[Innovation Mod]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu nowego tematu, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

Wybierz nazwę dla moda

Ankieta zakończyła się 03 Maj 2008, 17:40

Innovation Mod = Inno-MoD
44
71%
Gatean Mod - od s
9
15%
BSM - Bold Stalker Mod
8
13%
BIM - Bold Innovation Mod
0
Brak głosów
McMoD
1
2%
 
Razem głosów : 62

Postprzez Kalma w 05 Maj 2008, 18:54

A w Agropromie będą czekać jakieś "ekstra" niespodzianki" ?
Typu: pijawa w tunelu po prawej od wejścia lub kilku smażymóżczków do odstrzału? (czyt: Zombiech :) )
Uderzaj szybko i niespodziewanie. Atakuj bez ostrzeżenia. I zawsze pamiętaj, że wojnę łatwo jest wygrać, kiedy przeciwnik nie wie że walczy.
Awatar użytkownika
Kalma
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 05 Maj 2008, 13:05
Ostatnio był: 18 Paź 2009, 13:42
Miejscowość: Caliban
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez Ivari w 05 Maj 2008, 19:12

Te ikonki stworzeń na mapie wyglądają tragicznie, i są zbędne.
Awatar użytkownika
Ivari
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 24 Sty 2008, 22:19
Ostatnio był: 22 Sie 2015, 14:28
Miejscowość: Warschau
Kozaki: 0

Postprzez Crisu w 05 Maj 2008, 19:14

Ale to jest tylko mapka pokazowa, gdzie co jest. Nie będzie tak w grze.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Bartas w 05 Maj 2008, 19:15

Ivari, gdyby ich nie było nie wiedziałbyś gdzie są jakie mutanty, a przez to cały sens dawania tej mapy nam do oglądnięcia byłby bez sensu...
//
Cristo szybszy
Image
Bo inne horror-mody to chu*nia...
Wyjdzie jak go skończę
Awatar użytkownika
Bartas
Stalker

Posty: 189
Dołączenie: 21 Paź 2007, 19:13
Ostatnio był: 24 Cze 2011, 19:07
Miejscowość: Dolina Mroku
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 2

Postprzez Ivari w 05 Maj 2008, 19:20

Aaah, już myślałem że tak będzie w grze ;)

To by było głupie... I skończmy OT, ok?-C17
Awatar użytkownika
Ivari
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 24 Sty 2008, 22:19
Ostatnio był: 22 Sie 2015, 14:28
Miejscowość: Warschau
Kozaki: 0

Postprzez Missile w 05 Maj 2008, 20:55

Muszę Was poprosić o pomoc. Gdy próbuję przejść z Wysypiska do Baru to podczas wczytywania, na synchronizacji wywala mnie do pulpitu. Log:
FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\agroprom_tasks.script:73: attempt to index field 'actor' (a nil value)


stack trace:


Pisze tam o pliku script "agroprom_tasks". Tyle, że ja tego pliku nawet nigdy nie edytowałem i nie mam go w gamedacie. Wie ktoś o co chodzi?

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Crisu w 05 Maj 2008, 20:59

Jedyne, co mogę Ci teraz powiedzieć na ten temat to zadania w Agropromie.
To pewnie wiesz sam. Próbowałeś coś robić w tej lokacji już?

- - - - -

Hmm... Pytanko - zrobiliście już pliki intro?
Wiesz, te ukazujące lokację podczas jej wczytywania.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Adriano w 05 Maj 2008, 21:04

Intro jest zrobione xD a co do tego errora to niewiem czy to nie jest związane z zadaniami z Agropromu, po nich mamy się skierowac do baru ... :D

ps. wątek podwieszony :P
Image
Awatar użytkownika
Adriano
Stalker

Posty: 71
Dołączenie: 23 Mar 2008, 15:08
Ostatnio był: 29 Paź 2015, 23:42
Miejscowość: Bar
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Postprzez barin w 05 Maj 2008, 21:32

Missile napisał(a):Muszę Was poprosić o pomoc. Gdy próbuję przejść z Wysypiska do Baru to podczas wczytywania, na synchronizacji wywala mnie do pulpitu. Log:
FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\agroprom_tasks.script:73: attempt to index field 'actor' (a nil value)


stack trace:


Pisze tam o pliku script "agroprom_tasks". Tyle, że ja tego pliku nawet nigdy nie edytowałem i nie mam go w gamedacie. Wie ktoś o co chodzi?


Otwórz plik agroprom_tasks.script przejdź do funkcji (która sprawdza czy masz przy sobie dokumenty z Agropromu) have_quest_case_02(task, objective) i zmień ją tak by wyglądała następująco:

Kod: Zaznacz wszystko
function have_quest_case_02(task, objective)
  if db then
    if db.actor then
      return db.actor:object("quest_case_02") ~= nil
    else
      return false
    end
  else
    return false
  end
end


Powinno działać chociaż nie testowałem tego.
barin
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 31 Sty 2008, 07:03
Ostatnio był: 07 Gru 2010, 22:15
Kozaki: 7

Postprzez Missile w 05 Maj 2008, 21:37

Bardzo możliwe, że to pomoże. Próbowałem wejść do Baru nie mając dokumentów i nie będąc w Agropromie - po prostu mam sposób jak tam się dostać nie robiąc tych zadań. Dla zainteresowanych: stajemy przed samą bramą, którą pilnuje powinność na wysypisku i cały czas naciskając "F" poruszamy się w lewo i prawo. Po jakimś czasie brama się otworzy.
Zaraz wypróbuję zrobić to, co powiedziałeś i powiem, czy się udało.
//
Barin: działa! Po raz kolejny niezwykle mi pomogłeś ;) Dzięki wielkie. Mogłem sobie spokojnie obejrzeć jak wyszedł Bar nie przechodząc Agropromu :-) A wyszedł bardzo fajnie, zresztą sami zobaczycie na kolejnym trailerze.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez pripyat w 05 Maj 2008, 23:45

Missile :p
Co to dźwięku ...
Nic prostszego...
Bierzemy VirtualDub-a,demuxujemy kawałek audio z fragmentu I'm Legend gdy Smith śpi z psem w wannie..
Dalej np. w Nero Wave Editor zmieniamy koder na ogg. w mono i powiedzmy 32kHz próbkowanie i jakieś 128kbps
save , podmieniamy za audio walki w prypeci..
i gitara!
Awatar użytkownika
pripyat
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 15 Cze 2007, 10:30
Ostatnio był: 21 Lip 2024, 00:03
Miejscowość: Enklawa wolnych Stalkerów w GruCity
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Postprzez Polski zolnierz w 06 Maj 2008, 00:00

Czyli rozumiem, że trzeba ściągnąc tego VirtualDaba , zdemuxowac (?) I poźniej to już tylko koder zmienic na .ogg?
PS: Sory za offtopa, ale moge sobie zmienic na format .ogg takim Ogg Dropem ?
"Prawda wyłania się tak samo niespodziewanie jak deszcz popromienny Czarnobyla"
Awatar użytkownika
Polski zolnierz
Tropiciel

Posty: 376
Dołączenie: 01 Sie 2007, 13:59
Ostatnio był: 04 Kwi 2011, 09:37
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość