Touchdown napisał(a):To, ze THQ sa wydawcami stalkera nie znaczy jeszcze, ze beda trzymac sie tylko jego i jego technologii. UE3 jest bardziej elastyczny od X-Ray; Deffered Shading daje duze mozliwosci, ale stawia tez ograniczenia. Pozwala na renderowanie ponad 100 zródel swiatla w kazdej klatce, ale ma problemy z przezroczystymi powierzchniami, jak równiez z woda (m.in. dlatego w stalkerze nie bedzie zbyt duzo plynów). X-Ray moze sie dobrze spisywac, ale tylko w takich grach, w których jego silne strony beda wykorzystywane na maxa (jak w stalkerze). UE3 moze w wielu kwestiach dawac wieksze mozliwosci.
stalkman napisał(a):Wedlug mnie najlepszymi silnikami graficznymi sa Cry Engine i silnik z gry Riddick.
Silniki te oferuja bardzo ladna grafike i dynamike cieni, a przy tym potrafia generowac duze przestrzenie ( szczególnie Far Cry) praktycznie bez spadku wydajnosci naszego kompa.
Nie wiem czemu wszyscy zachwycaja cie tak silnikiem Half Life 2, przeciez grafika w nim nie jest jakas rewelacyjna, a przy tym na sredniej klasie kompa chodzi tak jak by chcialo a nie moglo :x . U mnie np. Far Cry chodzi rewelacyjnie (na full) i oferuje o wiele wiecej.
Tak samo Doom 3 ta gra jest kompletnie zrypana. Wymagania duze a przestrzenie bardzo male ! I te ciagle doczytywania przy przechodzeniu przez drzwi :evil:
FEAR - no ta gra to jest chyba dla prawdziwych hardkorowców ze sprzetem 4GHz, 2 GB Ram i 2* Radeon X1900
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości