Mam info więc tak po 3 tygodniach od zgłoszenia reklamacji nikt się do mnie nie odzywał wiec zadzwoniłem wczoraj do moreli, żeby się zapytać co z dyskiem jakaś pani powiedziała mi, że reklamacje uznano i nowy dysk jest do odbioru w netpunkcie od 30 lipca! Ja na to, że czemu mnie nikt nie poinformował zostawiłem telefon i Email na co pani, że ona nie wie stwierdziłem, że ok trudno powiedziałem, że dzisiaj podjadę po ten dysk. Wiec przyjechałem i mówię, że po nowy dysk przyszedłem pokazuje ten papierek, który dostałem, gdy oddawałem tamten a pan z netpunktu powiedział mi, że wczoraj go odesłał, bo nikt się nie zgłaszał przez dwa tygodnie. Powiedziałem, że nikt mnie nie poinformował i dopiero sam wczoraj zadzwoniłem i powiedziano mi, że jest do odbioru i powiedziałem wczoraj pani na infolinii, że dzisiaj go odbiorę, ale pan w netpunckie stwierdził, że nikt mu nic nie mówił i musi sprowadzić ten dysk z powrotem więc muszę czekać jeszcze do wtorku na niego