[Oblivion Lost]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez CLEAR SKYline w 21 Sie 2008, 19:48

Te paski są odzwierciedleniem parametrów zapisanych w configu, więc jak najbardziej, z tym że sporo zależy od amunicji lecz te dwa modele używają tej samej.
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Reklamy Google

Postprzez -f- w 21 Sie 2008, 20:02

To ktoś ostro dał ciała... ;-)
Btw. jak wchodzę do baru, jest jakaś możliwość żeby zdechło/zamieniło się w zombie jak najwięcej duciarzy? Fajne bronie zostawiają. :-)
-f-
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 12 Sie 2008, 18:49
Ostatnio był: 05 Wrz 2008, 16:01
Kozaki: 0

Postprzez Crisu w 21 Sie 2008, 21:32

Ukazał się Oblivion Lost 2.2...
Z tego też powodu zaktualizowałem pierwszy post w wątku.
Wielkie podziękowania dla R1FL3.

- - -

S.T.A.L.K.E.R. - Oblivion Lost (by OLP Team)

Lead scripter: Kanyhalos
Scripts, configs: Atrocious
Sounds: Darius6

Testers: Wolfehunter, Ceano, nandersen, Lucian04, V-Storm

****************************************************
S.T.A.L.K.E.R. - Oblivion Lost
****************************************************
-------------------------------------------------------------------------------
General Information
-------------------------------------------------------------------------------
Type.................: mod for Stalker - Shoc 1.0004 and 1.0005
Platform.............: Windows XP
Languages............: english WW and US
-------------------------------------------------------------------------------
Release Notes:
-------------------------------------------------------------------------------

S.T.A.L.K.E.R. OBLIVION LOST 2.2

What is the purpose of this mod?

The purpose of this mod is to get closer to the old Oblivion Lost, and give the best performance possible, while implementing the best mod features:

Total freeplay, modified A-Life, reality enhancement, better AI, faction wars with cooperative gameplay.

It is recommended to play in HELL difficulty!
This mod works properly only with 1.0004 and 1.0005 patch!
Although the 1.0005 version is working with the 1.0006 patch as well, but that is just an MP Patch.

-------------------------------------------------------------------------------
INSTALL NOTES
-------------------------------------------------------------------------------

How to install?

1. You need to download the version which you would like to play. There are separate downloads, one for 1.0004 and one for 1.0005, but there are no feature differences, the patch compatibility is the only reason. I decided to release 2 versions, so you don't need to install any patches, just the whole pack.

2. You must delete everything from the previous versions, and install a clean Oblivion Lost 2.2 without any side-mods!

3. You should edit the fsgame.ltx and at the gamedata line change both variables to true (one of them is already true)

4. Copy the content of the package to your Stalker gamedir (if you don't have a gamedata folder, don't worry, this mod will create it)

5. Read this info!

6. YOU MUST START A NEW GAME!!!

--------------------------------------------------------------------------------
CHANGELOG OF OL2.2
--------------------------------------------------------------------------------

COOPERATIVE FACTION WARS
After you complete the main story and go back from the Chernobyl NPP, you are able to join any faction. You can join factions at Pripyat trader, Military trader in Chernobyl, Lukash, Voronin, Sakharov, Barkeep. Of course, you can't join every faction - it's well-balanced and fits into the game.
If you join a faction, they will be friendly toward you. If you kill 2-3 stalkers from your faction, then the faction will be hostile toward you.
Though you can repair your broken relations through Sidorovich, Barkeep, and the Pripyat trader, it costs a huge amount of money.
You can hire all NPCs who are friendly. There is a dialog that appears, where you can ask him to follow you, or suggest him to wait here. You can even say that you don't need his help anymore, and he'll go away. You can't hire quest NPCs and faction leaders, nor snipers or guards.
There is a team coordinator NPC marks, so if you want to give a different command, then you have to ask one NPC only, not all of them, and they'll do the same. It's very useful for large groups.
The NPCs follow you to other levels, too, but their transition is a bit slower than yours, because they must take the path between the two levels.
Please be patient with them, it's not a long time, only 10-15 in-game minutes.
Sometimes they are a bit slower if they are going to the Bar from Garbage, and if you are going to Dark Valley from Cordon, they'll arrive from Garbage, and they won't follow you to underground levels. If the NPC doesn't follow you immediately, don't blame him, he will, he just may be busy with something else, but don't worry, it's rare.
When NPCs are in the "follow me" state, they don't loot corpses and don't collect items from the ground. If you tell them to "wait here", they will start to loot.
They don't loot stashes, only corpses and lying items.
All other NPCs are always looting if they are not in combat mode.
So the main purpose is that you can join any faction, hire the members, and lead against the enemy, even with huge groups; there is no limit on how many NPCs you can hire, but they need to have medkits, otherwise they won't accept your suggestion until you give them medkits.
Cooperative NPCs will heal you if you get wounded.
The interactive message system fits into your actual faction, for example if you are Bandit, then the Duty won't send you messages.
Added a Merc trader and a Bandit trader, but they appear only if you join them.

Authors: Kanyhalos, Red75, Atrocious
Coop dialogs thanks to dezodor, Don Reba, BAC9-FLCL
Dialog manager thanks to NatVac

CHANGED A-LIFE AFTER TRUE ENDING
After you complete the storyline, the A-Life will be changed.
As time progresses, NPCs' ranks increase, and they'll become veterans, masters, and so on.
You'll be able to meet highly skilled NPCs in certain levels (for example veteran and master bandits advancing from Dark Valley, Exo and Seva loners in Cordon, etc.). They also have very good equipment, for example you may meet enemies in earlier levels with LR300, AS Val, etc. Their goodies are random, so now you can forgot about the usual stalkers with novice suits and sawn-off shotguns.
You can meet certain factions anywhere you go, but it's balanced. There will be a lot of unexpected situations, and probably most of them will be dangerous.
It depends on which faction you are in. NPCs looking for artifacts and doing transmutations, using GPS markers, although you won't see this, but you can loot them from corpses or buy from NPCs if they sell it.

I would note that the autoquests have been disabled, and most of them turned into normal side-quests.

Authors: Kanyhalos, Iwer, ClaySoft'65

Credits:
Coop Mod (thx for Red75)
Marauders scheme (thx for Red75)
Iwer's Un-Life Mod (thx for Iwer)
Faction change and reset (thx for Atrocious)
New blowout sound (thx for dezodor)
Changes in the medic scheme (thx for Artos)
Autoquest convertation (thx for NatVac)

Big thanks for Servalion about reporting the issue of May 31, when the blowouts and the faction wars events stopped working in some cases. It's been fixed.

-------------------------------------------------------------------------------
SPECIAL THANKS AND GREETINGS TO:
-------------------------------------------------------------------------------
xStream, NatVac, BAC9-FLCL, Dezodor, Barin, V-Storm, Saint Stan, Allianxor, MarteenDee, ClaySoft'65, Don Reba, FFxSTALKERx, Pixel, Fatrap, Wolfehunter, Bangalore, Lucian04, Atrocious, Dev1ce, KnifeInFace, DEXXX, nandersen, Dada4, EggChen, ZEN, Ab@ddon, LLSNeitrino, Hectrol, Fredy, Fulcrum, Xarvius, Ceano
-------------------------------------------------------------------------------
IMPORTANT CONTROLS
-------------------------------------------------------------------------------

You can enter vehicles with "F" button, and Turn on the Engine with whatever button you set in the options/controls menu.

If you enter the BTR with "F" button, press the "L" button to open the windows.

-------------------------------------------------------------------------------
IMPORTANT ISSUES
-------------------------------------------------------------------------------
Be very aware when you drive vehicles. Especially at night considering that anomalies will change their positions after blowouts.
If a Whirlgig anomaly throws you up with a car, then it's recommended to jump out of it. The anomalies are deadly.
You should protect Kruglov/Semenov in Yantar carefully, because sometimes the Zombified Stalkers get out from the factory to kill you, and the ecologist isn't afraid of them.
When you obtain quests in Army Warehouses between the Duty and the Freedom, do not shoot first, otherwise the whole faction will try to kill you.
Sometimes the Protect the Border quest can be funny, because sometimes a few loners or mutants block the way of the Monolith forces.
If the Monoliths don't want to start the raid, then you should shoot them first and they'll start the offense.
It's recommended to have a suit which has good telepathy protection, because the controllers are dangerous. Be aware of them.
Do not use the side-gates in Pripyat stadium when you enter into it the first time, use the main gate as usual, there is no cutscene, just continue your way on foot towards the NPP.
Do not look for artifact activation feature, I took it out, because it didn't work well with the dynamic anomalies system and the anomaly evasion.
The blowout at NPP Stancia2 is very dangerous. You should get to the Sarcophagus as soon as possible if you are to survive.
The last portal in the NPP Stancia2 teleports the actor to the court where you can meet the main boss enemy.
And you can go back to the previous levels in the same way you arrived on your own feet, you can see the positions of the level changers on the PDA Map.
The game is open-ended, so you can forget about the "Game Over". There is no final movie, the end of the storyline has been changed, because in this mod the Zone doesn't come to its end, there is no green around you, Marked One now know he is Strelok, and he still wants be stalker, and he goes back from the NPP and continues his business.
Although a lot of weapons were added to the game, you can't buy most of them from the traders, you need to find them elsewhere.
The alcoholism feature has been turned off, because of the so-called poisonous attack, you can re-enable it in olp_mod.script if you want to back that.
You can carry heavy weapons, Minigun, PKM, MG3 with exoskeleton equipped only.

-------------------------------------------------------------------------------
CUSTOMIZATION
-------------------------------------------------------------------------------
You can customize some settings in olp_mod.script, you can enable or disable some features by setting them to true or false. The radio chat in the Bar, you can revert back the vanilla music, and you can turn off the respawn in the underground labs and in the NPP, or re-enable the alcoholism feature, or disable the day-night cycle anomaly behaviour.
Detailed comments inside the script in english.
You can also enable the join factions feature at the beginning, look into the faction_change.script, there is a variable allow_fc_at_sidorovich, set it to true, but that's untested and I am not going to fix its bugs, please don't ask me if you set it enabled, I won't answer.
------------------------------------------------------------------------------

DOWNLOAD OL 2.2 dla 1.0004

DOWNLOAD OL 2.2 dla 1.0005
Ostatnio edytowany przez Crisu, 21 Sie 2008, 22:35, edytowano w sumie 1 raz
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez CLEAR SKYline w 21 Sie 2008, 22:32

@ -f- Możesz ich zabić, a potem skoczyć do Barmana i zresetować status, jak masz kasę. Jeżeli nie masz, dołącz do Ecoludków (Wolność i Powinność przyjażni) i zatrudnij wszystkich możliwych ludzi w Barze i jazda do Magazynów. Jak zabiją Ci wszystkich, to zabierasz Wolnościowców i spowrotem. Mówię Ci : Ubaw po pachy, i to za darmochę, a w dodatku zbierasz broń.

@ C17 Wkradł Ci się mały chochlik: w linkach masz zły opis drugiego: 1.0004 miast 1.0005.

Zgnębiłem gnoja i uciekł. xD -C17
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Postprzez -f- w 22 Sie 2008, 03:07

Już obcykałem, co ich tak zabija. Mogę tym czymś "sterować" (łazi za mną ;-D), ale to długo trwa i z zombiaków jak zauważyłem nie zawsze wypada to co powinno. Znacznie lepiej wyszła zabawa w hitmana/bonda, tzn. dokupienie silencera do AK i rozwalenie praktycznie wszystkich w barze (poza ludkami od których są questy, lub są z nimi związani :-D). Tym oto sposobem, nikt mnie nie atakuje, zarobiłem całkiem sporo i mam fajne jak na ten etap bronie. ;-)
-f-
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 12 Sie 2008, 18:49
Ostatnio był: 05 Wrz 2008, 16:01
Kozaki: 0

Postprzez Messiah w 22 Sie 2008, 10:56

-f- napisał(a):Już obcykałem, co ich tak zabija. Mogę tym czymś "sterować" (łazi za mną ;-D), ale to długo trwa i z zombiaków jak zauważyłem nie zawsze wypada to co powinno. Znacznie lepiej wyszła zabawa w hitmana/bonda, tzn. dokupienie silencera do AK i rozwalenie praktycznie wszystkich w barze (poza ludkami od których są questy, lub są z nimi związani :-D). Tym oto sposobem, nikt mnie nie atakuje, zarobiłem całkiem sporo i mam fajne jak na ten etap bronie. ;-)


ja jeszcze nie bylem w x18, a do Agropromu poleciałem z Vintarem xD :D :P

Wystarczy mały trik :wink:

@Cristo

Link do tych modów był parę stron wcześniej xd za późno ;D
Awatar użytkownika
Messiah
Tropiciel

Posty: 338
Dołączenie: 20 Sie 2008, 20:44
Ostatnio był: 22 Lip 2013, 23:47
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 3

Postprzez Michu w 22 Sie 2008, 11:36

Czyli co, tylko w tej wersji 2.2 da się dołączyć do każdej frakcji ?. Ja chcę dołączyć na 2.1, ale mogę tylko wolność/powinność. Da się jakoś do innych :C ?.
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Tawariszcz?

Postprzez Shaockgun w 22 Sie 2008, 11:42

Witam,

mam pytanko związane z OL. A mianowicie: na stronie 69 tego wątku gościu o ksywie "-f-"
napisał, że po uleczeniu Mole'a pojawiła się opcja, żeby ten mu towarzyszył. Czy chodzi tu o to, że ów Mole chodzi za nami i praży do najbliższych wrogów? Możemy z nim iść, gdzie chcemy? Czy taki trick można powtórzyć na innych stalkerach w OL? Bardzo mnie to zainteresowało, proszę o odpowiedź :wink:
"Stoi żołnierz na warcie i myśli uparcie:
Co lepsze - dupa, czy żarcie?
I dupa jest dobra,
I dobre jest żarcie,
Ale przeje*ane jest stać na warcie"
Awatar użytkownika
Shaockgun
Stalker

Posty: 141
Dołączenie: 22 Sie 2008, 11:31
Ostatnio był: 01 Gru 2019, 18:19
Miejscowość: z Zadupia Galaktyki
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 11

Postprzez R1FL3 w 22 Sie 2008, 11:46

Tak, możesz podejść do prawie każdego stalkera i zagadać go i w opcjach rozmowy będzie taki tekst (zależy od wersji językowej gry, ale ja podam przykład z angielskiej wersji, bo mam taką wersję gry): "Would you like to raid with me? It's too dangerous to go alone" (jakoś tak to leci). Minusem tego jest, że NPC nie pójdą za tobą do podziemii i jak przechodzisz między poziomami, to będziesz musiał poczekać, bo oni chodzą okrężnymi drogami.
Ostatnio edytowany przez R1FL3, 22 Sie 2008, 12:59, edytowano w sumie 1 raz
Image

"Si Vis Pacem, Para Bellum"
Awatar użytkownika
R1FL3
Tropiciel

Posty: 250
Dołączenie: 17 Lut 2008, 22:22
Ostatnio był: 19 Mar 2010, 02:30
Miejscowość: Ośno Lubuskie
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 2

Postprzez Shaockgun w 22 Sie 2008, 12:07

No to fajowsko, na takie rozwiązanie czekałem. Co prawda zainstalowałem sobie już wcześniej ten mod, ale jakoś nie zauważyłem tej opcji w czasie rozmów.

Skoro jesteśmy już przy tej sprawie, to czy ziomek wejdzie do naszej bryki? I czy można weryfikować jego ekwipunek (tzn. dać mu gnata, pancerz)? I czy gość będzie chodził za nami, dopóki zostanie zabity lub powiemy mu "goł ałej" ?

Sory, że zadaje tyle pytań na minutę, ale już mam takiego dałna :D

Tiaa... -C17
"Stoi żołnierz na warcie i myśli uparcie:
Co lepsze - dupa, czy żarcie?
I dupa jest dobra,
I dobre jest żarcie,
Ale przeje*ane jest stać na warcie"
Awatar użytkownika
Shaockgun
Stalker

Posty: 141
Dołączenie: 22 Sie 2008, 11:31
Ostatnio był: 01 Gru 2019, 18:19
Miejscowość: z Zadupia Galaktyki
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 11

Postprzez Wołk w 22 Sie 2008, 12:19

A ja mam bardzo często Zwarcia... przeżyłem już 4 :D spałem po 5 h...i tak codziennie w nocy jest zwarcie. Trochę dziwne... wg. mnie za często są to emisje...
Awatar użytkownika
Wołk
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 20 Sie 2008, 23:06
Ostatnio był: 01 Sty 2009, 02:06
Miejscowość: Kordon
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Postprzez Messiah w 22 Sie 2008, 12:57

Shaockgun napisał(a):No to fajowsko, na takie rozwiązanie czekałem. Co prawda zainstalowałem sobie już wcześniej ten mod, ale jakoś nie zauważyłem tej opcji w czasie rozmów.

Skoro jesteśmy już przy tej sprawie, to czy ziomek wejdzie do naszej bryki? I czy można weryfikować jego ekwipunek (tzn. dać mu gnata, pancerz)? I czy gość będzie chodził za nami, dopóki zostanie zabity lub powiemy mu "goł ałej" ?

Sory, że zadaje tyle pytań na minutę, ale już mam takiego dałna :D

Tiaa... -C17



o.O

Werbować możesz tylko przyjaciół, i to też nie wszystkich :wink:

A ja mam pytanie:

Zauważyłem, że wojsko jest do mnie nastawione neutralnie, słyszałem gdzieś (na forum chyba) że można do nich dołączyć, i że mają swojego handlarza
Gdzie ten handlarz?

I mam drugie pytanie, w opcjach dołączania do frakcji, nie mam textów tylko nazwy skryptów :| \

Co zrobić, aby te texty były po angielsku/polsku?
Awatar użytkownika
Messiah
Tropiciel

Posty: 338
Dołączenie: 20 Sie 2008, 20:44
Ostatnio był: 22 Lip 2013, 23:47
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 3

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości