przez freakXP w 13 Wrz 2008, 03:42
Poszukaj info o 'gamedata.zip' w google. Crack albo patch wyciął monit, też miałem ten problem na 1.5.04.
Apropo - patch nie naprawia wszystkich problemów, ale te najważniejsze i krytyczne tak, że grę da się w miarę komfortowo ukończyć. Np. przy przeprawie z posterunku (po przygodzie w piwnicy z bandytami) Powinności do GBP z Powinnościowcami tegoż posterunku, gdy wypada skaczący krwiopijca z kamuflarzem i roznosi pierwszego stalkera, to nagle się coś chrzani, pijawka stoi niewidzialna przy zwłokach, nie można jej zabić, a P. oczywiście nawalają w nią ze wszystkiego co mają po ręką. Dalej musimy biec do południowej bazy sami jak palec i takoż zmierzyć się ze stadem snorków, czyt. w pojedynkę :\. Czasami neutralni albo przyjacielscy stalkerzy w jakiejś bazie robią się wrodzy, trzeba ich wtedy ubić jak nikt nie widzi - niestety to pogarsza dyplomację z daną frakcją. Na szczęście to się zdarza w ramach tzw. jednej drużyny (przywódca + 2-4 stalkerów). W Agropromie musiałem rozwalić przewodnika (!), sprzedawcę (!!! - wylazł ze stoiska) - i strażnika przy drzwiach do głównego budynku - który mi w je w jakiś sposób zamknął - oni akurat byli w tej "nieprzyjaznej" grupie. Na szczęście potem się wszyscy respawnują i jest git.
Jedna rada - nie zapisujcie stanu gry w Instytucie Agroprom w bazie Powinności, zwłaszcza czy przede wszystkim w budce gościa od strzelnicy, na strzelnicy czy przy strzelnicy, bo Wam gra nie odczyta sejwa i się będzie non stop wywalała.
Apropo - gra robi auto-savy około 1.30 w nocu czasu gry.