?????? ????????? ????? 1.5.06.
??????????? ????.
??????????? ???? ?????? 1.5.04 ? 1.5.05 ????? ???????? ? ?????? 1.5.06.
?????????.
- ?????????? ??????, ????? ??????? ????????? ?????? ?? ????? ????? ??????.
- ????????? ?????????? ??????????? ????????? ? ??????? ???????? ?? ?????????.
- ????????? ??????????? ???????? ????? 2? ? ???????? ?????????.
- ????????? ????? ??? ??????? ?????????? ? ??????? ??????????.
- ?????????? ??????, ??????????? ? ?????????? ???????? ????? ?? ?????? (?? ??????????? ????? ? ?????? ? ????????).
- ????????? ?????????? ????? ? ???????? ????????.
- ?????????? ???????? ????? ??????? ??????? ? ???.
- ????????? ??????????? ????????? ????????? ?????????? ???????? ???????, ????? ?????? ??????.
???????:
- ????????? ????????? DX10.1.
- ????????? ??????????? ??? ?????-???????? ???????? ("alpha-to-coverage" ??? DX10.0, ???????? "alpha-to-coverage" ?? DX10.1 ??? ?????????? ??????????????????, ???????????? DX10.1 ?????????? ??? ????? ???????? ????????).
- ???????? ?????, ????? ??????? ??????? ???????? ??? ????? ?? ?????? (??????).
- ????????? ????? ??????? "min/max shadowmap" (?????????? ?????????????? DX10.1 ?? ??????????????? ???????????) ??????????? ?????????????????? ??????? "sunshafts" ??? ??????? ????????? ? ?? ??????? ???????????.
- ????????? ???????? ??????? "sunshafts" ??? DX9.
??????? ????:
- ?????????? ?????????????? ?????? ????????? ? ?????????? ?????.
- ????????? ??????? ????????? ?????????? ?? ???????.
- ???????? ?????????? ??????-????? ??????? (???????????? ???? ???????????? ? ???? ???? online_dump.ltx).
- ????????? ??????????? ????????? ????????? ?????????? (LCtrl +LShift).
Wykaz zmian łatkę 1.5.06.
Zapisane gry.
Zapisane wersje gier 1.5.05 i 1.5.04 będzie działać w wersji 1.5.06.
Zmiana.
- Naprawiono błąd, gdzie ranny dyrygent nie chcesz zachować odtwarzacza.
- Liczba sprzedanych sztuk w nocy na baraholke handlowca.
- Dodano możliwość poprawy ?SVDm 2? z mechaniki ?wolności?.
- Naprawione lotu podczas próby rozmawiać ranni charakter.
- Naprawiono błąd, który powodował, że blokada dla fabuły Amber (nie otwieraj drzwi z bunkra do Sacharowa).
- W wielu handlowcy pieniądze z bandytów.
- Naprawione wysiedlenia mapy wojskowe magazyny w PDA.
- Dodano możliwość ściągania najnowszych ochrony naciskając spację, po śmierci gracz.
Grafika:
- Dodano wsparcie dla DX10.1.
- Dodano wygładzająca Alpha Test obiektów ( "alfa do pokrycia" dla DX10.0, emulacja "alfa do pokrycia" dla DX10.1 w celu zwiększenia produktywności, realizacji oryginalnym DX10.1 dla lepszej jakości).
- Dodano nowy, wyższy poziom jakości cienie od słońca (ultra).
- Nowe techniki "min / max shadowmap" (korzysta z DX10.1 na odpowiednie karty graficznej) zwiększa produktywność efektu "sunshafts" na górę grafiki i wysokiej rozdzielczości.
- Zwiększenie prędkości efektu "sunshafts" na DX9.
Multiplayer:
- Naprawiono wiele lotów z serwera i klienta.
- Wysłano prowadzenie szczegółowych statystyk na serwerze.
- Zmienione zachowanie serwerów internetowych zrzutu (dump okresowo zapisywane w pojedynczym pliku online_dump.ltx).
- Możliwość zmiany układu klawiatury (LCtrl LShift).
Lista zmian wprowadzanych przez Patch 1.5.06.
Zapisy stanu gry.
Zapisy stanu gry z wersji 1.5.04 i 1.5.05 będą kompatybilne z wersją 1.5.06.
Zmiany.
- Poprawiony błąd, kiedy ranny przewodnik nie chce zaprowadzić gracza w żadne z miejsc.
- Zwiększona ilość przedmiotów sprzedawanych u nocnego handlarza na pchlim targu (tak się chyba barachołka po polsku nazywa).
- Dodana możliwość udoskonalania SWDm2 u mechanika ?Wolności?.
- Naprawiony ?wyrzut na pulpit? przy próbie rozmowy z ranną osobą.
- Poprawiony błąd, doprowadzający do blokady przebiegu gry w Jantarze (nie otwierające się drzwi do bunkra Sacharowa).
- Zwiększona ilość pieniędzy pieniędzy handlarza bandytów.
- Naprawione przesuniecie mapy w PDA w magazynach wojskowych.
- Dodana możliwość wczytania ostatniego zapisu poprzez naciśnięcie spacji, po śmierci gracza.
Grafika:
- Dodany suport DX10.1.
- Dodano wygładzanie dla obiektów alfa-testowych ("alpha-to-coverage" dla DX10.0 emulacja "alpha-to-coverage" na DX10.1 w celu poprawy wydajności, realizacja DX10.1 oryginalna na wyższe jakości)
- Dodany nowy, wyższy poziom jakości dla cieni od światła słonecznego (ultra).
- Dodana nowa technika "min/max shadowmap" (wykorzystuje specjalne cechy DX10.1 na odpowiednich kartach grafiki) zwiększa wydajność efektu "sunshafts" na najsilniejszych (topowych) kartach grafiki i na wysokich rozdzielczościach.
- Zwiększona prędkość efektu "sunshafts" dla DX9.
Gra sieciowa:
- Poprawiono dużą ilość wyrzutów w części tak serwerowej jak i klienta.
- Dodano prowadzenie dokładnej statystyki na serwerze.
- Poprawiono zapis dampu-online (cyklicznie damp zachowywał się w jednym pliku online_dump.ltx).
- Dodana możliwość zmiany rozkładu klawiatury (LCtrl +LShift).
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości