przez CLEAR SKYline w 14 Mar 2009, 22:09
Upgrade'y akurat, jak się zorientowałem, nie są straszne. To po prostu .ltx z listą modyfikacji: nazwa skryptu, koszt, zmienione parametry. Config też nie stanowi śmiertelnego zagrożenia. Np. dodając AK 47 kopiujemy plik od 74, czyli najbardziej podobnego modelu, i liftingujemy: położenie na ekranie, parametry. W ShoC nie widziałem masakrycznych różnic, co do danych w .ltx-ach broni, a do niego wyszło parę dobrych modów. Pozostaje jeszcze model. Tu już nie mam pomysłu, co począć. Ewentualnie można by wrzucić istniejący model na warsztat i go zmienić, pozostawiając stare animacje. W przykładowym AK byłoby to wypełnienie kolby, "podkręcenie" magazynka i kilka innych zmian, a animacje zostawić takie same. Jeżeli chodzi o Saigę, to podobny zabieg, tylko że trzeba jeszcze w configu zmienić tryby ognia, typ ognia, nabój i model łuski.
Nie obrażę się, jeżeli ktoś mnie sprostuje (byleby nie było chamskie) gdyż jestem teoretykiem i CS-a jeszcze nie modyfikowałem (może niedługo, jak znajdę czas, coś zrobię) i na gafice 3D nie znam się kompletnie.
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.