[S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled] Pogoda bez prognozy

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez rychu4pl w 21 Kwi 2008, 18:41

krótko. Próbowałem połączyć moda OLP i SWO zgodnie z instrukcja zawartą w modzie Trojanucha, ale nie wyszło. W załączniku treść errora.
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
rychu4pl
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 25 Sie 2007, 00:41
Ostatnio był: 04 Maj 2008, 16:11
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez trojanuch w 21 Kwi 2008, 21:40

Wygląda na to, że instrukcja która napisałem jest do zmiany - jestes koejną osobą, która ma problemy.

Spróbuj dokładnie następującą kolejność:

clear Stalker 1.0005 >> OLP 1.3 >> OLP 1.3.3 update >> S.W.O.v2.2: #shared >> #optionals: #FDL >> #FDL: base >> #FDL: #darker_nights >> #FDL: #full user.ltx >> #addons >> OLPv1.3.3_comp_pack: #FDL


(niektóre kroki mogą się różnić w zależności od twoich wyborów.
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Postprzez rychu4pl w 21 Kwi 2008, 23:56

Trojanuch jesteś wielki. Działa. Btw. wiem przez co gra crashowała : mam angielską wersje gry i ściągnąłem sobie gamedaa.db9 z wersji polskiej i to było przyczyną wykrzaczania się moda ;]

Ok. nie radze jeszcze wgrywać moda sound overhaul
rychu4pl
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 25 Sie 2007, 00:41
Ostatnio był: 04 Maj 2008, 16:11
Kozaki: 0

Postprzez trojanuch w 23 Kwi 2008, 15:55

S.W.O.v2.2.1 w sieci!

Witam,

Właśnie wstawiłem mały upadete do wersji 2.2. Oto changelog:

v2.2.1
- poprawione timingi deszczu dla AMK comp-pack
- naprawiony AMK comp-pack dla Static Lighting (thx to aydin)
- naprawione ogg comments dal dźwięków piorunów autorstwa Hectrol'a (thx to Shadow State)
- zmieniony timing zachodu śłońca - 'prawdziwa' noc zaczyna się później (thx to Eric the fish)
- dodane presety config'u dla Sky4CE

A oto pierwszy z link:

S.W.O.v2.2.1 UPDATE

Pozdrawiam!
Ostatnio edytowany przez trojanuch, 23 Kwi 2008, 19:50, edytowano w sumie 1 raz
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Postprzez Keldorn WistBlade w 23 Kwi 2008, 19:41

#2_-_Sky4CE_MOD_v1.77\#config presets\#both_disabled


Ten konfig za co podpowiada ? jeśli mogę wiedzieć bo:

DoF - jest od tego zjawiska oddalenia, chyba :P
MBlur - od rozmycia podczas poruszania :)

dobrze kumam.
Awatar użytkownika
Keldorn WistBlade
Tropiciel

Posty: 257
Dołączenie: 28 Wrz 2007, 10:44
Ostatnio był: 14 Cze 2023, 12:36
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 9

Postprzez trojanuch w 23 Kwi 2008, 19:49

#both_disabled - oba efekty wyłączone

A nazwy efektów - dokładnie tak jak napisałeś.

Pozdrawiam!
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Postprzez trojanuch w 07 Maj 2008, 17:08

S.W.O.v2.2.2 w sieci!

Witam,

Właśnie wstawiłem skumulowany (zawierający poprawki z wersji 2.2.1) upadete do S.W.O.v2.2. Oto changelog:

v2.2.2
- poprawione timingi deszczu dla 'standardowej wersji SWO oraz dla OLP comp-packa
- dodany comp-pack dla OLP (Oblivion Lost) v2.0
- dodany przycięty pakiet tekstur Nuclear Spring v1.0 (by SoundPath) - tylko tesktury roślin, gruntu i niektórych materiałów
- dodane shadery Sky4CE v1.78

A oto pierwszy z link:

S.W.O.v2.2.2 UPDATE

Pozdrawiam!
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Postprzez Keldorn WistBlade w 07 Maj 2008, 17:40

Sorki trojanuch za zawracania tak często tyłka ale co to jest za konfig: #Sky4CE_vanilla w twoim nowym update 2.2.2
Awatar użytkownika
Keldorn WistBlade
Tropiciel

Posty: 257
Dołączenie: 28 Wrz 2007, 10:44
Ostatnio był: 14 Cze 2023, 12:36
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 9

Postprzez bufi w 07 Maj 2008, 17:44

Keldorn WistBlade napisał(a):Sorki trojanuch za zawracania tak często tyłka ale co to jest za konfig: #Sky4CE_vanilla w twoim nowym update 2.2.2

Zgaduję, Vanilla jak sama nazwa wskazuje, jest to wersja waniliowa, czyli
oryginalna, nie przerabiana taka, jaką stworzył autor tego moda. A reszta są to poprzerabiane wersje z różnymi opcjami. Np. DoF_and_mblur, Only_mblur, itd.

Pozdrawiam
Image
Awatar użytkownika
bufi
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 21 Kwi 2008, 17:11
Ostatnio był: 13 Mar 2016, 01:40
Kozaki: 0

Postprzez trojanuch w 07 Maj 2008, 19:34

Dokładnie tak jak napisał bufi - [#Sky4CE_vanilla] to oryginalny config shaderów Sky4CE v1.78.

Pozdrawiam!
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Postprzez Vegger w 07 Maj 2008, 23:04

Dobra. Super fajnie, ale "trojanuch" proszę cię, powiedz mi, dlaczego nie ma w twojej nowej wersji moda 2.2 możliwości gry z FDL Float 32 ?? Dla mnie granie w S.T.A.L.K.E.R.A. bez Float 32 to nie jest granie, bez Float 32 ja już nie wyrabiam...po prostu gra wygląda bosko. Klimat jest wtedy dla mnie 10x lepszy niz w zwykłej wersji FDL.
Oto dowód:
1. Podstawowa wersja S.T.A.L.K.E.R.A., zero modów....
Image
Image
2. S.T.A.L.K.E.R. z zainstalowanymi takimi modami:
- S.W.O.v2.1 (w tym float 32)
- S.H.A.R.P.E.R.
- kilka pomniejszych modów jak oryginalne nazwy broni itp itd
- ostatecznie na tej mieszance grałem w Priboi Story.
Image
Image
3. Oblivion Lost z twoim modem S.W.O.v2.2., S.H.A.R.P.E.R.EM oraz czymś jeszcze, ale nie wartym uwagi.
Image

Dla mnie ewidentnie gra wygląda bajecznie na 2 obrazku. Dla mnie to po prostu cud, miód i orzeszki :) Czy jest może jakaś możliwość w wersji S.W.O.v2.2.2 włączenia float32 ?
Vegger
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 07 Kwi 2008, 20:28
Ostatnio był: 06 Kwi 2009, 21:30
Kozaki: 0

Postprzez trojanuch w 08 Maj 2008, 10:20

Ładne screeny :)

Robienie wersji pod Float32 wymaga dość znacznych przeróbek w samym kodzie pogody (a co za tym idzie w lightboxach) - kolory światła, nieba, cieni etc. muszą być przerobione, ponieważ Float32 zmienia sposób w jaki zachowuje się światło w grze.

IMO - gra nie jest warta świeczki, namęczyłem się z tym do wersji 2.1 ale do 2.2 już mi sie po prostu nie chciało, tym bardziej, że wyszły nowe shadery Sky4CE, które są bardziej zaawansowane technologicznie i dają kilka fajnych efektów (DoF, POM), a co ważniejsze nie ingerują w zachowanie światła.
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 3 gości