Autor wypuscil maly update 0.51:
Download (Zapisz element docelowy jako...) - 28 MB:http://www.argus-textures.ru/files/PZon ... es_0.51.7zZmiana:Autor pomylil sie i w wersji 0.5 wlaczyl "szybka kompresje" obnizajac tym samym nieco jakosc tekstur (tyle wywnioskowalem z info na stronie glownej projektu) - zostalo to poprawione w wersji 0.5.1...
----------------------
Autor tego moda musial niestety namieszac - ruski to ruski ale english ogolno swiatowy tez moglby go obowiazywac...
W archiwum znajduje sie folder "textures.ltx" a w nim dwa rozne pliki "textures.ltx" w zaleznosci od upodoban:
- pierwszy "textures.ltx" (w folderze "поверх фотозоны") sluzy do dodania w wypadku uzywania moda Photorealistic Zone (
http://www.fpsbanana.com/skins/57421)
- drugi "textures.ltx" (w folderze "на чистую игру") sluzy do dodania na "czysta gre" bez modow...
Domyslnie w folderze "gamedata" znajduje sie plik "textures.ltx" z folderu "поверх фотозоны" - tak postanowil autor i nie jest to zadna moja ingerencja (czyli jednym slowem uzywajac moda Photorealistic Zone nie musimy nic podmieniac jesli chodzi o plik "textures.ltx" - wystarczy wtedy wypakowac standardowo zawartosc "gamedata" do katalogu z zainstalowana gra i mozna smialo grac!
----------------------
Tak sobie troche pogralem na tych teksturach i powiem jedno - nie widze zadnej roznicy w trybie DX8 (oswietlenie statyczne) oprocz nowego asfaltu w Kordonie:
Byc moze osoby grajace na DX9 (oswietlenie dynamiczne) dopiero zauwaza roznice w grafice...
----------------------
Kolejny UPDATE 0.6:
Download (Zapisz element docelowy jako...) - 10 MB:http://www.argus-textures.ru/files/PZon ... _to_0.6.7zZmiany:1. Relief (ksztalt) tekstur wojskowych typu "Beryl" (domyslam sie ze chodzi o kombinezony) odrysowane recznie zamiast generowane.
2. Poprawiona wizualizacja cial (normalne i "silne") wraz z teksturami i reliefem (ksztaltem).
3. Inne drobne zmiany.
BTW autor moglby nauczyc sie pisac po angielsku bo idzie oszalec tlumaczac te teksty niestety na oko ghe...