Dobra, jeszcze zobaczymy jak zrobimy te blowy
Mam pytanie:
Czy jest ktoś na forum potrafiący zrobić nowe artefakty? Przydało by się kilka. Mamy 3 nowe anomalie:
Tornado
Dymna
Toksyczna
Gdybyśmy chociaż do 2 z nich zrobili po 2 artefakty - czyli łącznie 4 - to byłoby super. Jeśli już ktoś by wiedział jak to zrobić to potem starczy tylko pomysł jakie zrobić. Oto moje propozycje:
Artefakty Tornada:
1. Lupa:
+ 18% Prędkość
- 20% Wytrzymałość
Cena: 2000 Rubli
Opis: Brzydki, okrągły artefakt powstający w Tornadzie. Zwiększa szybkość, z jaką się poruszamy. Efektem ubocznym jest mniejsza wytrzymałość.
Szarawy przedmiot podobny do Ognistej Kuli. Można by nawet dać mu jej model OGF.
2. Mentan:
+23% Prędkość
+ 25% Wytrzymałość
Cena: 4000 Rubli
Opis: Pół okrągły artefakt o metalicznym połysku. Wytwarza go Tornado pod wpływem działania anomalii elektro. Dzięki temu nie tylko zwiększa prędkość poruszania się, lecz także wytrzymałość. Dosyć ciężko go znaleźć.
Szaro - biała kula bazująca na modelu Świecidełka.
Artefakty Anomalii Toksycznej:
1. Rubid:
- 450% Krwawienie
- 10% Radiacja
- 35% Wytrzymałość
Cena: 3500 Rubli
Opis: Ładny, pomarańczowy artefakt o dziwnym kształcie. Usuwa z ciała napromieniowanie i co niezwykłe, tamuje krwawienie. Bardzo pożądany przez naukowców, którzy chcą wyjaśnić to zjawisko.
Podobny do Śluzu, tylko, że pomarańczowy.
Artefakty Anomalii Dymnej:
1. Stopa
+ 7% Zadrapanie
+ 2% Nakładka kuloodporna
+ 15% Radiacja
Cena: 5000 Rubli
Opis: Niezwykle rzadko spotykany artefakt. Wytwarzany przez Anomalię Dymną na mocno napromieniowanych terenach. Tworzy wokół ciała niewidzialną powłokę, którą ciężko jest przegryźć i przestrzelić.Zdobycie go graniczy z cudem, jednak jeśli już komuś się to uda musi liczyć się z olbrzymią dawką promieniowania.
Bazujący na modelu Jeżowca, tyle, że żółto-zielony.