[ABC Inferno] Piekło na ziemi

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez CLEAR SKYline w 30 Sie 2008, 17:00

HT możesz wyłączyć w pliku db.script, a po lataniu po portalach budzisz się w Prypeci i wracasz do gry.
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Reklamy Google

Postprzez pop3kpl w 30 Sie 2008, 19:21

Wystarczy, że tą linijkę:
-- Horror Time, spawn mutants during night time. (yes/no)
horrortime = "yes"

Zmienie na "no" i już nie będzie HT ?
pop3kpl
Stalker

Posty: 130
Dołączenie: 03 Cze 2008, 15:37
Ostatnio był: 22 Sty 2022, 14:27
Kozaki: 0

Postprzez The Witcher w 30 Sie 2008, 19:28

Tak.
The Witcher
Legenda

Posty: 1176
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 29 Wrz 2024, 18:10
Ulubiona broń: --
Kozaki: 329

Postprzez CLEAR SKYline w 30 Sie 2008, 19:33

wiedźmin napisał(a):Tak.

Nie zmęczyłeś się?

Jeżeli nie chcesz całkiem usunąć, to możesz zmniejszyć ilość zomboli, to samo w przypadku Blowów, jakby co.
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez Wilczarz w 03 Paź 2008, 19:51

Stworzyłem 2 mody do ABC INFERNO:
Brak limitu czasu w questach: Klik
Niezniszczalne pancerze (również te specjalne tj. te z maskami gazowymi itp.): Klik

Wkrótce dodam też mod na niezniszczalne bronie. Pozdrawiam.

Zgodnie z obietnicą:
Niezniszczalne bronie: Klik
"To have accuracy and agility
In a battle
Keep your rifle, soldier
as you keep your life"
Awatar użytkownika
Wilczarz
Stalker

Posty: 111
Dołączenie: 21 Maj 2008, 22:13
Ostatnio był: 29 Kwi 2015, 08:39
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 1

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez fifiasek15 w 09 Lis 2008, 20:07

Po pierwsze: Wilczarz, link na brak limitu czasowego zdechł. Daj nowy bo mi zależy :)
Po drugie: Którą linijkę w którym skrypcie trzeba poruszyć by pojawił się ten debeściak carbonoro czy jakoś tak
Image
Image
Awatar użytkownika
fifiasek15
Stalker

Posty: 94
Dołączenie: 28 Paź 2008, 19:31
Ostatnio był: 01 Kwi 2010, 14:15
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez dorian w 13 Lis 2008, 16:26

Mam pytanie,
Zacząłem grać ponownie w Inferno, wszystko pięknie jest tylko, czy może wiecie jak w plikach gamedata i których zmienić odporność np. bandytów na kulki, bo walę do nich z chasera i to w czachę, a oni na ogół przyjmują 2, nieraz 3 strzały i dopiero padają :(
Na klatę to jeszcze powiedzmy, ale strzał w bańkę to na ogół w 99/100 przypadkach = kaplica, a ze strzelby i z bliska to właściwie powinno łeb urwać (to byłby bajer, co...).
Oczywiście zmiana w opcjach gry z mistrz na niższą nic nie daje.

Edit:

Ściągnąłem tego moda j/w zapodanego przez messiah'a parę postów wcześniej, czyli właśnie ABC Inferno PL. i idzie bardzo ładnie, są fajne blowouty i w ogóle, ale jestem na Wysypisku i jak do tej pory to jakby mutantów za mało było :(
Pojawiły mi się tylko dziki, dość spore hordy psów i jeden snork i to wszystko :( A gdzie reszta mutantów jak łażące zombie, izlomy, nibypsy i cała reszta o pijawkach nie wspominając ? Kiedyś już raz zacząłem grać w Inferno i jeszcze w Kordonie było tego towarzystwa sporo, a tu jak na razie nic, ale może tamto to inna wersja była, czy jak?
Jak coś wiecie to dajcie znać, czemu tych mutków tutaj tak mało :)
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez Wilczarz w 18 Lis 2008, 21:30

Brak limitu czasowego:
KLIK

Dorian, to po prostu losowość. Nic nie poradzisz.
Ostatnio edytowany przez Wilczarz, 18 Lis 2008, 23:02, edytowano w sumie 1 raz
"To have accuracy and agility
In a battle
Keep your rifle, soldier
as you keep your life"
Awatar użytkownika
Wilczarz
Stalker

Posty: 111
Dołączenie: 21 Maj 2008, 22:13
Ostatnio był: 29 Kwi 2015, 08:39
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 1

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez dorian w 18 Lis 2008, 22:31

Dzięki Wilczarz.
Próbuję właśnie ściągnąć No time Limit moda z linku co teraz zapodałeś i też nie działa :(
Wyświetla się: not found on serwer :(
A przydałoby się to.
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez Silent Assassin w 18 Lis 2008, 22:33

Dorian,

Na pewno działa. Po prostu sprawdź... usuń /url w linku.
Silent Assassin
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 22 Wrz 2008, 21:40
Ostatnio był: 19 Lis 2009, 14:41
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez dorian w 18 Lis 2008, 22:39

No i w końcu poszło jak usunąłem ten "/url" tak jak powiedziałeś, zaraz bedę testował :D
Dzięki

Edit:

No i dupa, wykaszania do pulpitu jak wczytuje sejwa, czy nawet jak dam na nową grę :(
Zresztą próbowałem wcześniej modyfikować ten plik wedle tego jak doradzał bufi wczesniej, ale było dokładnie tak samo = kiszka.
Nic to, w końcu nie ma z tym aż takiej tragedii :)
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez GoldiX w 22 Sty 2009, 20:46

czy to jest jakiś bug czy tak powinno być, że jeżeli przechodze koło jakiegoś stalkera (nie zawsze) to umiera on kiedy ja nawet go nie dotkne to jest troche dziwne.... wina to moda , blowoutów, czy może jeszcze czegoś innego proszę o pomoc gdyż zginoł mi jeden kolo co daje niezłą misje :/
Image
Awatar użytkownika
GoldiX
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 10 Sty 2009, 01:30
Ostatnio był: 25 Lut 2012, 15:17
Miejscowość: Kordon
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości