mathus92 napisał(a):Rok 2006. Dwadzieścia lat po katastrofie w Czarnobylu ma tam miejsce kolejny wybuch...
Właśnie miałem prosić o takie streszczenie więc dziękuję
.
Wniosek nasuwa się jeden - można łatwo zauważyć, że jedynie fabuła SoC jest potrzebna do napisania streszczenia całej historii a CS był bardzo, ale to bardzo płytkim dodatkiem i zasadniczo brak Szramy nie wpłynął by w żaden sposób na wiedzę o zdarzeniach w Stalkerze. Oczywiście rozczarowania z tym związane pojawiają się w naszych forumowych recenzjach więc nie warto już tutaj tego rozwijać.
ps. Można by jeszcze zrobić piękniejszą rzecz i przy pomocy dużej wersji mapy CSa i małych dymków ze strzałkami rozpisać fabułę na takiej mapie pokazując kierunki działania postaci itp. Wydaje mi się, że to jest do zrobienia.
Odnośnie przyszłości serii...
Żaden prequel czy równorzędna historia nie wchodzi już w grę bo po co mamy po raz kolejny się rozczarować? Dadzą nam 3 dodatkowe misje, garść dodatkowych rozwiązań i tyle samo błędów a fabuła będzie po raz kolejny schematem A->B->C jedynie dotykającym historii Stalkera i nie wnoszącym niczego by ja rozwinąć czy uzupełnić.
Oby twórcy także doszli do podobnych konkluzji.
Jak już to nowy silnik, kontynuacja jednego z prawdziwych zakończeń SoC i chęć całkowitego zakończenia historii Zony (np. zniszczenie laboratorium nie musi prowadzić do zniszczenia Zony - mogą wyniknąć nowe, nie przewidziane zjawiska a słoneczna polana może być chwilowym zauroczeniem, snem).
BelegPz napisał(a):Może to zabrzmi jako herezja ale co myślicie o stalker MMO .
To nie głupi pomysł. Tytuł ma wszystkie cechy potrzebne by zrobić taki strzelankowy MMO. Problem w tym, że twórcy Stalkera by to skopali więc musiała by to zrobić inna firma (lepsza grywalna podróbka niż niegrywalny oryginał).