Oblivion LOST 1.3 - Laboratorium x18 - problem

Było ciemno, wysoki sądzie, twierdziła, że skończyła 18 lat. Naznaczony obudził się z krzykiem.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Oblivion LOST 1.3 - Laboratorium x18 - problem

Postprzez maks1910 w 19 Kwi 2009, 17:57

Witam

Mam problem w laboratorium X18 w modzie oblivion lost 1.3.

Mianowicie nie mogę otworzyć drzwi które się palą.

Tutaj ktoś inny pokazuje że nalezy na końcu zabić kolesia w białym fartuchu.
http://www.youtube.com/watch?v=1LFk8E36lsY

Ja niestety wpakowałem w niego całą amunicję i nadal żyje. Mam wszystkie dokumenty. Jednak nie wiem co zrobić bo żadne ogniste kule nie latają jak w podstawowej wersji.
maks1910
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 19 Kwi 2009, 17:38
Ostatnio był: 10 Sie 2010, 21:21
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Oblivion LOST 1.3 - Laboratorium x18 - problem

Postprzez Vaniol w 19 Kwi 2009, 21:18

Musisz mieć przy sobie jakiś artefakt i wsadzić go do slota tak jak to robisz z bronią. Potem go aktywujesz i gość w fartuchu musi wejść w anomalię którą stworzyłeś. O ile pamiętam ja zrobiłem Wir i padł bez problemu.
Image Image
"And if that is not the best fuckin' example, God HimSelf killed his own motherfuckin' son. So let's sing The Death Song Kids" by Marilyn Manson
Awatar użytkownika
Vaniol
Very Important Stalker

Posty: 536
Dołączenie: 21 Lut 2007, 21:50
Ostatnio był: 19 Sie 2024, 23:11
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 11

Re: Oblivion LOST 1.3 - Laboratorium x18 - problem

Postprzez maks1910 w 19 Kwi 2009, 21:25

Witam

No właśnie ktoś już wspominał że trzeba uaktywnić artefakt. Tylko że ja w ekwipunku i na pasku kombinezonu mam kilka artefaktów.

Nie wiem jak uaktywnić artefakt. Klikam na klawiaturę 7(uruchomienie artefaktu) i nic się nie dzieje. Jak ten artefakt użyć???


Dzięki za pomoc
maks1910
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 19 Kwi 2009, 17:38
Ostatnio był: 10 Sie 2010, 21:21
Kozaki: 0

Re: Oblivion LOST 1.3 - Laboratorium x18 - problem

Postprzez caleb59 w 25 Kwi 2009, 10:17

Po pierwsze stawianie artefaktow w OL 1.3 powodowalo losowe bugtrapy/wykopy na pulpit o czym jest wzmianka np. w Readme od OL 2.1-2.2 dlatego zostalo to usuniete w wersjach 2.1-2.2...
Po drugie wywal te stara wersje i dograj najnowsza OL 2.2 PL...
Po trzecie przywodce karlow da sie rozwalic spokojnie ze zwyklych granatow (zalecam "F1") lub mocniejszej giwery (AK-74 styknie ale lepszy bedzie Abakan) trzeba tylko troche "potanczyc" z nim po pomieszczeniu unikajac jego fal psionicznych i gwarantuje ze bydlak padnie na ryło predzej niz zbiegl swoimi brudnymi kosiorami ze schodow na poczatku walki...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 20:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 26 gości