S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Na trzeźwo to możemy dyskutować tylko o ogólnych sprawach, rzekł Naznaczony, wychodząc z baru.

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez Laszku w 17 Wrz 2008, 14:29

Witam!

Mam pytanko: czy jak dołączymy do jakiejś frakcji przejście lokacji typu Limańsk lub Szpital jest łatwiejsze?? Na razie jestem jeszcze w Agropromie i zastanawiam się, czy nie wstąpić do np. Wolności (najbardziej lubię barmana z tej frakcji :D ) zanim ruszę dalej?
I jak się kończą wojny frakcji ????
Laszku
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 15:06
Ostatnio był: 19 Wrz 2008, 18:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez Waluk w 17 Wrz 2008, 14:46

Sprzętem chwalą się osoby o niskiej samoocenie. Takie leczenie kompleksów.

Laszku, właściwie gra nie pozwoliła mi dojść za daleko, ale musisz pamiętać, że jak wybierzesz Wolność, to Powinność stanie się Twoim wrogiem, a powinność ma strzelnicę (czyt. darmowa kasa).
Waluk
Stalker

Posty: 78
Dołączenie: 14 Wrz 2008, 00:00
Ostatnio był: 22 Paź 2008, 01:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez Laszku w 17 Wrz 2008, 15:00

Waluk---> czemu gra nie pozwoliła Ci dojść daleko? Jakiś bug???? Jeżeli chodzi o frakcje to raczej chodziło mi o to jak wygląda koniec wojny. Czy np: jak jestem w Wolności to wykończę Powinnoś i pzejmę ich bazę czy nie?
Napisz, czemu gra nie pozwoliła Ci dojść daleko bo strasznie mnie to nurtuje. Przez instalacje patchów musiałem zaczynać grę 3 razy i nie wyobrażam sobie, że teraz jakiś bug nie pozwoli mi jej skończyć! To by była masakra!!!

Dzieki za odp.

poZdrOwioNkA
Laszku
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 15:06
Ostatnio był: 19 Wrz 2008, 18:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez Waluk w 17 Wrz 2008, 15:07

Pewnie, że bug nie pozwala mi dalej dojść. Zatrzymałem się na Czerwonym Lesie i to koniec mojej przygody na tym patchu, wywala mnie do Windy po około 10 sekundach. Do tego wcześniejszy save'y też się psują, pogram kilkadziesiąt minut i wywala mnie do Windy. Jestem bardzo zawiedziony i teraz czekam na patch który pozwoli mi pograć w tę grę do końca. Niestety na nowym patchu będę musiał zaczynać wszystko od początku, a już spędziłem ogólnie ponad półtorej godziny na strzelnicy.
Waluk
Stalker

Posty: 78
Dołączenie: 14 Wrz 2008, 00:00
Ostatnio był: 22 Paź 2008, 01:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez PoulN w 17 Wrz 2008, 15:16

Microtus napisał(a):Odpowiem: jak ruski ciągnik.
Po co taki post chwalisz się sprzętem? Moim zdaniem nie ma czym.


HollowVooDoo napisał(a):No właśnie, nie ma czym. Bo i tak będzie ci ciąć jak cholera, 10 fpsów to max! Najlepiej kup nowy sprzęt bo na takim złomie sobie nie pograsz ;)



:| Nawet przez mysł mi nie przysło żeby się chwalić :(
Poprostu się zapytałem..., ale to Wy w tym momencie kulturę pokazujecie... :mad:
Swoją droga "jak ciągnik - to raczej chyba pod DX9 chodzić nie powinien"

Ale co tam, będzie cięło to się GTX`a 280 kupi -> teraz się pochwalę :idea:
A WAM radzę zaopatrzyć się w odrobinę dystansu...
Ostatnio edytowany przez PoulN 17 Wrz 2008, 15:25, edytowano w sumie 2 razy
PoulN
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 08 Lut 2008, 13:15
Ostatnio był: 18 Gru 2008, 15:02
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez dorian w 17 Wrz 2008, 15:20

Waluk napisał :

Sprzętem chwalą się osoby o niskiej samoocenie. Takie leczenie kompleksów.


, a już z kolei nie chwalą się na ogół ci, co nie mają czym, tylko jęczą jaka to gra jest gówniana, bo im nie idzie ( skoro już tak podchodzić do sprawy...) :mad:

Microtus :

Po co taki post chwalisz się sprzętem? Moim zdaniem nie ma czym.

Koleś jedynie napisał jaki ma sprzęt i czy mu pójdzie, a już go złośliwie napadli... :mad:, a wystarczyło po koleżeńsku odpowiedzieć, że pójdzie, bo pójdzie i tyle.
Trochę więcej luzu...
P.S. Mnie właśnie też pójdzie :P
Ostatnio edytowany przez dorian, 17 Wrz 2008, 15:24, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez HollowVooDoo w 17 Wrz 2008, 15:24

Tylko ze takie pytania są zbędne, bo wystarczy spojzeć na minimalne wymogi ;) z tyłu pudełka bądź z jakieś strony.
Awatar użytkownika
HollowVooDoo
Tropiciel

Posty: 207
Dołączenie: 20 Lip 2008, 22:09
Ostatnio był: 11 Lip 2021, 21:50
Miejscowość: Zona,Wysypisko
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez PoulN w 17 Wrz 2008, 15:30

Pudełka jeszcze nie ma bo kurier jedzie ;)

Co do wymagań oficjlanych DX9+
To zdaje się, ze była mowa o:
> X2 6000 lub > C2D 6750
> 8800GT
> 3Gb RAM`u

Zresztą co racja to racja - moja maszynka do najnowszych nie należy,... GTX 280 i było już na czasie ;)
A tak na stan obecny jeżeli mówimy o wymierności luczbowej - to 15.500pkt w sMarku06 robi.

ps. przeważnie gram w max 1280x1024 lub nawet 1024x - więc Tutaj też wymagania są względne.
Jak że mi się chce śmiać z ludzi - którzy pokupywali LCD 22` lub nawet 32` oraz Hi-End`owe karty i chwalą się że mają 30fps :o -> CRT Rullezz!
Ostatnio edytowany przez PoulN, 17 Wrz 2008, 15:37, edytowano w sumie 1 raz
PoulN
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 08 Lut 2008, 13:15
Ostatnio był: 18 Gru 2008, 15:02
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez Laszku w 17 Wrz 2008, 15:37

Waluk----> hmm... trochę mnie zmartwiłeś, ale mam nadzieję że mi się uda dojść do końca (musiałem zaczynać grę 3 razy - instalacja patchów mnie do tego zmusiła i jak okaże się że jakiś bug uniemożliwi mi przejście gry to normalnie powiesze się za ZIOBRO).
Miałem podobny problem jak Ty, tylko mi gra wywalała się do Windy jak przeszedłem z Bagien do Kordonu - po około 30 sek. wykrzaczało się i to samo działo się jak próbowałem wgrać sejwa z Kordonu. Problem załatwiło wczytanie ostatniego sejwa z Bagien. Od tamtej pory ani razu gra się nie zawiesiła (istny cud!!!!).
Może bugi pojawiają się jak dołączy się do Wolności lub Powinności????
Laszku
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 15:06
Ostatnio był: 19 Wrz 2008, 18:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez turbosqel w 17 Wrz 2008, 15:40

ja zaczne na nowo gre i sprobuje postawic sie przeciwko frakcji czystego nieba ... ciekawe co sie stanie dalej :P
Awatar użytkownika
turbosqel
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 10 Wrz 2008, 19:54
Ostatnio był: 02 Cze 2010, 10:06
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez Purek w 17 Wrz 2008, 16:42

Nie da sie byc przeciw Czystemu Niebu, chyba ze bedziesz w nich nawalac, ale wtedy nie wejdziesz do Kordonu.
Powodzenia :wink:
"Przybyli, zobaczyli, dostali wpie*dol" tekst Bandyty S:CS
Purek
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 09 Wrz 2008, 15:55
Ostatnio był: 21 Paź 2008, 19:07
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - temat ogólny

Postprzez turbosqel w 17 Wrz 2008, 17:01

no moze na poczatku ... ale jak juz droga sie zrobi , to wtedy mozna im troche wkopac . ciekawe czy ma to wplyw na koniec gry
Awatar użytkownika
turbosqel
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 10 Wrz 2008, 19:54
Ostatnio był: 02 Cze 2010, 10:06
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 1 gość