Pisałem o tym już na forum, ale postanowiłem się dopisać do wątku tutaj, ze względu na fachowość porad. Według mnie czymś bardzo podnoszącym realizm w grze byłoby stosowanie zamiast apteczek, (jeszcze z tym skrótem klawiaturowym, no tragedia), stymulantów bojowych, podnoszących na chwilę życie, a potem gdy przestaną działać, zabierających je. Zaś apteczka służyłaby do przywracania życia trwale, ale bardzo powoli ( zrobienie tego jest akurat proste). Dodatkowo, ale to juz w sferze marzeń genialna byłaby opcja by używanie apteczki było oddzielną animacją (była taka piękna opcja w Call of Cthulthu : Dark Corners of Earth) trzeba było się gdzieś schować, usiąść, otworzyć apteczkę, wyciągnąć bandaże, zabandażować, wziąć pigułki przeciwbólowe, ranę odkazić i to wszystko w normalnym czasie gry, co znaczy że w tym czasie mógł cię ktoś postrzelić. Używanie stymulantów w czasie walki, które mają tylko chwilowe działanie byłoby bardzo realistyczne ("Paragraf 78"), moim zdaniem. Można byłoby np. zamienić bandaże na tą nową rzecz, rolę tamowania krwi powinna przejąć apteczka (nie wyobrażam sobie opatrywania w ciągu sekundy głowy np. przy jednoczesnym strzelaniu z kałacha
).