[Innovation Mod]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu nowego tematu, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

Wybierz nazwę dla moda

Ankieta zakończyła się 03 Maj 2008, 17:40

Innovation Mod = Inno-MoD
44
71%
Gatean Mod - od s
9
15%
BSM - Bold Stalker Mod
8
13%
BIM - Bold Innovation Mod
0
Brak głosów
McMoD
1
2%
 
Razem głosów : 62

Postprzez pripyat w 06 Maj 2008, 00:22

Obojętnie czym :P
Ważne by system operacyjny a więc i programy audio miały
zainstalowany koder ogg.Vorbis
Ja używam do Stalka NeroWaveEditor.
Awatar użytkownika
pripyat
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 15 Cze 2007, 10:30
Ostatnio był: 21 Lip 2024, 00:03
Miejscowość: Enklawa wolnych Stalkerów w GruCity
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Reklamy Google

Postprzez Towarzysz Lenin w 06 Maj 2008, 13:51

Ja wszystko edytuję Audacity. I nie mogę znaleźć tam odpowiednich funkcji! Pisze tlko : .ogg vorbis, mono, 44100Hz, 16 bit; nie wiem tylko gdzie ustawić to mono 0.1 i to jakieś 60kbps, jakim programem to robić?

Towarzysz Lenin
Wygnany z Zony

Posty: 409
Dołączenie: 25 Sie 2007, 18:15
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 23:41
Miejscowość: Pokój 771.
Kozaki: 0

Postprzez Crisu w 06 Maj 2008, 14:53

Ja używam GoldWave. Tam masz takie ustawienia.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Kalma w 06 Maj 2008, 16:50

Tak sobie myślę (jeśli się nie spóźniłem się z tym myśleniem :D ) czy w Dolinie Mroku
można dać kilka snorków i stworzeń typowo bagiennych koło tego jezorka, jakąś skrytkę pod mostem :wink: i 2 burery buszujące naprzeciwko fabryki Dzika?
Uderzaj szybko i niespodziewanie. Atakuj bez ostrzeżenia. I zawsze pamiętaj, że wojnę łatwo jest wygrać, kiedy przeciwnik nie wie że walczy.
Awatar użytkownika
Kalma
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 05 Maj 2008, 13:05
Ostatnio był: 18 Paź 2009, 13:42
Miejscowość: Caliban
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Postprzez Crisu w 06 Maj 2008, 16:59

Można wszystko. Ja natomiast myślałem nad większą ilością Poltergeistów - bo przecież w grze jest ich zaledwie kilka, a na zewnątrz grasuje tylko jeden.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Missile w 06 Maj 2008, 17:14

Niestety- nie wiem jak po rusku się nazywa poltergeist. Bez tego go nie dodam.
A koło tego jeziorka grasują Zombie i Izlomy. Myślałem o snorkach, jednak wybrałem (nie wiem czy słusznie) właśnie te potwory.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Kacperxy w 06 Maj 2008, 17:18

Co do Easter Egg'ów, to czy można by było zrobić parę nawiązań do Polski?(kto grał w Wiedźmina wie o co chodzi). Np. na czołgu w bazie wolności dać napis "Rudy 102" itp.
Awatar użytkownika
Kacperxy
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 18 Sie 2007, 15:52
Ostatnio był: 03 Maj 2020, 00:58
Kozaki: 0

Postprzez Kalma w 06 Maj 2008, 17:34

Oto mój skromny kawałek doliny mroku... :)
http://img357.imageshack.us/my.php?imag ... otsve8.jpg
Oczywiście do tego zombiaki i i inne ścierwo :wink:
Uderzaj szybko i niespodziewanie. Atakuj bez ostrzeżenia. I zawsze pamiętaj, że wojnę łatwo jest wygrać, kiedy przeciwnik nie wie że walczy.
Awatar użytkownika
Kalma
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 05 Maj 2008, 13:05
Ostatnio był: 18 Paź 2009, 13:42
Miejscowość: Caliban
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Postprzez Crisu w 06 Maj 2008, 17:44

Tak, dobrym pomysłem jest danie ma całej (no, może nie dosłownie całej) mapie Rodentów.
Gnojki występują w dużych grupach, łatwo je ubić i nie zadają dużych obrażeń.

Dlatego też fajnie by było, gdyby faktycznie występowały w dużych ilościach bo mając Saigę aż miło się do nich sadzi.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Kalma w 06 Maj 2008, 17:58

Ciekawi mnie czy da się "zaprogramować" to ścierwo żeby stadem po 10, 20 osobników atakowało mięsacze lub inne tego typu gatunki gdy poczują się zagrożone lub wejdą im na terytorium.
Wie ktoś?
Uderzaj szybko i niespodziewanie. Atakuj bez ostrzeżenia. I zawsze pamiętaj, że wojnę łatwo jest wygrać, kiedy przeciwnik nie wie że walczy.
Awatar użytkownika
Kalma
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 05 Maj 2008, 13:05
Ostatnio był: 18 Paź 2009, 13:42
Miejscowość: Caliban
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Postprzez Crisu w 06 Maj 2008, 18:02

Oczywiście, że można. Ale z tym do speca - Missile'a.
Ja znam tylko teorię.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Missile w 06 Maj 2008, 18:04

Kalma napisał(a):Ciekawi mnie czy da się "zaprogramować" to ścierwo żeby stadem po 10, 20 osobników atakowało mięsacze lub inne tego typu gatunki gdy poczują się zagrożone lub wejdą im na terytorium.
Wie ktoś?


Da się - wystarczy ustawić odpowiednie stosunki "międzymutantowe" i spawnować w odpowiednim miejscu grupkę mutantów. Zresztą popatrz na trailer - widać tam walki kotów ze szczurami itd. Już to osiągnęliśmy - mamy nieustanne bitwy mutantów. Jest tak jak w realu: koty walczą ze szczurami i psami, itp.

Oczywiście, że można. Ale z tym do speca - Missile'a.

Czuję się zaszczycony ;)

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości