executor napisał(a):i jeszcze jeżeli można to żeby drzwi u grubaska na samym począdku gry można było odrazu otwierac, nie słuchając jego gadania.
closed = false
locked = true
closed = true
locked = false
da sie zrobić tak żeby można było kupić jakiś pojazd np u grubego i gdy kupimy spawnowal by sie np przed wejsciem do bunkra
Missile napisał(a):executor napisał(a):i jeszcze jeżeli można to żeby drzwi u grubaska na samym począdku gry można było odrazu otwierac, nie słuchając jego gadania.
Otwórz plik esc_trader_door w config/scripts i zmień
- Kod: Zaznacz wszystko
closed = false
locked = true
na
- Kod: Zaznacz wszystko
closed = true
locked = false
Nie jestem pewien, ale chyba tak to się robiło.da sie zrobić tak żeby można było kupić jakiś pojazd np u grubego i gdy kupimy spawnowal by sie np przed wejsciem do bunkra
Tak, funkcją create poprzez skrypt/spawn. Ale jest z tym dużo roboty i to już jest wyższa szkoła jazdy.
[ph_door@locked]
locked = false
[ph_door@locked]
locked = true
[logic]
active = ph_door@closed
[ph_door@closed]
closed = true
locked = false
on_use = ph_door@open %-esc_close_door%
snd_open_start = trader_door_open_start
snd_close_start = trader_door_close_start
snd_close_stop = trader_door_close_stop
[ph_door@open]
closed = false
locked = false
on_use = ph_door@closed
on_info = {+esc_close_door} ph_door@closed
snd_open_start = trader_door_open_start
snd_close_start = trader_door_close_start
snd_close_stop = trader_door_close_stop
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości