SaS TrooP napisał(a): I do tego walka jest naprawdę realistyczna. Taka jak w realu. IDEALNA! .
Darth ReX napisał(a):Jemu nie chodzi o AI, tylko o to, co się tobie tak bardzo w broni nie podoba.
kowek napisał(a):SaS TrooP napisał(a): I do tego walka jest naprawdę realistyczna. Taka jak w realu. IDEALNA! .
Nie no... SaS TrooP, myślałem, że się znasz szczerze na realistycznych grach ;p Dlaczego według Ciebie walka jest realistyczna? Przecież AI wszystko psuje- potrafią nas dostrzec nawet w wysokiej trawie, a nawet mają oczy z tyłu czasami (np. gdy jadą samochodem). Dawanie sobie w żyłę i odzyskiwanie od razu całej energii po tym również realistyczne nie jest.
Więc?
SaS TrooP napisał(a):kowek napisał(a):SaS TrooP napisał(a): I do tego walka jest naprawdę realistyczna. Taka jak w realu. IDEALNA! .
Nie no... SaS TrooP, myślałem, że się znasz szczerze na realistycznych grach ;p Dlaczego według Ciebie walka jest realistyczna? Przecież AI wszystko psuje- potrafią nas dostrzec nawet w wysokiej trawie, a nawet mają oczy z tyłu czasami (np. gdy jadą samochodem). Dawanie sobie w żyłę i odzyskiwanie od razu całej energii po tym również realistyczne nie jest.
Więc?
1. Uwierz mi - trawa jest realistyczna. Mam się rozpisać, czy jakieś starcie ASG żebyś wiedział co mam na myśli?
2. Samochód = lusterka.
3. Nie można wprowadzić ultra realizmu, bo to mija się z celem gry. Niektórych rzeczy doświadczysz tylko w realu. Jeśli jednak wprowadzisz takie rzeczy do gry, to cóż - to ją psuje i wbrew pozorom zmniejsza realizm.
Wcześniej zasłynęli w ten sposób, że jako jedyni, którzy grali w betę Operation Flashpoint 2.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość