[Oblivion Lost]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re:

Postprzez Pogodier w 22 Wrz 2008, 18:35

pop3kpl napisał(a):A tutaj możecie pobrać prace Thorgara połączoną z poprzednimi spolszczeniami. Jest to aktualnie najnowsze i chyba już skończone spolszczenie do OB 2.1.1 Jeżeli już to będą tylko drobne poprawki.

Korzystam z tego spolszczenia. Jest to obecnie najlepsze spolszczenie do wersji 2.1.1? Pierwsza misja w której należy zdobyć dysk od Żwawego ujawnia błąd - dysk posiada błędną nazwę - tak jakby brakowało tekstu. Pozatym jest w miarę dobrze - nie zauważyłem większych problemów z tłumaczeniem (choć było kilka pomniejszych nieprzetłumaczonych) - podziękowania dla autora tego spolszczenia. Muszę jeszcze zapytać czy z tej wersji również ktoś korzysta i jest to najświeższa i najlepsza dostępna wersja tłumaczenia?
Pogodier
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 21 Wrz 2008, 18:08
Ostatnio był: 02 Paź 2008, 20:14
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Shaockgun w 22 Wrz 2008, 19:21

Mam pytanko: jakie mody można fajnie zmiksować z OL2.2, aby powstała super mieszanka?
"Stoi żołnierz na warcie i myśli uparcie:
Co lepsze - dupa, czy żarcie?
I dupa jest dobra,
I dobre jest żarcie,
Ale przeje*ane jest stać na warcie"
Awatar użytkownika
Shaockgun
Stalker

Posty: 141
Dołączenie: 22 Sie 2008, 11:31
Ostatnio był: 01 Gru 2019, 18:19
Miejscowość: z Zadupia Galaktyki
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 11

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Kalma w 22 Wrz 2008, 19:50

caleb59
zedytuj tą linijkę:
scope_zoom_factor = 90
na np:
scope_zoom_factor = 70

Wtedy oko stalkera będzie bliżej szczerbinki i być może nie będzie widać tych prześwitów.
!! Im mniejsza wartość tego współczynnika tym większy zoom!!
Awatar użytkownika
Kalma
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 05 Maj 2008, 13:05
Ostatnio był: 18 Paź 2009, 13:42
Miejscowość: Caliban
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez caleb59 w 22 Wrz 2008, 20:50

Dziekuje @Kalma...
W sumie Twoja rada pomaga ale wtedy wraca zoom w oku Naznaczonego i dziwnie to wyglada - probowalem tez ustawiac te wartosc na odwrot ale to tez nic nie daje - optimum jakie znalazlem to wartosc "50" lecz dziwnie to wyglada:
Image
Nie zebym sie czepial ale jak sie przyzwyczailo przez tyle czasu do FOV 90 to teraz powiem prosto z mostu - brzydko to wyglada na tle innych giwer i w oczy kole!
Z ciekawosci dodam ze mam to samo na podstawce bez mojej jakiejkolwiek ingerencji - Oblivion Lost 2.1.1 oraz na 2.2 bez grzebania w plikach i bez dodawania nowych tekstur rak (dziwi mnie to bo jak gralem jakis czas temu na domyslnym OL 2.1.1 moge reke dac uciac ze tego problemu z kalachem nie mialem!) i nie pomaga usuwanie moda ani reinstalacja calej gry!
Naprawde nie wiem skad i dlaczego nagle takie cos sie zrobilo z ta tekstura AK-74?
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 20:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Przemek77 w 23 Wrz 2008, 06:51

Spolszczenie do OL 2.2.....

Wersja z 2.1.1. działać nie będzie. Dlaczego? Otóż w 2.1.1. zostały przetłmaczone nie tylko pliki z config/text ale i z katalogu scripts. OL 2.2 ma nieco zmienioną konstrukcję skryptów - na przykład komunikaty o wydarzeniach jakie dostajemy w trakcie gry nie są już umieszczone w pliku oblivion_lost.script ale w osobnych skryptach. Tak więc zainstalowanie pełnego spolszczenia spowoduje nie działanie moda.
No chyba, że skopiujemy tylko pliki z config/scripts.

Na pocieszenie dodam, że pracuję nad przystosowaniem spolszczenia z 2.1.1. na 2.2.
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Pogodier w 23 Wrz 2008, 08:47

Grałem przez pewien czas i nie korzystałem ze śpiworu. Ekran zaczął się rozmazywać, więc konieczne jest odespanie. Jeśli będę spał dłużej to kolejne zmęczenie dopadnie mnie później, czy to bez znaczenia ile śpię godzin?
Pogodier
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 21 Wrz 2008, 18:08
Ostatnio był: 02 Paź 2008, 20:14
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez caleb59 w 23 Wrz 2008, 09:48

@Pogodier:
Jesli zmeczenie Cie lapie a nie chcesz korzystac ze spiworu (bo np. nie masz jak w ogniu walki) to miej przy sobie kilka napojow energetycznych - walisz jednego i odechciewa sie spac na jakis czas...
------------------------------------------
Teraz znowu o moim problemie:
No i niestety nic z tego:
Przeinstalowalem sterowniki od grafiki na najnowsze mozliwe - nic...
Przeinstalowalem DirectX na najnowszy mozliwy - nic...
Przeinstalowalem gre + przeinstalowalem patch 1.0004 + doinstalowalem goly (czysty) mod Oblivion Lost 2.2 bez zadnych dodatkow - nic...
Jak celuje normalnie z AK-74 jest OK:
Image
Ale jak strzelam z AK-74 to robi sie ta sama kaszana:
Image
Zauwazylem rowniez ze cos sie zrobilo w menu glownym z buttonem "AMK Options" - wczesniej nazywal sie "AMK Options" a teraz "amk_options" - moze to tez ma jakies znaczenie - btw co bym tam nie wybral gra wyglada tak samo jakby te "AMK Options" przestalo dzialac/odpowiadac/bylo nieaktywne mimo swiezej instalacji:
Image
Szok - przeciez nic nie grzebalem w grze drastycznie - ja tylko podmienialem 1 plik "act_arm_perchatka.dds" w "gamedata\textures\act" odpowiedzialny za wyglad rak...
Wczesniej jak gralem w Oblivion Lost 2.1.1 bez modyfikacji napewno pamietam ze nie bylo tego problemu z AK-74!
Teraz na Oblivion Lost 2.1.1 jest to samo i nie pomaga nawet odinstalowanie calej gry + usuniecie wpisow z rejestru czy tez folderu "STALKER-SHOC" z "Dokumentow udostepnionych"...
Co robic?
Jesli nie sprawi to Wam klopotu moglibyscie u siebie zobaczyc czy macie te same problemy z AK-74 oraz z "AMK Options"...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 20:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez R1FL3 w 23 Wrz 2008, 10:24

Z tym AKS-74 nic na to nie poradzisz, bo został tak stworzony. To normalka w Oblivion Lost. U siebie też tak samo mam i nie narzekam na to.
"AMK Options" masz nieaktywne? Pewnie brakuje jakiegoś pliku.
Image

"Si Vis Pacem, Para Bellum"
Awatar użytkownika
R1FL3
Tropiciel

Posty: 250
Dołączenie: 17 Lut 2008, 22:22
Ostatnio był: 19 Mar 2010, 02:30
Miejscowość: Ośno Lubuskie
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 2

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Przemek77 w 23 Wrz 2008, 10:33

caleb59 napisał(a):Zauwazylem rowniez ze cos sie zrobilo w menu glownym z buttonem "AMK Options" - wczesniej nazywal sie "AMK Options" a teraz "amk_options" - moze to tez ma jakies znaczenie - btw co bym tam nie wybral gra wyglada tak samo jakby te "AMK Options" przestalo dzialac/odpowiadac/bylo nieaktywne mimo swiezej instalacji..

Wygląda na to, jakbyś miał zły plik "string_table_general.xml" - lub nie miał go wcale. Wyrażenie "amk_options" występuje właśnie w tym pliku, i jeśli nie zostanie znalezione program wyświetli samą nazwę wyrażenia (stringu) "amk_options" a nie sam tekst, który ów "string" reprezentuje.
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Pogodier w 23 Wrz 2008, 11:03

caleb59 napisał(a):@Pogodier:
Jesli zmeczenie Cie lapie a nie chcesz korzystac ze spiworu (bo np. nie masz jak w ogniu walki) to miej przy sobie kilka napojow energetycznych - walisz jednego i odechciewa sie spac na jakis czas...

Ok, dzięki za tą podpowiedź. Rzeczywiście napoje energetyczne pomagają na jakiś czas. Zauważyłem, że w pewnym momencie już napój nie pomógł i ciągle mam rozmazany ekran. Muszę skorzystać ze śpiwora. Mam więc pytanie: Czy ilość godzin jaką chcemy spać wpływa jedynie na regenrację zdrowia, czy może wpływa też na to jak długo będzie nasza postać świeża i rześka?
Pogodier
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 21 Wrz 2008, 18:08
Ostatnio był: 02 Paź 2008, 20:14
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez D4Rk w 25 Wrz 2008, 07:46

Tak wpływa na to ile godzin będziesz spał proponuje najpierw zjedzenie jakiejś żywności i spanie 5 godzin.Jak nie weźmiesz żywności to możesz zginąć podczas snu ;)
:

Hihah.... Ale będzie Fajniee!
D4Rk
Stalker

Posty: 75
Dołączenie: 10 Lut 2008, 17:20
Ostatnio był: 18 Wrz 2011, 19:29
Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Zari w 25 Wrz 2008, 13:04

Jest to bardzo wkurzający czynnik. Zjadłem 3 bohenki chleba, 2 puszki i chyba 5 kiełbas i dałem na 5 godzin i padłem z głodu.
QA Analyst w Fool's Theory | W Gamedevie od 2019 roku
The Farm 51 | Intermarum | Fool's Theory
Image
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 604
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: Dzisiaj, 02:28
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 69

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości