Widac, ze to NIE dx8, do takiego stwierdzenia mozna sie posunac. Tak naprawde, to nie ma na tych screenach zbyt wiele dx9. Jest funkcjonujacy Deffered Shading... i praktycznie tyle. To jakas pierwotna wersja X-Ray dx9, wlasciwie to przymiarki do dx9 (nawet The Toughest Enemy byl w wersji pre-alpha renderu dx9, a co dopiero to), bo oprócz DS nie ma nic szczególnego; cos jak demonstracja renderu opartego na DS. Cienie na budynkach wygladaja bardzo wiarygodnie, ale cienie postaci nie sa chyba nawet dynamiczne (tylko takie jak w dx8). Swinki w ogóle nie maja zadnego bump-mappingu, przynajmniej tak wygladaja. Otoczenie wyglada w tej kwestii lepiej, ale Parallax Mappingu tu nie ma; widac to na sciance z okraglymi otworami, tuz nad spluwa stalkera na drugim obrazku; cien pada tak jak na zwykla teksture, z PM powinien dopasowac sie do nierównosci tekstury [zalacznik].
Ale co nalezy zaliczyc na plus, screeny wywolaly pozytywne reakcje (a tak w ogóle to wygladaja calkiem niezle). Zdaje mi sie, ze obecny render bedzie co najmniej zadowalajacy.