktory jest bardzo dobry oprocz dodanego Arsenal Moda ktory mnie osobiscie lekko wkurza chociaz ostatnimi czasy przyzwyczajam sie do niego)...
Maksymalna ilosc przeciwnikow to 12-15 w wojnach frakcji ale wtedy mozesz tylko ogladac sytuacje z "balkoniku" i obstawiac ewentualna wygrana odpowiedniej druzyny...
Co do walk to z reguly mozesz sobie wybrac Ty vs. max. 6 przeciwnikow i zapewniam ze i tak bedzie goraco i ciezko wygrac jesli nie bedziesz odpowiednio "podpakowany"...
Coz to tylko maly mod (majacy za zadanie przedluzyc zywotnosc gry) a arena jest malym pomieszczeniem wiec nie ma co sie spodziewac ogromnych pojedynkow typu 20 na 1 (jednego) bo to bezsens i wiadomo ze takiej rzezni nie da sie przezyc zwazywszy ze wiekszosc przeciwnikow (najemnicy, powinnosc, wolnosc) pojawia sie na arenie w egzoszkieletach z AS-VAL w dloniach lub FT-2000, GP-36 itd. wiec i tak stanowia juz duze wyzwanie i napewno nie bedzie nudno...
Od siebie jak najbardziej polecam - to jeden z tych modow ktore powinny znalezc sie w normalnej wersji gry!
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 20:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: SRP + AEM + Faction Change and Reset

Postprzez DarkAvenger1989 w 23 Kwi 2009, 10:08

w SRP chodzi mi glownie o to czy są zauwazalne wojny frakcji, wolnosc rzeczywiscie wysyla np 15 gosci na powinnosc i jest z kim sie lac, czy tez moze jakchs 3 osci wyskoczy z za krzaka i zanim sie ogarna to juz leza, czy ktos byl przy barierze z monolitem w SRP, i czy nadal jest tylko jedno starcie, tzn wykonasz to jedno zadanie obrony przed monolitem a później tylko mutanty przylaza, bo jak tak to niewarto sie męczyć,

poszukałem pomęczyłem sie i poszło, gra sie włączyła, bęzbłędnie, jak dojde do lab16 czy tam które jest to pierwsze to spróbuje znaleźć problem filmiku i go wyeliminować
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
DarkAvenger1989
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 02 Kwi 2009, 14:57
Ostatnio był: 13 Mar 2015, 21:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 1

Re: SRP + AEM + Faction Change and Reset

Postprzez zebredee11 w 24 Kwi 2009, 18:27

Witam.
Życzę ci powodzenia DarkAvenger1989 w naprawie moda SRP . Nareszcie ktoś kto się na tym zna, zaoferował swą pomoc.
zebredee11
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 10 Mar 2009, 20:03
Ostatnio był: 15 Wrz 2009, 17:29
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: SRP + AEM + Faction Change and Reset

Postprzez DarkAvenger1989 w 24 Kwi 2009, 19:42

moda działa, SRP jest zajebist*, jak wracałem z aprogromu to było ze 20 bandytów, no była taka sieczka, pierwszy mod który zapenił mi takie wrażenia, a co do błędów z filmikami, wszystko działa poprawnie, przynajmniej u mnie, przeszedłem laboratorium x18, to pierwsze w każdym bądź razie, i sam tak z lekkim niepokojem myślałem że kicha a tu surprise, działa, jak należy, jak by ktoś był zainteresowany to postaram sie pododawać jakieś bajery z innych modów, według moich możliwości, i dodam możliwość sprzedaży broni dark stalkerów, a tak swoją drogą to oni są neutralni do bandytów, to też sprubuje zmienić
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
DarkAvenger1989
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 02 Kwi 2009, 14:57
Ostatnio był: 13 Mar 2015, 21:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 1

Re: SRP + AEM + Faction Change and Reset

Postprzez zebredee11 w 26 Kwi 2009, 05:21

Kombinuj DarkAvenger1989. Chętnie zagram w przerobionego SRP. Pobrałem SRP z podanego przez ciebie linka i rzeczywiście działa. Dzięki.
zebredee11
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 10 Mar 2009, 20:03
Ostatnio był: 15 Wrz 2009, 17:29
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości