przez Missile w 04 Maj 2008, 00:37
BlowOuty będą. Prawdopodobnie ustawimy, aby podczas nich atakowały nas spore grupy mutantów. Zresztą już teraz tak zrobiłem - dopracowałem zachowania mutantów jeszcze bardziej, niż na trailerze. Poruszają się po Zonie w wielkich grupach, toczą bitwy z innymi grupami mutantów, napadają na obozowiska stalkerów. Przykładowo niedawno po rozpoczęciu gry miałem akcję napadnięcia chimery, pseudogiganta, stada dzików i kotów na wojskowych w Kordonie. Innym razem po rozpoczęciu gry koty tłuką się ze szczurami, czy też koty w towarzystwie chimery napadają na nasz obóz w kordonie. Teraz Zona na prawdę żyje. Największe wrażenie wywołują wędrówki olbrzymich grup mutantów po Zonie.
Dodatkowo mamy kolejną świetną wiadomość: plik spawn pozwala również na dodawanie różnych obiektów w wybranych miejscach. Można np dodać w danym miejscu drzewo/stół/skrzynkę, ale też większe obiekty jak przystanek, czy dom. Będziemy mieli więc przebudowaną Zonę.
Także anomalie są bardziej dopracowane: żebyście widzieli toksyczną w Kordonie... Na mnie zrobiła niezwykłe wrażenie. Po wejściu w nią rozprzestrzenia się gęsty, żółty dym trując nas i odbierając nam zdrowie. Gdy w niego wejdziemy dodatkowo nie możemy biec. Można to też wykorzystać w drugą stronę: koło anomalii są bandyci, my rzucamy śrubę w nią, a ona ich zatruwa.
Jutro (tzn dzisiaj) pojawi się jeszcze jeden trailer Kordonu. Może też zrobię wysypiska.