[Innovation Mod]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu nowego tematu, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

Wybierz nazwę dla moda

Ankieta zakończyła się 03 Maj 2008, 17:40

Innovation Mod = Inno-MoD
44
71%
Gatean Mod - od s
9
15%
BSM - Bold Stalker Mod
8
13%
BIM - Bold Innovation Mod
0
Brak głosów
McMoD
1
2%
 
Razem głosów : 62

Postprzez pripyat w 04 Maj 2008, 17:19

Screen z minigunem pochodzi z alfy...
Awatar użytkownika
pripyat
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 15 Cze 2007, 10:30
Ostatnio był: 21 Lip 2024, 00:03
Miejscowość: Enklawa wolnych Stalkerów w GruCity
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Reklamy Google

Postprzez Pogan w 04 Maj 2008, 17:26

jestem za ester eggami sorry za bledy pisze z komorki bo na lapku mnie wyrzuca forum
Image
Pogan
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 29 Sty 2008, 21:22
Ostatnio był: 12 Lut 2021, 02:24
Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Postprzez barin w 04 Maj 2008, 17:34

Missile napisał(a):Sęk w tym, że nie znam zbyt dobrze angielskiego i gdybym im wysłał prośbę naszpikowaną błędami to mogliby mnie uznać za jakiegoś niedorozwiniętka.


Tym nie powinieneś się przejnować. Po prostu piszesz e-mail do jednego z autorów moda z pytaniem czy możesz wykorzystać część tego moda. Jeśli nie otrzymasz odpowiedzi po powiedzmy tygodniu, wtedy wykorzystujesz to co chciałeś z tego moda i dajesz informacje w creditsach kto jest autorem. Albo możesz też zapytać na forum w wątku poświęconym danemu modowi - np. na gsc.

Missile napisał(a):OL w połowie oparty na AMK?Jedyne, co ma z AMK to SleepMod.


LOL, OL to jeden wielki modpack zawierający najlepsze ficzery z amk jak i innych modów

Missile napisał(a):Zresztą w ogóle żadnych creditsów nie będzie. W Readme i opisach moda na stronach będzie napisane, kto moda tworzył.


Bardzo złe podejście jeśli wzorujecie się na jakimś modzie i szczególnie wtedy, gdy wykorzysujecie jakieś pliki z innych modów to dobrze jest o tym wspomnieć w readme. Po to jest właśnie tak zwane "credits". Poza tym jeśli ktoś poświeca swój czas i daje wam pomysły dobrze jest również o tym wspomnieć, chociaż podziękować.
Ostatnio edytowany przez barin 13 Maj 2008, 20:32, edytowano w sumie 2 razy
barin
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 31 Sty 2008, 07:03
Ostatnio był: 07 Gru 2010, 22:15
Kozaki: 7

Postprzez Towarzysz Lenin w 04 Maj 2008, 17:48

Jeju, człowieka 2 dni nie ma na forum a tyle się dzieje. I co? Muszę krytykować. Tekstura żołnierza - brak słów. Armia to nie najemnicy i mają chodzić w Dubokach, bądź ewentualnie jakimś innym kamuflażu używanym przez Siły Zbrojne Ukrainy, a nie w jakichś czarnych kombinezonach. Wykonanie solidne, ale jak mówię, dla najemników. Poza tym - ma być innowacyjnie? To niech blowouty nie spawnują podobnie jak we wszystkich innych modach hord mutantów. Radiacja i powstające anomalie wystarczają. Myślałem Missile, że co do tego się dogadaliśmy. Liczyłem, że nie ma to być kolejny mod na podbijanie poziomu trudności :/, jak widać coraz częściej się przeliczam. Z dobrych wiadomości, nowe dźwięki powstają jak grzyby po deszczu.
EDIT: mundury wojsk Ukrainy:
Jasny dubok
[url=http://www.general.uwa.edu.au/~mdzimins/camo/easteurope/ukrainianwoodlanddark.jpg]Ciemny
dubok[/url]
Brązowy dubok
Dubok miejski
PCKO, eksperymentalny ukraiński flecktarn
[url=http://www.geocities.com/canuck_infantry/Ukraine_Border_Troops_Woodland.JPG]Kamuflarz
Straży Granicznej[/url], Zastosowany chyba dla specnazu w Stalkerze.

Towarzysz Lenin
Wygnany z Zony

Posty: 409
Dołączenie: 25 Sie 2007, 18:15
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 23:41
Miejscowość: Pokój 771.
Kozaki: 0

Postprzez Nurek w 04 Maj 2008, 19:33

Towarzysz Lenin napisał(a): To niech blowouty nie spawnują podobnie jak we wszystkich innych modach hord mutantów. Radiacja i powstające anomalie wystarczają.


Wiesz bez mutantów to blowouty bedą smętne, posieje trochę promieniowaniem i tyle. Ale to juz wasza sprawa jako twórców moda.
Chciałbym jeszcze wam przekazać jedną uwagę. Bardzo czesto w róznych modach spotykam rzeczy które są zmodowane "na siłę". Nowe tekstury, które tak w zasadzie są starymi tylko wyostrzonymi, albo w innym kolorze, hud przerobiony tak że nie wnosi absolutnie nic nowego, a jedynie przesuwa rzeczy z góry na dół i z prawa na lewo itp. - sztuka dla sztuki, zrobione tylko po to zeby pokazac że ja to potrafię zmienić. Wygląda to zwykle sporo gorzej od oryginału, rzadko kiedu lepiej.
Przykładem niech bedzie Horror in Chernobyl - mod o wielkim potencjale, ale jak widzę kolorowe nibypsy i paskudne kombinezony to przeciez wygląda ochydnie. Dla mnie jako gracza nie jest ważne to jaką na sobie bandyta/zołnierz będzie miał kurtke. Duzo bardziej od nowej kurtki wolałbym żeby przeciwnik uzył granatu, apteczki kiedy trzeba, jak będzie ich kilku to żeby próbowali mnie okrążyć itp.
Nowe bronie równiez sa fajne ale pod warunkiem że są to bronie silne, inaczej każdy weźmie broń do ręki, strzeli parę razy i wróci do swojego ulubionego Windoreza albo FN200. Dlatego nowa broń musi byc porównywalna do tych najlepszych dostępnych, inaczej nikt ich nie będzie używał dłużej niz chwilę.
Nie chciałbym żebyscie to odebrali jako wtrącanie się w wasze sprawy, to po prostu parę uwag z punktu kogos kto na pewno zagra w waszego moda
Nurek
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 09 Lut 2008, 14:59
Ostatnio był: 27 Wrz 2023, 22:17
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 1

Postprzez Towarzysz Lenin w 04 Maj 2008, 19:34

Z tymi dźwiękami mamy buga:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : ovi->channels==1
[error]Function      : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line          : 71
[error]Description   : Invalid source num channels:
[error]Arguments     : d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\anomaly\blowout.ogg
 

stack trace:

Dałem na mono i częstotliwość jak w innych stalkowych dźwiękach, ale gdy dochodzi do zwarcia wyskakuje bug.
Ostatnio edytowany przez Towarzysz Lenin, 04 Maj 2008, 20:26, edytowano w sumie 1 raz

Towarzysz Lenin
Wygnany z Zony

Posty: 409
Dołączenie: 25 Sie 2007, 18:15
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 23:41
Miejscowość: Pokój 771.
Kozaki: 0

Postprzez Bartas w 04 Maj 2008, 19:55

Nurek, jeżeli takie sprawy z teksturami i HUD-em cię nie kręcą to je po prostu usuń, nie widzę tutaj żadnego problemu. Jeżeli dodajemy bronie, to dla urozmaicenia rozgrywki, nie jest powiedziane, że musi to być super broń o nie wiadomo jakich parametrach. W HiC HUD nie miał NIC wnosić, tylko usunąć wskaźnik widoczności i hałasu. Szukasz dziury w całym...
I w tym modzie także nowa broń ma być urozmaiceniem, a nie wciskaniem na siłę, że ta nowa broń MUSI wam przypaść do gustu, to samo z teksturami i innymi dodatkami. To tyle ode mnie w tej sprawie.

Towarzyszu, mam nadzieję, że sobie poradzisz z tymi dźwiękami.
Image
Bo inne horror-mody to chu*nia...
Wyjdzie jak go skończę
Awatar użytkownika
Bartas
Stalker

Posty: 189
Dołączenie: 21 Paź 2007, 19:13
Ostatnio był: 24 Cze 2011, 19:07
Miejscowość: Dolina Mroku
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 2

Postprzez Crisu w 04 Maj 2008, 20:42

Czy na pewno dźwięki wyglądają jak poniżej?

.ogg Vorbis, 44100Hz, 60kbps, 0.1 mono
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Nurek w 04 Maj 2008, 21:13

Bartas01 napisał(a):Nurek, jeżeli takie sprawy z teksturami i HUD-em cię nie kręcą to je po prostu usuń, nie widzę tutaj żadnego problemu. Jeżeli dodajemy bronie, to dla urozmaicenia rozgrywki, nie jest powiedziane, że musi to być super broń o nie wiadomo jakich parametrach. W HiC HUD nie miał NIC wnosić, tylko usunąć wskaźnik widoczności i hałasu. Szukasz dziury w całym...

Rozumiem ze jestes autorem tego moda więc się burzysz. Ale skoro nic nie wnosił to po co było go zmieniac? Bo wyglada znacznie gorzej od oryginału, takie jest przynajmniej moje zdanie. Poza tym nie zawsze jest prosto usunąc tekstury, wywalic całego katalogu nie możesz bo sa w nim jeszcze inne tekstury np. od nowych broni, czy choćby od drzew które w HiC robią klimat i wygladają bardzo dobrze. A zeby usuwac pojedynczo to trzeba wiedzieć co i jak, a nie każdy wie. Ogólnie mod jest bardzo fajny, ale parę rzeczy w nim psuje ogólny efekt.

Bartas01 napisał(a):I w tym modzie także nowa broń ma być urozmaiceniem, a nie wciskaniem na siłę, że ta nowa broń MUSI wam przypaść do gustu, to samo z teksturami i innymi dodatkami. To tyle ode mnie w tej sprawie.

Rozumiem że nowa broń ma stanowić urozmaicenie. Tylko wiesz, jesli broń bedzie słaba w użytkowaniu, to nikt jej nie będzie używał, bo trudno zeby biegac z jakąś leszczarską pukawką "dla urozmaicenia" jak są dostępne dużo lepsze. I wszystko bedzie ładnie wyglądac "na papierze", a w rzeczywistości ktoś zagra w moda i stwierdzi że niewiele rózni się od podstawki bo z nowych broni nie skorzysta. I cała para pójdzie w gwizdek
Nurek
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 09 Lut 2008, 14:59
Ostatnio był: 27 Wrz 2023, 22:17
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 1

Postprzez Stiven w 04 Maj 2008, 22:09

Nurek to ja Cię mogę zapewnić, że co najmniej z połowy tych nowych pukawek skorzystasz z chęcią. Poza tym mod jest po to, żeby dodawać nowe rzeczy/zmieniać te istniejące, więc nie rozumiem twoich obaw(?), oburzenia(?) na temat tego, że mod wprowadza wiele, z czego TY z tego nie korzystasz, a oni śmieli chwalić się tym crapem na "papierze", który dla Ciebie jest bezwartościowy, więc po co w ogóle tego moda robili?
Lekarstwo jest proste, nie podoba się - nie ściągasz, a później nie zrzędzisz, że to jest gówno i zmarnowałeś swój cenny czas na to, choć mogłeś go zmarnować grając w sapera.

Wracając do mojej propozycji nawiązania współpracy z AMK Team. Nie chodziło mi o to żeby robić to samo co OL - zrobić klona AMK tylko w klimacie OL. Mówiłem o wzięciu od nich tylko kilku najciekawszych pomysłów (np. ewolucja artefaktów). Więc byłoby 99% Inno-Mod i 1% AMK. Zresztą, już o tym pisałem, więc po co się powtarzać.

Dotychczas widziałem, po tym co zamierzacie, że chcecie znowu zrobić mod jakich wiele (od cholery mutantów wszędzie, zbędne podnoszenie poziomu trudności), ale jednak po tym co Towarzysz Lenin napisał, widzę, że nie do końca tak to miało wyglądać, z czego się cieszę bo kolejny mod w którym częściej wciskamy kombinację F6-F7 niż sztrzelamy to już trochę za wiele.
Awatar użytkownika
Stiven
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 18 Sty 2008, 19:03
Ostatnio był: 12 Lis 2008, 19:21
Miejscowość: Stamtąd
Kozaki: 0

Postprzez Infernal w 04 Maj 2008, 22:52

Dla mnie to podnoszenie poziomu jest bezcelowe. Nie każdy lubi wyrywać sobie włosy z głowy, bo po raz setny go zabiła chimera obok obozu kotów. Poziom zostawcie w spokoju i bez przegięć z mutantami typu armie zombie i dwa kontrolery. Wtedy nie spada wydajność o 3 FPS, ale o gdzieś 30... Dlatego nigdy nie zagram w moda typu Inferno. Jatki i quick save'y co pięć minut potrafią zniechęcić.
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!

Infernal
Wygnany z Zony

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

Postprzez Nurek w 04 Maj 2008, 23:09

Stiven napisał(a):Poza tym mod jest po to, żeby dodawać nowe rzeczy/zmieniać te istniejące, więc nie rozumiem twoich obaw(?), oburzenia(?) na temat tego, że mod wprowadza wiele, z czego TY z tego nie korzystasz, a oni śmieli chwalić się tym crapem na "papierze", który dla Ciebie jest bezwartościowy, więc po co w ogóle tego moda robili?

Mod jest (moim zdaniem) po to zeby gra była inna (ciekawsza) niz bez moda. Natomiast nie jestem fanem "modowania dla modowania" - niby się coś tam zmienia ale nic to nie wnosi do rozgrywki.

Stiven napisał(a):Lekarstwo jest proste, nie podoba się - nie ściągasz, a później nie zrzędzisz, że to jest *%&@# i zmarnowałeś swój cenny czas na to, choć mogłeś go zmarnować grając w sapera.

Chyba wszystko bierzecie trochę za bardzo osobiście. Ja po prostu patrze na to z punktu widzenia gracza który grał juz na wielu modach. Wiem co one oferowały i co mi się w nich nie podobało a co było fajne. Nie żebym się was czepiał - zasugerowałem wam pewne rzeczy odnosnie tego co robicie - nikt wam nie karze z moich rad korzystac.
Nurek
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 09 Lut 2008, 14:59
Ostatnio był: 27 Wrz 2023, 22:17
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości